Egregoriálno-matričné riadenie
Arnold Schwarzenegger měl dopravní nehodu

61ebd686af0bc


Čtyřiasedmdesátiletý slavný herec a bývalý kalifornský guvernér Arnold Schwarzenegger v pátek ve svém SUV havaroval v losangeleské čtvrti Brentwood. Schwarzeneggerovi se nic nestalo, druhá účastnice nehody však musela být s poraněnou hlavou převezena do nemocnice.


Nehoda se odehrála před pátou hodinou odpoledne místního času a potvrdil ji hercův mluvčí.


Schwarzeneggerovo SUV vrazilo do dalších vozidel, fotografie z místa nehody ukazují hercův vůz, který najel na červený Prius.


Ve zprávě policie se uvádí, že hercovo vozidlo se srazilo s červeným Priusem, který se zrovna otáčel. Najelo na horní část Priusu a pokračovalo v jízdě, přičemž nakonec narazilo do Porsche Cayenne a dalšího vozidla.


61ebd6c115ecd


Právě řidička červeného Priusu musela být převezena s poraněním hlavy do nemocnice. Její zranění ji podle posledních zpráv neohrožují na životě.


Podle hercova tiskového mluvčího se Schwarzenegger okamžitě zajímal o zdravotní stav zraněné řidičky a spolupracoval s policií i hasiči, kteří dorazili na místo.


Bulvární server TMZ s odvoláním na policejní zdroje uvádí, že nehodu zavinil slavný herec. Policie však oficiálně ještě nic nepotvrdila. Uvedla pouze, že u nikoho z aktérů nehody nebyly zjištěny drogy ani alkohol a nikdo nebyl zatčen.
https://www.novinky.cz/koktejl/clanek/arnold-schwarzenegger-mel-dopravni-nehodu-40384801


Z diskuse:



Karel Pešek
A tady názorně vidíte v čem velký propagátor všeho zeleného a elektromobility ve skutečnosti jezdí...



![61ebd686af0bc](serve/attachment&path=61ebd686af0bc) **Čtyřiasedmdesátiletý** slavný herec a bývalý kalifornský guvernér Arnold Schwarzenegger v pátek ve svém SUV havaroval v losangeleské čtvrti Brentwood. Schwarzeneggerovi se nic nestalo, druhá účastnice nehody však musela být s poraněnou hlavou převezena do nemocnice. Nehoda se odehrála před pátou hodinou odpoledne místního času a potvrdil ji hercův mluvčí. Schwarzeneggerovo SUV vrazilo do dalších vozidel, fotografie z místa nehody ukazují hercův vůz, který najel na červený Prius. Ve zprávě policie se uvádí, že hercovo vozidlo se srazilo s červeným Priusem, který se zrovna otáčel. Najelo na horní část Priusu a pokračovalo v jízdě, přičemž nakonec narazilo do Porsche Cayenne a dalšího vozidla. ![61ebd6c115ecd](serve/attachment&path=61ebd6c115ecd) Právě řidička červeného Priusu musela být převezena s poraněním hlavy do nemocnice. Její zranění ji podle posledních zpráv neohrožují na životě. Podle hercova tiskového mluvčího se Schwarzenegger okamžitě zajímal o zdravotní stav zraněné řidičky a spolupracoval s policií i hasiči, kteří dorazili na místo. Bulvární server TMZ s odvoláním na policejní zdroje uvádí, že nehodu zavinil slavný herec. Policie však oficiálně ještě nic nepotvrdila. Uvedla pouze, že u nikoho z aktérů nehody nebyly zjištěny drogy ani alkohol a nikdo nebyl zatčen. https://www.novinky.cz/koktejl/clanek/arnold-schwarzenegger-mel-dopravni-nehodu-40384801 Z diskuse: > Karel Pešek A tady názorně vidíte v čem velký propagátor všeho zeleného a elektromobility ve skutečnosti jezdí...
Upravené 22. 1. 2022 o 11:08

Rakouský superman stojí v Kalifornii před svým, japonským úsporným vozem efektivně podmeteným, superautem jako poslední somrák před Kauflandem. A původce prudkého manévru z toho bolí hlava.
Že by se to opravdu globálně sypalo?


