Egregoriálno-matričné riadenie
Sibírsky noosférny človek profesora I. Panarina

Cit. z textu:


Mesto Archangeľsk — mesto na severe európskej časti Ruska. Založené výnosom Ivana Hrozného v roku 1584 v blízkosti Michailovsko-Archangeľského kláštora (odtiaľ pochádza názov mesta).


Ako Archangeľsk, tak aj Veľký Ustjug sa od konca 80-tych rokov XVI. storočia stali centrami ruského zahraničného obchodu, do štátnej pokladne prinášali do 60 % príjmov. Počnúc rokom 1713, začal cár Peter I. svojimi výnosmi obmedzovať obchod cez Archangeľsk, fakticky obetoval jeho záujmy v prospech nového baltického prístavu Sankt-Peterburg. Odtiaľ prikázal voziť len taký objem tovarov, aké bolo potrebné «pre kŕmenie obyvateľstva». V roku 1718 vydal Peter I. výnos, zakazujúci export chleba a import väčšej časti zahraničných tovarov cez Archangeľsk.


Počas vlády Kataríny II. sa obmedzenia na zahraničný obchod cez severné prístavy Ruska zrušili, no mesto si už nedokázalo vrátiť status hlavného prístavu krajiny.


V období napoleonovských vojen a v spojení s kontinentálnou blokádou Veľkej Británie v rokoch 1807-1813 prežil Archangeľsk nový ekonomický rast, keďže bol jediným prístavom v Rusku, kam mohli privážať britský tovar.


Vo vojnových rokoch Veľkej vlasteneckej vojny, bol Archangeľsk s Murmanskom a Molotovskom (teraz - Severodvinsk) jedným z hlavných prístavov, prijímajúcich náklad spojeneckých krajín na lend & lease.


Spomenieme aj film Končalovského “Sibiriáda (Сибириада)”, kde bol takto symbolicky podaný ruský svet: “V sibírskom zapadákove, v prostredí tajgy a močarín, žijú v neveľkej dedine Jelaň dve rodiny, ktoré sú oddávna znepriatelené: «kulaci» Solominovi a bedári Usťjužaninovi.” Slogan filmu: «História Ruska od začiatku storočia do začiatku 80-tych».


Nad scenárom pracoval Valentín Ježov – ten istý, ktorý sa zúčastnil tvorby scenára filmu “Biele slnko púšte”. Ruský charakter bol vpísaný do Usťjužaninových (obyvateľov Ustjuga volajú Usťjužani). Otec bol celý čas mimo systému, rúbal cestu smerom k jasnej hviezde (Sírius) na nebi, syn a vnuk pokračovali v jeho ceste – metaforicky k Božiemu Kráľovstvu.
Pripomenieme film Rolanda Emmericha “10000 rokov pred Kristom”, kde hlavný hrdina, žijúci so svojím kmeňom na predhorí Uralu, tiež išiel za Síriusom, aby oslobodil ľudstvo od smutného dedičstva Atlantídy. Inými slovami, filmoví Usťjužaninovi ako mohli, tak napredovali k spravodlivej spoločnosti. Film “Sibiriáda” sa končí hrdinskou smrťou posledného Usťjužanina – metaforicky vyjadrujúc, pod tlakom industriálnej epochy. Avšak, ako ukazuje film, Usťjužaninovi nasledovného pokolenia sa v tom momente nachádzajú v počiatočnom stave, a ich vstup do riadenia, súdiac podľa chronológie ukázanej vo filme, je po roku 2010.


Spojíme všetko dokopy: ak sa na to celé pozrieme z úrovne globálneho historického procesu, zistíme, že Ruský sever v sebe nesie korene a spojenia aj so Západom, z obdobia do rozkolu na Rusi, a aj Severné algoritmy riadenia. Ich miesto v politike Ruskej civilizácie je natoľko významné, že bez ohľadu na ideológiu sovietskeho štátu, sa názov mesta Archangeľsk nemenil. Nakoniec sú nájdené konkrétne korene spoločného medzi starovercami v USA a Rusku.


Ak sa na celé pozrieme z úrovne symbolov a matrično-egregoriálneho riadenia, tak v podstate moc vo svete prechádza k Severným algoritmom riadenia, ktoré v je v epoche Vodnára najadekvátnejším z dostupných. Od nedávnej doby existujúca tradícia ruských kúpať sa v zime v prierube – to je svojrázny obrad, odrážajúci noosférnu algoritmiku.


