nejaka analyza by sa nedala?
Slovenský autobus.
Toto je můj první veřejný rozbor, nebráním se korekcím, pokud jsem něco přehlédl nebo jsem se někde nechal unést, což nevylučuji, protože článek na mne zapůsobil silně. (Proto jsem se i odhodlal.)
Nejdřív prozradím pointu: vypadá to hrozně - dopadne to dobře. Zatím k tomu možnosti jsou.
Autobus - Slovenská státnost
Řidič - strukturní řízení (one time-next time), lehce zraněn, ven z autobusu do nemocnice (one time-next time končí)
11 “cestujících” - nejsou to cestující, jsou to ti, které má strukturní řízení
za zády, takže místní periferie GP (obecněji řečeno někdo, kdo na Slovensku uplatňuje plnou funkci řízení - 11)
Proč za zády - protože (lehce) zraněn byl řidič a jeden z “cestujících”, (nyní spekulace) pravděpodobně první z “cestujících”, tj. ten co sedí nejblíž (rovněž zraněnému) řidiči - tj. za zády řidiče
1 zraněný cestující - první z 11-ti “cestujících”, vedoucí hierofant, byl lehce zraněn - oslabení vedení periferie GP na Slovensku?
Skuteční cestující v autobuse NEJSOU - Slovenský národ v tom s nimi nejede, nepodporuje takové řízení
Zasahovali záchranáři a hasiči - na další fotce v článku jsou vidět 4 hasiči a 1 záchranář
Zasahovali hasiči - Slovenskou státnost zachraňuje Slovenský národ, pod pojmem hasiči vidím nejprve dobrovolné hasiče, jsou přítomní skoro v každé dědině, reprezentují vědomou složku národa
Zasahoval 1 záchranář - záchranář u autonehody je většinou profesionální, na fotce se dívá do autobusu, zjišťuje stav “posádky”, takže “demidž kontrol” ze strany vnějšího řízení, při této intervenci se vnější řízení nechtěně odhaluje, protože záchranář má poněkud viditelné pozadí :-) a taky mám dojem, že je holohlavý (v kontrastu s hasiči v přilbách) (císař je nahý...)
Silové složky - nezasahují/nejsou vidět, policie na fotkách není, pouze informuje, armáda ani to ne; zajímavé by bylo vědět, jak bude probíhat vyprošťování autobusu/státnosti, je to tak na jeřáb nebo na těžký (ruský?:-) vrtulník...
Místo nehody - Horná Ves u Kremnice (2 km od samotné Kremnice), dle mapy skoro předměstí Kremnice
Horná Ves - sice existuje i Dolná Ves, nicméně slovo “horní” (aspoň v češtině) znamená nejenom polohu, ale i souvislost s hornickou činností, zvukově jsou si podobná i slova dolní/důlní, takže vazba na Kremnicu; kromě toho: v Hornej Vsi mají kostel zasvěcený Janu Pavlu II (ruka Vatikánu)
Kremnica - těžba zlata, stříbra, mincovna (financismus), dominantou města je tzv. Hodinová věž (čas, zákon času), mají tam Štefánikovo námestie (
generál Milan R. Štefánik; byl zavražděn - s tím počítám) a na něm tzv. trojiční morový sloup (plandemie)
A teď POZOR! (dle mapy.cz)
Hornou Vsou tečou 2 potoky: Kremnický potok a ještě jeden. Ten Kremnický potok posiluje výše popsanou vazbu na Kremnicu. Avšak do tohoto potoku autobus nezajel, protože tento potok teče buď lesem nebo není úplně těsně podél silnice, takže podle fotky to nemůže být on. Ten druhý potok (1) teče těsně podél silnice, (2) je poblíž autobusové zastávky a (3) je na něm hodně těch malých můstků, z nichž 2 jsou na fotce vidět.