Rakouský superman stojí v Kalifornii před svým, japonským úsporným vozem efektivně podmeteným, superautem jako poslední somrák před Kauflandem. A původce prudkého manévru z toho bolí hlava. Že by se to opravdu globálně sypalo?
Upravené 22. 1. 2022 o 17:50

japonským úsporným vozem


Připomněl jsi mi "Japonskou dohodu genetlemanů", když od roku 1980 měla mít kvůli bezpečnosti všechna auta omezovač na 180km/h (kolik těch omezovačů reálně zůstalo funkčních - to netuším), od roku 1988 žádné auto nemělo mít více jak 280 koňských sil (jinde jsem našel 276, zřejmě z důvodu nejednotnosti této jednotky).


Dohoda byla oficiálně zrušena až v roce 2004.


https://thenewswheel.com/moments-in-car-history-the-japanese-gentlemans-agreement/


Nedivím se, když zbytek světa podle ní nehrál a japonská auta by se stala nekonkurenceschopná.
Na druhou stranu, myslím, že ta dohoda nebyla tak úplně od věci a souhlasím s Jiřím ve vláknu Pohled na kovid operaci (...)
https://www.ksbforum.eu/index.php?u=/topic/4740/pohled-na-kovid-operaci-jeko-celistv-yacute-a-koncep%C4%8Dn%C4%9B-promy-scaron-len-yacute-%C5%99-iacute-d-iacute-c-iacute-proces/1#post-53674
že není nutné omezit spotřebu natolik, abychom si nic nekoupili, nikam nejeli apod. - v Japonsku vznikla spousta relativně lidových sportovních aut, která byla více o radosti z jízdy a řidičově umění, než o honbě za brutální silou.


Kdo ale potřebuje 600 koňová rodinná auta?...
https://www.auto.cz/nove-audi-rs-6-avant-je-opet-rodinnym-supersportem-nabizi-600-koni-a-az-305-km-h-130741


Tato auta dle mého názoru ukazují, že příliš síly je prostě příliš.
Reálně nelze na běžné silnici aplikovat tolik síly a jet bezpečně na limitu, bez toho, aby se stalo neštěstí - stejně tak demonstrují dnešní elity v řízení společnosti, ať již vědomě, či ze své chamtivosti a hlouposti.
A nelze kázat vodu a pít víno do nekonečna bez toho, aby si toho dav nevšiml.


[quote="pid:53749, uid:826"]japonským úsporným vozem[/quote] Připomněl jsi mi "Japonskou dohodu genetlemanů", když od roku 1980 měla mít kvůli bezpečnosti všechna auta omezovač na 180km/h (kolik těch omezovačů reálně zůstalo funkčních - to netuším), od roku 1988 žádné auto nemělo mít více jak 280 koňských sil (jinde jsem našel 276, zřejmě z důvodu nejednotnosti této jednotky). Dohoda byla oficiálně zrušena až v roce 2004. https://thenewswheel.com/moments-in-car-history-the-japanese-gentlemans-agreement/ Nedivím se, když zbytek světa podle ní nehrál a japonská auta by se stala nekonkurenceschopná. Na druhou stranu, myslím, že ta dohoda nebyla tak úplně od věci a souhlasím s Jiřím ve vláknu Pohled na kovid operaci (...) https://www.ksbforum.eu/index.php?u=/topic/4740/pohled-na-kovid-operaci-jeko-celistv-yacute-a-koncep%C4%8Dn%C4%9B-promy-scaron-len-yacute-%C5%99-iacute-d-iacute-c-iacute-proces/1#post-53674 že není nutné omezit spotřebu natolik, abychom si nic nekoupili, nikam nejeli apod. - v Japonsku vznikla spousta relativně lidových sportovních aut, která byla více o radosti z jízdy a řidičově umění, než o honbě za brutální silou. Kdo ale potřebuje 600 koňová rodinná auta?... https://www.auto.cz/nove-audi-rs-6-avant-je-opet-rodinnym-supersportem-nabizi-600-koni-a-az-305-km-h-130741 Tato auta dle mého názoru ukazují, že příliš síly je prostě příliš. Reálně nelze na běžné silnici aplikovat tolik síly a jet bezpečně na limitu, bez toho, aby se stalo neštěstí - stejně tak demonstrují dnešní elity v řízení společnosti, ať již vědomě, či ze své chamtivosti a hlouposti. A nelze kázat vodu a pít víno do nekonečna bez toho, aby si toho dav nevšiml.
Upravené 22. 1. 2022 o 19:00

