Mimo kategórií
Slovenská firma spája sily so svetovou bankou, spoločne chcú stavať gigafabriky

Cieľom partnerstva je stavba gigafabriky v strednej a juhovýchodnej Európe, a to v rámci globálnej platformy InoBat v Európe, USA a Indii


Slovenský startup InoBat Auto zverejnil informáciu, ktorá výrazne ovplyvní jeho budúcnosť.


International Finance Corporation („IFC”) je súčasťou Svetovej banky, v rámci ktorej sa zameriava na rozvoj a financovanie súkromného sektora. Práve IFC uzavrela koncom minulého roka dohodu o spoločnom rozvoji so spomínanou slovenskou spoločnosťou.


Plánovaná gigafabrika startupu bude dodávať batérie pre elektromobily za celosvetovo konkurencieschopné ceny a adresovať tak rastúci dopyt na európskom trhu, uvádza spoločnosť v tlačovej správe. Ako ďalej zisťoval Startitup, výstavba vo Voderadoch naďalej postupuje vpred.


„Jedinečný prístup IFC k riešeniu najväčších svetových rozvojových výziev spočíva v spolupráci s vládami, spoločnosťami zo súkromného sektora a rozvojovými partnermi pri hľadaní, vývoji a poskytovaní inovatívnych riešení. Zároveň vytvárame prostredie, v ktorom môžu súkromné spoločnosti prosperovať,“ povedal Femi Akinrebiyo, globálny manažér Upstream, Manufacturing, Agribusiness & Services v rámci IFC.


Spojenie síl je úspech
„Prostredníctvom partnerstva s InoBat sa IFC zameriava na podporu európskeho programu dekarbonizácie a vytvára nové príležitosti pre investície do e-mobility.“


Spoločným cieľom partnerstva je aj škálovať výrobné a výskumno-vývojové kapacity InoBat-u cez vybudovanie gigafabriky na princípe „C2C“ – cradle to cradle. Ide o inovatívne a udržateľné riešenia v rámci celého hodnotového reťazca od výskumu a vývoja batérií, cez výrobu, nabíjacie stanice, skladovanie energie až po recykláciu.


Generálny riaditeľ spoločnosti InoBat Auto Marián Boček považuje spojenie síl so svetovou bankou za úspech.


„Dôvera IFC v našu spoločnosť je pre nás dôležitá. Toto partnerstvo nám umožní výrazne rozšíriť náš ekosystém, podporiť vytváranie udržateľných pracovných miest, ale aj globálnu dekarbonizáciu v súlade s naším plánom „C2C“, ktorý je jadrom nášho podnikania,“ vraví Boček.


Globálny líder
„Posúva nás vpred k úsiliu o najvyššie štandardy udržateľnosti a výkonnosti. Spoločne budeme realizovať našu stratégiu stať sa globálnym lídrom v dodávke a vývoji prémiových elektrických batérií navrhnutých na mieru, ktoré sú prispôsobené pre riešenia elektromobility,“ dodáva.


Ako sme písali už v minulosti, ďalšími partnermi slovenskej spoločnosti sú globálny ťažobný a kovospracujúci gigant Rio Tinto či Amara Raja Group, ktorá je poprednou spoločnosťou zaoberajúcou sa priemyselnými a automobilovými batériami v Indii, ale aj Ideanomics, globálna spoločnosť zameraná na urýchlenie komerčného prijatia elektrických vozidiel s cieľom podporiť transformáciu udržateľnosti so sídlom v USA.