Druhý potok se jmenuje Lúčanský potok. (
generál Milan Lučanský; byl zavražděn - s tím počítám)
Ve vesnici/předměstí Kremnice bylo náledí (situace znemožňující řízení), protože náledí vzniklo v celém regionu Kremnice (problémy s financismem, zákonem času, plandemií), nepomohla ani “přítomnost” Vatikánu (ve vesnici kostel - Vatikán - sice je, ale už není v centru regionu/Kremnice). Autobus/státnost zapadla do potoka vraždy generála Lučanského. (autobus-nehoda, vražda Lučanského byla zpočátku oficiálně komunikována také jako nehoda)
Došlo k určitému zablokování Slovenské státnosti. Díky velkému štěstí/náhodě (zásah HNR?) zůstala státnost sice blokovaná, ale prakticky nepoškozená. Autobus se nepřevrátil, nezatopila ho voda z potoku, není zničen, do potoka zapadl jak zadek na hrnec. Což na fotce - vzhledem k blízkosti obou můstků a bočnímu zábradlí - vypadá jako zázrak. Autobus ani pořádně nevrazil do můstku před sebou, pouze má popraskané a trochu rozbité sklo čelního okna dole na straně před řidičem. (okno-oko, generál měl také rozbité oko) Státnost je sice blokovaná, ale stále funkční: autobusu pořád svítí nápis za čelním sklem, dokonce mu šly nouzově otevřít dveře, posádku šlo evakuovat.
Nový řidič bude mít ztížené řízení, protože bude špatně vidět na cestu, bude muset jet opatrně, bude potřeba oprava. Netýká se národa, okna cestujících jsou nepoškozena.
Autobus zapadl až po okna (po oči/po uši) - Slovensko je v tom až po uši.
Ale otevřelo se okno možností (zde dveře autobusu), kdy staré řízení bylo evakuováno (moc leží na ulici).
Celá situace začala jako nehoda, ale výsledek vypadá, jako by byl autobus úmyslně umístěn do okopu. Oběť generála Lučanského zachránila/chrání Slovenskou státnost před mnohem větší katastrofou? (Pozn. pro nevojáky: okop je zákop např. pro vozidlo, který má chránit jeho nejzranitelnější části.)
Pozor, ochrana je pouze dočasná. Slovensko má čas do “jarního tání”, kdy pravděpodobně bude vody (informací) v potoce přibývat - v závislosti na tom, kolik sněhu roztaje v okolních (zalesněných) kopcích (globální politika). Hrozba zatopení a zničení autobusu/státnosti.
“Jarní tání” zde neznamená konkrétní kalendářní úsek roku, spíše je to odkaz na konec plandemie, případně na referendum; nebo se začne objevovat/prosakovat něco (voda = informace), co uvolní napětí; nebo všechno dohromady (jarní velká voda také vzniká z drobných stružek).
Doplnění od @popolvar:
“Druhý potok se jmenuje Lúčanský potok. (generál Milan Lučanský”
toto je kľúčová informácia. Preto:
“Autobus zapadl až po okna (po oči/po uši) - Slovensko je v tom až po uši”
je potrebné rozvinúť v tomto smere, že Slovensko až po uši sa vnorilo do toku udalostí, (nezabránila tomu ani vražda Lučanského), ktorých smerovanie a tok už nie je v rukách "vodiča a 11- za ním", ale v toku Svetla, ktorého Lúč... bol a je symbolom. Preto:
“‘Jarní tání’ zde neznamená konkrétní kalendářní úsek roku, spíše je to odkaz na konec plandemie,”
znamená koniec vlády "zimy", koniec vlády "ľadovej" zlej kráľovny.
ešte doplním:
“Státnost je sice blokovaná, ale stále funkční: autobusu pořád svítí nápis za čelním sklem, dokonce mu šly nouzově otevřít dveře, posádku šlo evakuovat.”
ten nápis svieti zeleno. To jest, Slovensko ako také má zelenú, a tá štátnosť sa bude pretransformovávať tak, aby už nemohla byť blokovaná a ničená, ako sme toho svedkami.
Zajímavost: Autobus je značky IVECO, pravděpodobně nějaká verze modelu Iveco Crossway. Hlavní vedení společnosti sídlí ve Francii. (Jak je to s tím Macronovým deštníkem? Neochránil před nehodou?) Jeden z hlavních výrobních závodů IVECO se nachází v ČR, takže autobus mohl být vyroben v ČR. (Proto se autobus skoro nerozbil? Jak to bude s tím ČeskoSlovenskem? Některé ČeskoSlovenské věci mají obdivuhodnou výdrž: Hirošimský prefekturní palác, silo v Bejrůtu)
[quote="pid:3537, uid:242"]nejaka analyza by sa nedala?[/quote]
Slovenský autobus.
