Egregoriálno-matričné riadenie
Na předměstí Moskvy havaroval IL-112V
Y

Dasa dala link do padu vrtulniku. Dovolim si ho vytahnou. Je to nova udalost.
https://ksbforum.eu/index.php?u=/topic/3258/v-turecku-havaroval-rusky-pozarni-vrtulnik-be-200/1#post-29751


Na palube byli tri lide, vsichni zahynuli.
Nejnovější lehký vojenský dopravní letoun Il-112V měl nehodu poblíž letiště Kubinka. Oznámil to TASS v úterý v tiskové službě United Aviation Corporation (OAK, je součástí státní korporace "Rostech" ).
"Během cvičného letu při přistání v oblasti letiště Kubinka v lesoparku došlo k nehodě lehkého vojenského dopravního letounu Il-112V," píše se ve zprávě.
Bude sezdana vysetrovaci komise.
Il-112V je nejnovější Ruský lehký turbovrtulový vojenský dopravní letoun. Maximální výška letu - 7 tisíc 600 m; rozměry nákladní kabiny umožňují umístit v ní auto typu UAZ-452, až 50 osob, nebo do 26 parašutistů, s osobní zbraní.


Ja teda nevim, ale kdo uz stoji porad s kamerou u okna a presne nafilmuje pad letadla ....


Dasa dala link do padu vrtulniku. Dovolim si ho vytahnou. Je to nova udalost. https://ksbforum.eu/index.php?u=/topic/3258/v-turecku-havaroval-rusky-pozarni-vrtulnik-be-200/1#post-29751 Na palube byli tri lide, vsichni zahynuli. Nejnovější lehký vojenský dopravní letoun Il-112V měl nehodu poblíž letiště Kubinka. Oznámil to TASS v úterý v tiskové službě United Aviation Corporation (OAK, je součástí státní korporace "Rostech" ). "Během cvičného letu při přistání v oblasti letiště Kubinka v lesoparku došlo k nehodě lehkého vojenského dopravního letounu Il-112V," píše se ve zprávě. Bude sezdana vysetrovaci komise. Il-112V je nejnovější Ruský lehký turbovrtulový vojenský dopravní letoun. Maximální výška letu - 7 tisíc 600 m; rozměry nákladní kabiny umožňují umístit v ní auto typu UAZ-452, až 50 osob, nebo do 26 parašutistů, s osobní zbraní. Ja teda nevim, ale kdo uz stoji porad s kamerou u okna a presne nafilmuje pad letadla ....
Upravené 17. 8. 2021 o 17:27

Co se týče kamer, byl to let sledovaného a pro budoucnost ruského vojenského dopravního letectva důležitého prototypu, takže nic až tak divného ... Divné je to, že se tyto dvě katastrofy nadějných letadel (BE-200 a IL-112V) se odehrály v krátkém čase během zběsilého úprku američanů z Afganistánu. Dle mého osobního názoru nejde o žádnou náhodu, to pouze američani aktivovali a obětovali svoje dosud spící agenty, kteří "zařídili a zprostředkovali" tyto dvě katastrofy k odvrácení mediální pozornosti od událostí v Afganistánu. Zvláště je to markantní u případu světově unikátní amfíbie BE-200, která létá bez povšimnutí a hasí požáry už hezkých pár let, ale jako "na sviňu" se zřítí právě v okamžiku "tak svrchovaně důstojného a klidného odchodu" američanů z Afganistánu, kterých to úprk na úplně stejnou sviňu zrovna velmi pozorně sleduje celý svět. Jak už jsem mnohokrát napsal "svým" ruským přátelům v jednom blogu (naposledy v případě zřícení Túčka, které vezlo Alexandrovce na Vánoční koncert do Sýrie), já prostě na žádné "náhody" nevěřím ... Pro mě osobně žádné "náhody" neexistují ...


Co se týče kamer, byl to let sledovaného a pro budoucnost ruského vojenského dopravního letectva důležitého prototypu, takže nic až tak divného ... Divné je to, že se tyto dvě katastrofy nadějných letadel (BE-200 a IL-112V) se odehrály v krátkém čase během zběsilého úprku američanů z Afganistánu. Dle mého osobního názoru nejde o žádnou náhodu, to pouze američani aktivovali a obětovali svoje dosud spící agenty, kteří "zařídili a zprostředkovali" tyto dvě katastrofy k odvrácení mediální pozornosti od událostí v Afganistánu. Zvláště je to markantní u případu světově unikátní amfíbie BE-200, která létá bez povšimnutí a hasí požáry už hezkých pár let, ale jako "na sviňu" se zřítí právě v okamžiku "tak svrchovaně důstojného a klidného odchodu" američanů z Afganistánu, kterých to úprk na úplně stejnou sviňu zrovna velmi pozorně sleduje celý svět. Jak už jsem mnohokrát napsal "svým" ruským přátelům v jednom blogu (naposledy v případě zřícení Túčka, které vezlo Alexandrovce na Vánoční koncert do Sýrie), já prostě na žádné "náhody" nevěřím ... Pro mě osobně žádné "náhody" neexistují ...
Upravené 18. 8. 2021 o 19:57