O IFC
International Finance Corporation – člen skupiny Svetovej banky – je najväčšou globálnou rozvojovou inštitúciou zameranou na súkromný sektor na rozvíjajúcich sa trhoch.
Pracuje vo viac ako 100 krajinách a využíva kapitál, odborné znalosti a vplyv na vytváranie príležitostí v rozvojových krajinách.
Vo fiškálnom roku 2021 IFC vyčlenila rekordných 31,5 miliardy USD súkromným spoločnostiam a finančným inštitúciám v rozvojových krajinách.
Tým využila silu súkromného sektora na ukončenie extrémnej chudoby a zvýšenie spoločnej prosperity, keďže ekonomiky zápasia s dopadmi pandémie COVID-19.
https://www.startitup.sk/mimoriadny-uspech-slovenska-firma-spaja-sily-so-svetovou-bankou-spolocne-chcu-stavat-gigafabriky/


Cieľom partnerstva je stavba gigafabriky v strednej a juhovýchodnej Európe, a to v rámci globálnej platformy InoBat v Európe, USA a Indii Slovenský startup InoBat Auto zverejnil informáciu, ktorá výrazne ovplyvní jeho budúcnosť. International Finance Corporation („IFC”) je súčasťou Svetovej banky, v rámci ktorej sa zameriava na rozvoj a financovanie súkromného sektora. Práve IFC uzavrela koncom minulého roka dohodu o spoločnom rozvoji so spomínanou slovenskou spoločnosťou. Plánovaná gigafabrika startupu bude dodávať batérie pre elektromobily za celosvetovo konkurencieschopné ceny a adresovať tak rastúci dopyt na európskom trhu, uvádza spoločnosť v tlačovej správe. Ako ďalej zisťoval Startitup, výstavba vo Voderadoch naďalej postupuje vpred. „Jedinečný prístup IFC k riešeniu najväčších svetových rozvojových výziev spočíva v spolupráci s vládami, spoločnosťami zo súkromného sektora a rozvojovými partnermi pri hľadaní, vývoji a poskytovaní inovatívnych riešení. Zároveň vytvárame prostredie, v ktorom môžu súkromné spoločnosti prosperovať,“ povedal Femi Akinrebiyo, globálny manažér Upstream, Manufacturing, Agribusiness & Services v rámci IFC. Spojenie síl je úspech „Prostredníctvom partnerstva s InoBat sa IFC zameriava na podporu európskeho programu dekarbonizácie a vytvára nové príležitosti pre investície do e-mobility.“ Spoločným cieľom partnerstva je aj škálovať výrobné a výskumno-vývojové kapacity InoBat-u cez vybudovanie gigafabriky na princípe „C2C“ – cradle to cradle. Ide o inovatívne a udržateľné riešenia v rámci celého hodnotového reťazca od výskumu a vývoja batérií, cez výrobu, nabíjacie stanice, skladovanie energie až po recykláciu. Generálny riaditeľ spoločnosti InoBat Auto Marián Boček považuje spojenie síl so svetovou bankou za úspech. „Dôvera IFC v našu spoločnosť je pre nás dôležitá. Toto partnerstvo nám umožní výrazne rozšíriť náš ekosystém, podporiť vytváranie udržateľných pracovných miest, ale aj globálnu dekarbonizáciu v súlade s naším plánom „C2C“, ktorý je jadrom nášho podnikania,“ vraví Boček. Globálny líder „Posúva nás vpred k úsiliu o najvyššie štandardy udržateľnosti a výkonnosti. Spoločne budeme realizovať našu stratégiu stať sa globálnym lídrom v dodávke a vývoji prémiových elektrických batérií navrhnutých na mieru, ktoré sú prispôsobené pre riešenia elektromobility,“ dodáva. Ako sme písali už v minulosti, ďalšími partnermi slovenskej spoločnosti sú globálny ťažobný a kovospracujúci gigant Rio Tinto či Amara Raja Group, ktorá je poprednou spoločnosťou zaoberajúcou sa priemyselnými a automobilovými batériami v Indii, ale aj Ideanomics, globálna spoločnosť zameraná na urýchlenie komerčného prijatia elektrických vozidiel s cieľom podporiť transformáciu udržateľnosti so sídlom v USA. O IFC International Finance Corporation – člen skupiny Svetovej banky – je najväčšou globálnou rozvojovou inštitúciou zameranou na súkromný sektor na rozvíjajúcich sa trhoch. Pracuje vo viac ako 100 krajinách a využíva kapitál, odborné znalosti a vplyv na vytváranie príležitostí v rozvojových krajinách. Vo fiškálnom roku 2021 IFC vyčlenila rekordných 31,5 miliardy USD súkromným spoločnostiam a finančným inštitúciám v rozvojových krajinách. Tým využila silu súkromného sektora na ukončenie extrémnej chudoby a zvýšenie spoločnej prosperity, keďže ekonomiky zápasia s dopadmi pandémie COVID-19. https://www.startitup.sk/mimoriadny-uspech-slovenska-firma-spaja-sily-so-svetovou-bankou-spolocne-chcu-stavat-gigafabriky/