Toto je můj první veřejný rozbor, nebráním se korekcím, pokud jsem něco přehlédl nebo jsem se někde nechal unést, což nevylučuji, protože článek na mne zapůsobil silně. (Proto jsem se i odhodlal.)
Nejdřív prozradím pointu: vypadá to hrozně - dopadne to dobře. Zatím k tomu možnosti jsou.
Autobus - Slovenská státnost
Řidič - strukturní řízení (one time-next time), lehce zraněn, ven z autobusu do nemocnice (one time-next time končí)
11 “cestujících” - nejsou to cestující, jsou to ti, které má strukturní řízení **za zády**, takže místní periferie GP (obecněji řečeno někdo, kdo na Slovensku uplatňuje plnou funkci řízení - 11)
Proč za zády - protože (lehce) zraněn byl řidič a jeden z “cestujících”, (nyní spekulace) pravděpodobně první z “cestujících”, tj. ten co sedí nejblíž (rovněž zraněnému) řidiči - tj. za zády řidiče
1 zraněný cestující - první z 11-ti “cestujících”, vedoucí hierofant, byl lehce zraněn - oslabení vedení periferie GP na Slovensku?
Skuteční cestující v autobuse NEJSOU - Slovenský národ v tom s nimi nejede, nepodporuje takové řízení
Zasahovali záchranáři a hasiči - na další fotce v článku jsou vidět 4 hasiči a 1 záchranář
Zasahovali hasiči - Slovenskou státnost zachraňuje Slovenský národ, pod pojmem hasiči vidím nejprve dobrovolné hasiče, jsou přítomní skoro v každé dědině, reprezentují vědomou složku národa
Zasahoval 1 záchranář - záchranář u autonehody je většinou profesionální, na fotce se dívá do autobusu, zjišťuje stav “posádky”, takže “demidž kontrol” ze strany vnějšího řízení, při této intervenci se vnější řízení nechtěně odhaluje, protože záchranář má poněkud viditelné pozadí :-) a taky mám dojem, že je holohlavý (v kontrastu s hasiči v přilbách) (císař je nahý...)
Silové složky - nezasahují/nejsou vidět, policie na fotkách není, pouze informuje, armáda ani to ne; zajímavé by bylo vědět, jak bude probíhat vyprošťování autobusu/státnosti, je to tak na jeřáb nebo na těžký (ruský?:-) vrtulník...
Místo nehody - Horná Ves u Kremnice (2 km od samotné Kremnice), dle mapy skoro předměstí Kremnice
Horná Ves - sice existuje i Dolná Ves, nicméně slovo “horní” (aspoň v češtině) znamená nejenom polohu, ale i souvislost s hornickou činností, zvukově jsou si podobná i slova dolní/důlní, takže vazba na Kremnicu; kromě toho: v Hornej Vsi mají kostel zasvěcený Janu Pavlu II (ruka Vatikánu)
Kremnica - těžba zlata, stříbra, mincovna (financismus), dominantou města je tzv. Hodinová věž (čas, zákon času), mají tam Štefánikovo námestie (**generál Milan** R. Štefánik; byl zavražděn - s tím počítám) a na něm tzv. trojiční morový sloup (plandemie)
A teď POZOR! (dle mapy.cz)
Hornou Vsou tečou 2 potoky: Kremnický potok a ještě jeden. Ten Kremnický potok posiluje výše popsanou vazbu na Kremnicu. Avšak do tohoto potoku autobus nezajel, protože tento potok teče buď lesem nebo není úplně těsně podél silnice, takže podle fotky to nemůže být on. Ten druhý potok (1) teče těsně podél silnice, (2) je poblíž autobusové zastávky a (3) je na něm hodně těch malých můstků, z nichž 2 jsou na fotce vidět.