Já se jen ptám, kdy už Rusům dojde trpělivost.


Já se jen ptám, kdy už Rusům dojde trpělivost.

Proboha proč ? Toto jsou šachy ! Vždyť oni díky trpělivosti vítězí ! Kdo by se dobrovolně zbavoval takovéto neuvěřitelně silné výhody ?


Proboha proč ? Toto jsou šachy ! Vždyť oni díky trpělivosti vítězí ! Kdo by se dobrovolně zbavoval takovéto neuvěřitelně silné výhody ?
Upravené 18. 8. 2021 o 20:21

Kdo by se dobrovolně zbavoval takovéto neuvěřitelně silné výhody ?


No nevím, jaká výhoda to je. Letadla jim sundavají už asi sedm let. Dávají tak najevo, že si to mohou dovolit.


Trpělivost má taky své meze. Nepůsobí to dobře, a hlavně dovnitř, do Ruska. Kolik letadel a dalších provokací ještě snesou?


[quote="pid:29955, uid:317"]Kdo by se dobrovolně zbavoval takovéto neuvěřitelně silné výhody ?[/quote] No nevím, jaká výhoda to je. Letadla jim sundavají už asi sedm let. Dávají tak najevo, že si to mohou dovolit. Trpělivost má taky své meze. Nepůsobí to dobře, a hlavně dovnitř, do Ruska. Kolik letadel a dalších provokací ještě snesou?

Ja teda nevim, ale kdo uz stoji porad s kamerou u okna a presne nafilmuje pad letadla ....


Já taky nevím, ale na RT jsem četla, že šlo o cvičný let. Tak možná proto to někdo filmoval.


[quote="pid:29808, uid:68"]Ja teda nevim, ale kdo uz stoji porad s kamerou u okna a presne nafilmuje pad letadla ....[/quote] Já taky nevím, ale na RT jsem četla, že šlo o **cvičný let**. Tak možná proto to někdo filmoval.

Letadla jim sundavají

Copak letadla, ale nejlepsi piloty ..... To je hrozne.


[quote="pid:29960, uid:372"]Letadla jim sundavají[/quote] Copak letadla, ale nejlepsi piloty ..... To je hrozne.

Havarovaný Il-112V mal problémy s motorom a nebolo možné ho zdvihnúť do vzduchu.


Podľa predložených údajov nemalo byť testované najnovšie ruské vojenské transportné lietadlo Il-112V, ktoré havarovalo deň predtým v moskovskom regióne. Dôvodom je skutočnosť, že lietadlo predtým identifikovalo problémy s motorom. Zároveň nebolo možné zistiť príčinu, aj keď motory v lietadle neboli nikdy vymenené.


"Po prvom lete, ktorý sa uskutočnil v roku 2019 a bol tiež sprevádzaný problémami, Il-112V stál na zemi takmer rok a pol." Potom sa lietadlo začalo aktívne využívať a pomerne rýchlo zistilo, že má opäť problémy s motorom - to sa stalo pri šiestom lete. Zdroj nezverejnil povahu problémov, ”uvádza ruská tlačová agentúra Lenta.ru.


Predtým sa na webe objavili informácie, že motory TV7-117 používané v lietadle Il-112V môžu byť vo všeobecnosti málo prevádzkové, pretože neposkytujú dostatočný ťah.


„Vývoj nebol bezproblémový: v procese montáže prototypu sa ukázala nadradenosť dizajnu. Motor tiež pridal bolesť hlavy: TV7-117ST so štartovacím výkonom až 3 000 koní. bol zjavne nedostatočný pre stroj týchto rozmerov, obmedzujúci jeho maximálnu vzletovú hmotnosť, užitočné zaťaženie a charakteristiky vzletu a pristátia. Začiatkom roku 2000 bol však považovaný za sľubný motor VK -3500 - s výkonom 3 500 koní. s výhľadom na silu až 4 000 - 4 200 koní. - nebol nikdy vytvorený TV7-117, pôvodne navrhnutý pre osobné lietadlo IL-114 s výkonom 2 500 koní, bol nakoniec posilnený na 3 000 koní a má tiež „núdzový“ režim zvýšenia až na 3 600 koní. Spoľahlivosť elektrárne s takýmto využitím je však vážne spochybnená, “hovorí ruský novinár Ilya Kramnik.