roku 1988 žádné auto nemělo mít více jak 280 koňských sil

Je to tak. I stara legendarni Impreza STI, co s ni vyhral Colin Mc Ray MS v Rallye mela limit 280K. Par let jsem ji mel. Byla naladena na 320K a 500Nm, pri necelych 1200 kg. Bez klimosky, bez ABS/ESP a s klickama na okna, bezramove dvere. Do provozu nesmyslna zbran, ale na okruhu vyborna. Jsem se nechal trochu unest krasou toho sportovniho naradi, ktery jsem mel chvili moznost ridit. A ridit tohleto auto vubec nebylo jednoduchy.
Jinak nadupany, tezky velky auta s nesmyslnym vykonem, kde vevnitr mas pocit bezpeci a kdyz chces jet rychle, tak to nepotrebujes moc umet, jsou taky podle mne nebezpecne. Prodlouzeny pindour.


[quote="pid:53765, uid:181"]roku 1988 žádné auto nemělo mít více jak 280 koňských sil[/quote] Je to tak. I stara legendarni Impreza STI, co s ni vyhral Colin Mc Ray MS v Rallye mela limit 280K. Par let jsem ji mel. Byla naladena na 320K a 500Nm, pri necelych 1200 kg. Bez klimosky, bez ABS/ESP a s klickama na okna, bezramove dvere. Do provozu nesmyslna zbran, ale na okruhu vyborna. Jsem se nechal trochu unest krasou toho sportovniho naradi, ktery jsem mel chvili moznost ridit. A ridit tohleto auto vubec nebylo jednoduchy. Jinak nadupany, tezky velky auta s nesmyslnym vykonem, kde vevnitr mas pocit bezpeci a kdyz chces jet rychle, tak to nepotrebujes moc umet, jsou taky podle mne nebezpecne. Prodlouzeny pindour.

Pan velký "ochránce klima" pokrytec. Dále zde: https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Asi-to-jezdi-na-psouky-Arnold-mel-nehodu-Velky-ekolog-Jdete-690389


Paní prý bez vážné fyzické újmy, a finančně si pravděpodobně polepší... aspoň něco.


Pan velký "ochránce klima" pokrytec. Dále zde: https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Asi-to-jezdi-na-psouky-Arnold-mel-nehodu-Velky-ekolog-Jdete-690389 Paní prý bez vážné fyzické újmy, a finančně si pravděpodobně polepší... aspoň něco.

Mne sa páči ako všetci "najprv preskúmajú, popremýšľajú a potom komentujú". Presne v zmysle KSB.
Tak za prvé v celej severnej Amerike je nosenie teplákov úplne bežné lebo sú pohodlné. Zabudnite na filmy, toto je realita. Rovnako je realita že veľká časť populácie jazdí buď na "truckoch" alebo SUV.
Druhá vec je že všetci tu okamžite odsudzujú Schwartziho lebo im to zapadá do scenára. To si skutočne nikto z vás nevšimol že ten prius je v protismere a teda logicky vbehol hercovi do cesty? Ako by ste v takej situácii zareagovali vy?
A nakoniec tá hovadina že ten prius prešiel a zdemoloval ešte ďaľšie dve autá? Veď na obrázku jasne "parkuje" na tom priuse.


Mne sa páči ako všetci "najprv preskúmajú, popremýšľajú a potom komentujú". Presne v zmysle KSB. Tak za prvé v celej severnej Amerike je nosenie teplákov úplne bežné lebo sú pohodlné. Zabudnite na filmy, toto je realita. Rovnako je realita že veľká časť populácie jazdí buď na "truckoch" alebo SUV. Druhá vec je že všetci tu okamžite odsudzujú Schwartziho lebo im to zapadá do scenára. To si skutočne nikto z vás nevšimol že ten prius je v protismere a teda logicky vbehol hercovi do cesty? Ako by ste v takej situácii zareagovali vy? A nakoniec tá hovadina že ten prius prešiel a zdemoloval ešte ďaľšie dve autá? Veď na obrázku jasne "parkuje" na tom priuse.

prius je v protismere a teda logicky vbehol hercovi do cesty

Taky mě to napadlo, ale v Kalifornii nejsou jednosměrky?