Ako odpoveď na otázku: “Čo sú to za Severné algoritmy?”, uvedieme príklad adekvátneho chápania aktuálneho stavu vecí a ruských kultúrnych kódov. Nakoľko sú Ruské, nech si každý odpovie sám:


Zdroj textu a více zde: http://leva-net.webnode.cz/products/o-spravach-a-udalostiach-liga-spravodlivosti/


Cit. z textu: **Mesto Archangeľsk** — mesto na severe európskej časti Ruska. Založené výnosom Ivana Hrozného v roku 1584 v blízkosti Michailovsko-Archangeľského kláštora (odtiaľ pochádza názov mesta). Ako Archangeľsk, tak aj **Veľký Ustjug** sa od konca 80-tych rokov XVI. storočia stali centrami ruského zahraničného obchodu, do štátnej pokladne prinášali do 60 % príjmov. Počnúc rokom 1713, začal cár Peter I. svojimi výnosmi obmedzovať obchod cez Archangeľsk, fakticky obetoval jeho záujmy v prospech nového baltického prístavu Sankt-Peterburg. Odtiaľ prikázal voziť len taký objem tovarov, aké bolo potrebné «pre kŕmenie obyvateľstva». V roku 1718 vydal Peter I. výnos, zakazujúci export chleba a import väčšej časti zahraničných tovarov cez Archangeľsk. Počas vlády Kataríny II. sa obmedzenia na zahraničný obchod cez severné prístavy Ruska zrušili, no mesto si už nedokázalo vrátiť status hlavného prístavu krajiny. V období napoleonovských vojen a v spojení s kontinentálnou blokádou Veľkej Británie v rokoch 1807-1813 prežil Archangeľsk nový ekonomický rast, keďže bol jediným prístavom v Rusku, kam mohli privážať britský tovar. Vo vojnových rokoch Veľkej vlasteneckej vojny, bol Archangeľsk s Murmanskom a Molotovskom (teraz - Severodvinsk) jedným z hlavných prístavov, prijímajúcich náklad spojeneckých krajín na lend & lease. Spomenieme aj film Končalovského “Sibiriáda (Сибириада)”, kde bol takto symbolicky podaný ruský svet: “V sibírskom zapadákove, v prostredí tajgy a močarín, žijú v neveľkej dedine Jelaň dve rodiny, ktoré sú oddávna znepriatelené: «kulaci» Solominovi a bedári Usťjužaninovi.” Slogan filmu: «História Ruska od začiatku storočia do začiatku 80-tych». Nad scenárom pracoval Valentín Ježov – ten istý, ktorý sa zúčastnil tvorby scenára filmu “Biele slnko púšte”. Ruský charakter bol vpísaný do Usťjužaninových **(obyvateľov Ustjuga volajú Usťjužani)**. Otec bol celý čas mimo systému, rúbal cestu smerom k jasnej hviezde (Sírius) na nebi, syn a vnuk pokračovali v jeho ceste – metaforicky k Božiemu Kráľovstvu. Pripomenieme film Rolanda Emmericha “10000 rokov pred Kristom”, kde hlavný hrdina, žijúci so svojím kmeňom na predhorí Uralu, tiež išiel za Síriusom, aby oslobodil ľudstvo od smutného dedičstva Atlantídy. Inými slovami, filmoví Usťjužaninovi ako mohli, tak napredovali k spravodlivej spoločnosti. Film “Sibiriáda” sa končí hrdinskou smrťou posledného Usťjužanina – metaforicky vyjadrujúc, pod tlakom industriálnej epochy. Avšak, ako ukazuje film, **Usťjužaninovi nasledovného pokolenia** sa v tom momente nachádzajú v počiatočnom stave, a ich vstup do riadenia, súdiac podľa chronológie ukázanej vo filme, je po roku 2010. Spojíme všetko dokopy: ak sa na to celé pozrieme z úrovne globálneho historického procesu, zistíme, že Ruský sever v sebe nesie korene a spojenia aj so Západom, z obdobia do rozkolu na Rusi, a aj Severné algoritmy riadenia. Ich **miesto v politike Ruskej civilizácie je natoľko významné**, že bez ohľadu na ideológiu sovietskeho štátu, sa názov mesta Archangeľsk nemenil. Nakoniec sú nájdené konkrétne korene spoločného medzi starovercami v USA a Rusku. Ak sa na celé pozrieme z úrovne symbolov a matrično-egregoriálneho riadenia, tak v podstate moc vo svete prechádza k Severným algoritmom riadenia, ktoré v je v epoche Vodnára najadekvátnejším z dostupných. Od nedávnej doby existujúca tradícia ruských kúpať sa v zime v prierube – to je svojrázny obrad, odrážajúci noosférnu algoritmiku. Ako odpoveď na otázku: “Čo sú to za Severné algoritmy?”, uvedieme príklad adekvátneho chápania aktuálneho stavu vecí a ruských kultúrnych kódov. Nakoľko sú Ruské, nech si každý odpovie sám: Zdroj textu a více zde: http://leva-net.webnode.cz/products/o-spravach-a-udalostiach-liga-spravodlivosti/
519
0
1
Živá ukážka
Zadajte minimálne 10 znak(y/ov)
UPOZORNENIE: Spomenuli ste používateľov %MENTIONS%, no oni túto správu nevidia a nedostanú oznámenie
Ukladá sa…
Uložené
S vybrat(ou/ými) položk(ou/ami) Zrušiť výber príspevkov Zobraziť vybraté príspevky
Všetky príspevky v tejto téme budú odstránen(é/ý)
Čakajúci koncept… Kliknutím sa vrátite k úpravám
Zahodiť koncept