V blízkej budúcnosti bude vytvorená špeciálna komisia, ktorá bude musieť odhaliť všetky okolnosti pádu lietadla. Existuje riziko, že načasovanie dokončenia testov ruského Il-112V sa môže posunúť o viac ako rok, čo spochybňuje implementáciu dvoch štátnych programov naraz.


V dôsledku havárie ruského lietadla Il-112V zahynuli traja členovia posádky, pričom sa zabránilo zničeniu a stratám na zemi. Uvádza sa, že lietadlo bolo schopné zostať vo vzduchu iba 4 minúty.


https://avia.pro/news/razbivshiysya-v-podmoskove-il-112v-ne-dolzhen-byl-podnimatsya-v-vozduh-u-nego-regulyarno


Havarovaný Il-112V mal problémy s motorom a nebolo možné ho zdvihnúť do vzduchu. Podľa predložených údajov nemalo byť testované najnovšie ruské vojenské transportné lietadlo Il-112V, ktoré havarovalo deň predtým v moskovskom regióne. Dôvodom je skutočnosť, že lietadlo predtým identifikovalo problémy s motorom. Zároveň nebolo možné zistiť príčinu, aj keď motory v lietadle neboli nikdy vymenené. "Po prvom lete, ktorý sa uskutočnil v roku 2019 a bol tiež sprevádzaný problémami, Il-112V stál na zemi takmer rok a pol." Potom sa lietadlo začalo aktívne využívať a pomerne rýchlo zistilo, že má opäť problémy s motorom - to sa stalo pri šiestom lete. Zdroj nezverejnil povahu problémov, ”uvádza ruská tlačová agentúra Lenta.ru. Predtým sa na webe objavili informácie, že motory TV7-117 používané v lietadle Il-112V môžu byť vo všeobecnosti málo prevádzkové, pretože neposkytujú dostatočný ťah. „Vývoj nebol bezproblémový: v procese montáže prototypu sa ukázala nadradenosť dizajnu. Motor tiež pridal bolesť hlavy: TV7-117ST so štartovacím výkonom až 3 000 koní. bol zjavne nedostatočný pre stroj týchto rozmerov, obmedzujúci jeho maximálnu vzletovú hmotnosť, užitočné zaťaženie a charakteristiky vzletu a pristátia. Začiatkom roku 2000 bol však považovaný za sľubný motor VK -3500 - s výkonom 3 500 koní. s výhľadom na silu až 4 000 - 4 200 koní. - nebol nikdy vytvorený TV7-117, pôvodne navrhnutý pre osobné lietadlo IL-114 s výkonom 2 500 koní, bol nakoniec posilnený na 3 000 koní a má tiež „núdzový“ režim zvýšenia až na 3 600 koní. Spoľahlivosť elektrárne s takýmto využitím je však vážne spochybnená, “hovorí ruský novinár Ilya Kramnik. V blízkej budúcnosti bude vytvorená špeciálna komisia, ktorá bude musieť odhaliť všetky okolnosti pádu lietadla. Existuje riziko, že načasovanie dokončenia testov ruského Il-112V sa môže posunúť o viac ako rok, čo spochybňuje implementáciu dvoch štátnych programov naraz. V dôsledku havárie ruského lietadla Il-112V zahynuli traja členovia posádky, pričom sa zabránilo zničeniu a stratám na zemi. Uvádza sa, že lietadlo bolo schopné zostať vo vzduchu iba 4 minúty. https://avia.pro/news/razbivshiysya-v-podmoskove-il-112v-ne-dolzhen-byl-podnimatsya-v-vozduh-u-nego-regulyarno

Po páde lietadla Il-112V sú lety lietadiel Il-114 zakázané-dôvod je v motore


Cestujúcemu Il-114, vybavenému motormi TV7-117, zakázali akékoľvek lety.


Potom, čo sa v Moskovskej oblasti kvôli požiaru motora zrútilo vojenské dopravné lietadlo Il-112V, vyšlo najavo, že sú zakázané aj akékoľvek lety osobných lietadiel Il-114-300. Dôvodom je použitie rovnakého leteckého motora TV-7-117. Nepriamo to potvrdzuje verziu, že pád vojenského Il-112V je spojený práve s technickými problémami elektrárne.