Druhý potok se jmenuje Lúčanský potok. (**generál Milan** Lučanský; byl zavražděn - s tím počítám)
Ve vesnici/předměstí Kremnice bylo náledí (situace znemožňující řízení), protože náledí vzniklo v celém regionu Kremnice (problémy s financismem, zákonem času, plandemií), nepomohla ani “přítomnost” Vatikánu (ve vesnici kostel - Vatikán - sice je, ale už není v centru regionu/Kremnice). Autobus/státnost zapadla do potoka vraždy generála Lučanského. (autobus-nehoda, vražda Lučanského byla zpočátku oficiálně komunikována také jako nehoda)
Došlo k určitému zablokování Slovenské státnosti. Díky velkému štěstí/náhodě (zásah HNR?) zůstala státnost sice blokovaná, ale prakticky nepoškozená. Autobus se nepřevrátil, nezatopila ho voda z potoku, není zničen, do potoka zapadl jak zadek na hrnec. Což na fotce - vzhledem k blízkosti obou můstků a bočnímu zábradlí - vypadá jako zázrak. Autobus ani pořádně nevrazil do můstku před sebou, pouze má popraskané a trochu rozbité sklo čelního okna dole na straně před řidičem. (okno-oko, generál měl také rozbité oko) Státnost je sice blokovaná, ale stále funkční: autobusu pořád svítí nápis za čelním sklem, dokonce mu šly nouzově otevřít dveře, posádku šlo evakuovat.
Nový řidič bude mít ztížené řízení, protože bude špatně vidět na cestu, bude muset jet opatrně, bude potřeba oprava. Netýká se národa, okna cestujících jsou nepoškozena.
Autobus zapadl až po okna (po oči/po uši) - Slovensko je v tom až po uši.
Ale otevřelo se okno možností (zde dveře autobusu), kdy staré řízení bylo evakuováno (moc leží na ulici).
Celá situace začala jako nehoda, ale výsledek vypadá, jako by byl autobus úmyslně umístěn do okopu. Oběť generála Lučanského zachránila/chrání Slovenskou státnost před mnohem větší katastrofou? (Pozn. pro nevojáky: okop je zákop např. pro vozidlo, který má chránit jeho nejzranitelnější části.)
Pozor, ochrana je pouze dočasná. Slovensko má čas do “jarního tání”, kdy pravděpodobně bude vody (informací) v potoce přibývat - v závislosti na tom, kolik sněhu roztaje v okolních (zalesněných) kopcích (globální politika). Hrozba zatopení a zničení autobusu/státnosti.
“Jarní tání” zde neznamená konkrétní kalendářní úsek roku, spíše je to odkaz na konec plandemie, případně na referendum; nebo se začne objevovat/prosakovat něco (voda = informace), co uvolní napětí; nebo všechno dohromady (jarní velká voda také vzniká z drobných stružek).
Doplnění od @popolvar:
“Druhý potok se jmenuje Lúčanský potok. (generál Milan Lučanský”
toto je kľúčová informácia. Preto:
“Autobus zapadl až po okna (po oči/po uši) - Slovensko je v tom až po uši”
je potrebné rozvinúť v tomto smere, že Slovensko až po uši sa vnorilo do toku udalostí, (nezabránila tomu ani vražda Lučanského), ktorých smerovanie a tok už nie je v rukách "vodiča a 11- za ním", ale v toku Svetla, ktorého Lúč... bol a je symbolom. Preto:
“‘Jarní tání’ zde neznamená konkrétní kalendářní úsek roku, spíše je to odkaz na konec plandemie,”
znamená koniec vlády "zimy", koniec vlády "ľadovej" zlej kráľovny.
ešte doplním:
“Státnost je sice blokovaná, ale stále funkční: autobusu pořád svítí nápis za čelním sklem, dokonce mu šly nouzově otevřít dveře, posádku šlo evakuovat.”
ten nápis svieti zeleno. To jest, Slovensko ako také má zelenú, a tá štátnosť sa bude pretransformovávať tak, aby už nemohla byť blokovaná a ničená, ako sme toho svedkami.
Zajímavost: Autobus je značky IVECO, pravděpodobně nějaká verze modelu Iveco Crossway. Hlavní vedení společnosti sídlí ve Francii. (Jak je to s tím Macronovým deštníkem? Neochránil před nehodou?) Jeden z hlavních výrobních závodů IVECO se nachází v ČR, takže autobus mohl být vyroben v ČR. (Proto se autobus skoro nerozbil? Jak to bude s tím ČeskoSlovenskem? Některé ČeskoSlovenské věci mají obdivuhodnou výdrž: Hirošimský prefekturní palác, silo v Bejrůtu)
Upravené 17. 2. 2021 o 08:55