A kdyby to opravdu byla obousměrná ulice, tak s největší pravděpodobností božský Arnie předjížděl a Prius se chtěl vyhnout. Jsou asi svědci nebo videozáznam(y), takže i Idolu s armádou právníků muselo být od začátku jasné, že nejvíc vydojí z role pokorného kajícníka.


[quote="pid:53817, uid:103"]prius je v protismere a teda logicky vbehol hercovi do cesty[/quote] Taky mě to napadlo, ale v Kalifornii nejsou jednosměrky? A kdyby to opravdu byla obousměrná ulice, tak s největší pravděpodobností božský Arnie předjížděl a Prius se chtěl vyhnout. Jsou asi svědci nebo videozáznam(y), takže i Idolu s armádou právníků muselo být od začátku jasné, že nejvíc vydojí z role pokorného kajícníka.
Upravené 23. 1. 2022 o 09:49

To si skutočne nikto z vás nevšimol že ten prius je v protismere a teda logicky vbehol hercovi do cesty?
Ta paní se na silnici otáčela. Takže Arnold to nezavinil.


[quote="pid:53817, uid:103"]To si skutočne nikto z vás nevšimol že ten prius je v protismere a teda logicky vbehol hercovi do cesty?[/quote]Ta paní se na silnici otáčela. Takže Arnold to nezavinil.
Upravené 23. 1. 2022 o 10:21

Ten clanek je nejaky blabol.
Jak mohl SUV GMC (General Motors) Yukon dal rolovat a narazit na Porsche Taycan (Elektroauto), omylem pisi Cayenne, kdyz pristal na strese japonskeho hybrida Toyoty Prius?
Nekdo se snazil uvest matrici, ze GMC Yukon, bud na benzin nebo na naftu, prevalcoval hybrida a elektromobil.
Navic, jak pise Tata Tibor, a ja s nim souhlasim, Schwarzenegger nehodu nezavinil.
Z diskuse zde vyplyva, ze byl clanek prevzat z absolutniho bulvaru.


Ten clanek je nejaky blabol. Jak mohl SUV GMC (General Motors) Yukon dal rolovat a narazit na Porsche Taycan (Elektroauto), omylem pisi Cayenne, kdyz pristal na strese japonskeho hybrida Toyoty Prius? Nekdo se snazil uvest matrici, ze GMC Yukon, bud na benzin nebo na naftu, prevalcoval hybrida a elektromobil. Navic, jak pise Tata Tibor, a ja s nim souhlasim, Schwarzenegger nehodu nezavinil. Z diskuse [zde](https://www.kleinezeitung.at/international/6089058/Los-Angeles_Arnold-Schwarzenegger-in-schweren-Autounfall-verwickelt) vyplyva, ze byl clanek prevzat z absolutniho bulvaru.

Tak je všecko úplně jinak. Odvolávám, co jsem slíbil a slibuji, co jsem odvolal. A možná vrátím i stranickou knížku a podepíšu i Chartu a hned potom i Antichartu. Zákon času je neúprosný... Světově nejsledovanější tisková agentura Mojepérojenejvětší přinesla tuto zprávu: Dlouholetý americký zasloužilý kulturní buditel, jako vzorný americký občan, předpisově zaparkoval u kraje vozovky a začal provádět posilovací cvičení nadzvedáváním jedné strany svého rodinného osobního vozu. V tu dobu náhodou kolem projížděla ruská emigrantka ve svém agresívním japonském voze. Nevinného umělce si spletla s Ukrajincem a chtěla mu přejet polobotky. Namísto Pearl Harboru z toho však bylo Waterloo, útočnici z toho doposud bolí hlava.
Ponaučení pro všechny, kdo se v Čechách odváží vyjádřit svůj vlastní názor: Můžeš se klidně vysrat uprostřed nádvoří Pražského hradu. Musíš však dbát na to, abys měl bezpečně natažené kalhoty.