Super, hyper, mega, giga fabrika, to je ta kapitalistická megalománie.


Super, hyper, mega, giga fabrika, to je ta kapitalistická megalománie.

Jarek

A začína i končí to potom ako piko smile


A začína i končí to potom ako piko :D

A začína i končí to potom ako piko


Keď nie výroba áut, tak výroba batérií do áut, ktoré v zime nikto nenaštartuje a tá likvidácia bude určite podľa predpisov....my sme taký pekne za..atý odpadový kôš. Ten plánovaný digikoncentrák predsa musí prosperovať. Ľudských zdrojov je dosť ... zničili ich ekonomicky, pekne treba vyhnať na panské....muklovať vo fabrike.... za pár grošov, ktoré ti zoberú ak nebudeš dôsledne chrániť zelenú agendu


[quote="pid:53515, uid:710"]A začína i končí to potom ako piko[/quote] Keď nie výroba áut, tak výroba batérií do áut, ktoré v zime nikto nenaštartuje a tá likvidácia bude určite podľa predpisov....my sme taký pekne za..atý odpadový kôš. Ten plánovaný digikoncentrák predsa musí prosperovať. Ľudských zdrojov je dosť ... zničili ich ekonomicky, pekne treba vyhnať na panské....muklovať vo fabrike.... za pár grošov, ktoré ti zoberú ak nebudeš dôsledne chrániť zelenú agendu
Upravené 21. 1. 2022 o 08:28

ďalšími partnermi slovenskej spoločnosti sú globálny ťažobný a kovospracujúci gigant Rio Tinto či Amara Raja Group

a tato britsko-australska spolocnost Rio Tinto bola vypoklonkovana zo Srbska na co Australia reagovala vyhostenim Novaka Djokovica (ktory to vypoklonkovanie tiez podporil - nemam zdroj, len som to kdesi citala)
zaujimave suvislosti ...


[quote="pid:53477, uid:17"]ďalšími partnermi slovenskej spoločnosti sú globálny ťažobný a kovospracujúci gigant Rio Tinto či Amara Raja Group[/quote] a tato britsko-australska spolocnost Rio Tinto bola vypoklonkovana zo Srbska na co Australia reagovala vyhostenim Novaka Djokovica (ktory to vypoklonkovanie tiez podporil - nemam zdroj, len som to kdesi citala) zaujimave suvislosti ...

To už je jen takové funění zdechající kobyly , která se mermomocí snaží přežít , na cizí úkor .


To už je jen takové funění zdechající kobyly , která se mermomocí snaží přežít , na cizí úkor .
Upravené 21. 1. 2022 o 12:37

Tak to bude o lithiu, proto je Srbove vyhnali.
Lithium je prece v Cechach.


Tak to bude o lithiu, proto je Srbove vyhnali. Lithium je prece v Cechach.
693
6
6
Živá ukážka
Zadajte minimálne 10 znak(y/ov)
UPOZORNENIE: Spomenuli ste používateľov %MENTIONS%, no oni túto správu nevidia a nedostanú oznámenie
Ukladá sa…
Uložené
S vybrat(ou/ými) položk(ou/ami) Zrušiť výber príspevkov Zobraziť vybraté príspevky
Všetky príspevky v tejto téme budú odstránen(é/ý)
Čakajúci koncept… Kliknutím sa vrátite k úpravám
Zahodiť koncept