Tak je všecko úplně jinak. Odvolávám, co jsem slíbil a slibuji, co jsem odvolal. A možná vrátím i stranickou knížku a podepíšu i Chartu a hned potom i Antichartu. Zákon času je neúprosný... Světově nejsledovanější tisková agentura Mojepérojenejvětší přinesla tuto zprávu: Dlouholetý americký zasloužilý kulturní buditel, jako vzorný americký občan, předpisově zaparkoval u kraje vozovky a začal provádět posilovací cvičení nadzvedáváním jedné strany svého rodinného osobního vozu. V tu dobu náhodou kolem projížděla ruská emigrantka ve svém agresívním japonském voze. Nevinného umělce si spletla s Ukrajincem a chtěla mu přejet polobotky. Namísto Pearl Harboru z toho však bylo Waterloo, útočnici z toho doposud bolí hlava. Ponaučení pro všechny, kdo se v Čechách odváží vyjádřit svůj vlastní názor: Můžeš se klidně vysrat uprostřed nádvoří Pražského hradu. Musíš však dbát na to, abys měl bezpečně natažené kalhoty.
Upravené 23. 1. 2022 o 22:40

Ve všech zprávách píšou ty samé neurčitosti, ale opravdu to vypadá, že je v tom rakouský Yetti nevinně.


Ve všech zprávách píšou ty samé neurčitosti, ale opravdu to vypadá, že je v tom rakouský Yetti nevinně.

To si skutočne nikto z vás nevšimol že ten prius je v protismere a teda logicky vbehol hercovi do cesty? Ako by ste v takej situácii zareagovali vy?
A nakoniec tá hovadina že ten prius prešiel a zdemoloval ešte ďaľšie dve autá? Veď na obrázku jasne "parkuje" na tom priuse.


Přišlo mi divné, v jaké lajně to je a hlavně, kde je to další "zdemolované auto" a jak se k němu dostal ? smile


[quote="pid:53817, uid:103"]To si skutočne nikto z vás nevšimol že ten prius je v protismere a teda logicky vbehol hercovi do cesty? Ako by ste v takej situácii zareagovali vy? A nakoniec tá hovadina že ten prius prešiel a zdemoloval ešte ďaľšie dve autá? Veď na obrázku jasne "parkuje" na tom priuse.[/quote] Přišlo mi divné, v jaké lajně to je a hlavně, kde je to další "zdemolované auto" a jak se k němu dostal ? :D

[quote="pid:53887, uid:518"]kde je to další "zdemolované auto"61ed4d9923efd
61ed4da7a4c33
61ed507e22d26


[quote="pid:53887, uid:518"]kde je to další "zdemolované auto"![61ed4d9923efd](serve/attachment&path=61ed4d9923efd) ![61ed4da7a4c33](serve/attachment&path=61ed4da7a4c33) ![61ed507e22d26](serve/attachment&path=61ed507e22d26)

Kdo ale potřebuje 600 koňová rodinná auta?...


No... jako automobilový nadšenec a vášnivý řidič se zde musím těchto aut zastat smile


Měl jsem to štěstí, že jsem mohl podobná auta řídit (ne vlastnit)... a věřte, že jsou bezpečnější než ta "obyčejná", díky neuvěřitelnému technickému pokroku.


Hlavní výhoda je jednak výkon, který vás v nouzi dokáže zachránit, jednak podvozek, který neztratí stabilitu ani v extrémnějších manévrech a dnes dokáže zvládnout i takový výkon. A brzdy, schopné zastavit auto ze 100 km/h na cca 30 metrech. Jinými slovy, tam, kde byste s normálním autem měli problém, nemáte žádný. Pochopitelně, Škoda 100 s výkonem 600 koní by byla v podstatě neovladatelná, třeba BMW M5 naopak ovladatelností vyniká a dokáže ten výkon bez problémů přenést na silnici a zároveň ho mít pod kontrolou. Limity těchto aut navíc leží vysoko nad tím, s čím se setkáte v běžném provozu.


Na druhou stranu, dobrý sluha může být i zlý pán. S bezmozkem za volantem (nebo s naprosto nezkušeným) můžou nastat ony problémy eins zwei.


Já podobná auta chápu jako vrchol inženýrského umu. Akorát by je neměli řídit lidé, kteří řídit neumí. Je to jako se vším jiným.


Takové auto nechápu jako výraz chamtivosti elit. To se dnes může pořídit kde kdo (nemluvím o autech za 100 milionů, jachtách na 15 miliard a podobně!)


[quote="pid:53765, uid:181"]Kdo ale potřebuje 600 koňová rodinná auta?...[/quote] No... jako automobilový nadšenec a vášnivý řidič se zde musím těchto aut zastat :) Měl jsem to štěstí, že jsem mohl podobná auta řídit (ne vlastnit)... a věřte, že jsou bezpečnější než ta "obyčejná", díky neuvěřitelnému technickému pokroku. Hlavní výhoda je jednak výkon, který vás v nouzi dokáže zachránit, jednak podvozek, který neztratí stabilitu ani v extrémnějších manévrech a dnes dokáže zvládnout i takový výkon. A brzdy, schopné zastavit auto ze 100 km/h na cca 30 metrech. Jinými slovy, tam, kde byste s normálním autem měli problém, nemáte žádný. Pochopitelně, Škoda 100 s výkonem 600 koní by byla v podstatě neovladatelná, třeba BMW M5 naopak ovladatelností vyniká a dokáže ten výkon bez problémů přenést na silnici a zároveň ho mít pod kontrolou. Limity těchto aut navíc leží vysoko nad tím, s čím se setkáte v běžném provozu. Na druhou stranu, dobrý sluha může být i zlý pán. S bezmozkem za volantem (nebo s naprosto nezkušeným) můžou nastat ony problémy eins zwei. Já podobná auta chápu jako vrchol inženýrského umu. Akorát by je neměli řídit lidé, kteří řídit neumí. Je to jako se vším jiným. Takové auto nechápu jako výraz chamtivosti elit. To se dnes může pořídit kde kdo (nemluvím o autech za 100 milionů, jachtách na 15 miliard a podobně!)
Upravené 23. 1. 2022 o 14:52

kde je to další "zdemolované auto"


Ok, to je jiná, mluvil jsem na základě předtím uvedených fotek.


[quote="pid:53896, uid:443"]kde je to další "zdemolované auto"[/quote] Ok, to je jiná, mluvil jsem na základě předtím uvedených fotek.

Já podobná auta chápu jako vrchol inženýrského umu


Ještě dodatek: To, jak vyspělá a bezpečná jsou dnes v podstatě všechna auta, vděčíme právě těm ve své době drahým, extrémním. Protože jejich technika se postupně dostala až do běžných aut.


Věřte, dokud si takové auto nevyzkoušíte, nemáte vůbec ponětí, co opravdu dokáže. Ono se na ně nedá dívat prizmatem vlastního auta se 60 či 100 k a přimyslet si násobný výkon. Upřímně, 600 k nepotřebujete, ale mít ty peníze, tak bych si podobné auto koupil. smile Ne proto, abych s ním ponižoval ostatní, nebo se chlubil sousedům. Ale proto, že bych si chtěl užít ten meisterwerk techniky a inženýrského umu.


P.S. asi nejzábavnější auto je stejně Mazda MX-5 s max 180 koni smile


[quote="pid:53912, uid:372"]Já podobná auta chápu jako vrchol inženýrského umu[/quote] Ještě dodatek: To, jak vyspělá a bezpečná jsou dnes v podstatě všechna auta, vděčíme právě těm ve své době drahým, extrémním. Protože jejich technika se postupně dostala až do běžných aut. Věřte, dokud si takové auto nevyzkoušíte, nemáte vůbec ponětí, co opravdu dokáže. Ono se na ně nedá dívat prizmatem vlastního auta se 60 či 100 k a přimyslet si násobný výkon. Upřímně, 600 k nepotřebujete, ale mít ty peníze, tak bych si podobné auto koupil. :) Ne proto, abych s ním ponižoval ostatní, nebo se chlubil sousedům. Ale proto, že bych si chtěl užít ten meisterwerk techniky a inženýrského umu. P.S. asi nejzábavnější auto je stejně Mazda MX-5 s max 180 koni ;)
Upravené 23. 1. 2022 o 17:01
1.48k
15
10
Živá ukážka
Zadajte minimálne 10 znak(y/ov)
UPOZORNENIE: Spomenuli ste používateľov %MENTIONS%, no oni túto správu nevidia a nedostanú oznámenie
Ukladá sa…
Uložené
S vybrat(ou/ými) položk(ou/ami) Zrušiť výber príspevkov Zobraziť vybraté príspevky
Všetky príspevky v tejto téme budú odstránen(é/ý)
Čakajúci koncept… Kliknutím sa vrátite k úpravám
Zahodiť koncept