„Osobné lietadlo Il-114-300 dostalo zákaz lietania na letisko Kubinka kvôli účasti na medzinárodnom fóre Army-2021 z dôvodu havárie vojenského dopravného lietadla Il-112V. Dôvodom tohto rozhodnutia bolo použitie motorov TV7-117ST na oboch lietadlách, uviedol zdroj z leteckého priemyslu, “uviedol TASS.


Spravodajská agentúra Avia.pro už skôr informovala, že s lietadlom Il-112V sa už stalo niekoľko nehôd a všetky sú spojené s motorom TV7-117. Z tohto dôvodu bolo prijaté rozhodnutie neriskovať a nevzať Il-114-300 na oblohu, kým sa neskončí vyšetrovanie príčin havárie lietadla v moskovskej oblasti.


https://avia.pro/news/posle-krusheniya-il-112v-polyoty-zapreshcheny-vsem-samolyotam-il-114-prichina-v-dvigatele


Toto trosku dokresluje cely obraz tohoto padu/sabotaze. Ide tu pravdepodobne skor o nadejne nove civilne lietadlo IL-114, ktore ma pomoct znova ozivit Rusky letecky civilny priemysel, co samozrejme nie je v zaujme zapadu. Osobne stale ocakavam, kedy nieco podobne pride v pripade MS-21, zatial to ne/priamo postihlo IL-114.


Po páde lietadla Il-112V sú lety lietadiel Il-114 zakázané-dôvod je v motore Cestujúcemu Il-114, vybavenému motormi TV7-117, zakázali akékoľvek lety. Potom, čo sa v Moskovskej oblasti kvôli požiaru motora zrútilo vojenské dopravné lietadlo Il-112V, vyšlo najavo, že sú zakázané aj akékoľvek lety osobných lietadiel Il-114-300. Dôvodom je použitie rovnakého leteckého motora TV-7-117. Nepriamo to potvrdzuje verziu, že pád vojenského Il-112V je spojený práve s technickými problémami elektrárne. „Osobné lietadlo Il-114-300 dostalo zákaz lietania na letisko Kubinka kvôli účasti na medzinárodnom fóre Army-2021 z dôvodu havárie vojenského dopravného lietadla Il-112V. Dôvodom tohto rozhodnutia bolo použitie motorov TV7-117ST na oboch lietadlách, uviedol zdroj z leteckého priemyslu, “uviedol TASS. Spravodajská agentúra Avia.pro už skôr informovala, že s lietadlom Il-112V sa už stalo niekoľko nehôd a všetky sú spojené s motorom TV7-117. Z tohto dôvodu bolo prijaté rozhodnutie neriskovať a nevzať Il-114-300 na oblohu, kým sa neskončí vyšetrovanie príčin havárie lietadla v moskovskej oblasti. https://avia.pro/news/posle-krusheniya-il-112v-polyoty-zapreshcheny-vsem-samolyotam-il-114-prichina-v-dvigatele Toto trosku dokresluje cely obraz tohoto padu/sabotaze. Ide tu pravdepodobne skor o nadejne nove civilne lietadlo IL-114, ktore ma pomoct znova ozivit Rusky letecky civilny priemysel, co samozrejme nie je v zaujme zapadu. Osobne stale ocakavam, kedy nieco podobne pride v pripade MS-21, zatial to ne/priamo postihlo IL-114.

Havarovaný Il-112V mal problémy s motorom a nebolo možné ho zdvihnúť do vzduchu.



Stejný nebo podobný problém s motory měla i BE-200. Po nabrání vody nemohla dosáhnout maximálního výkonu motorů a vyhnout se skalám, do kterých nakonec narazila. Její piloti byli velmi zkušení, takže to nebyla žádná začátečnická chyba.


> Havarovaný Il-112V mal problémy s motorom a nebolo možné ho zdvihnúť do vzduchu. Stejný nebo podobný problém s motory měla i BE-200. Po nabrání vody nemohla dosáhnout maximálního výkonu motorů a vyhnout se skalám, do kterých nakonec narazila. Její piloti byli velmi zkušení, takže to nebyla žádná začátečnická chyba.
601
9
5
Živá ukážka
Zadajte minimálne 10 znak(y/ov)
UPOZORNENIE: Spomenuli ste používateľov %MENTIONS%, no oni túto správu nevidia a nedostanú oznámenie
Ukladá sa…
Uložené
S vybrat(ou/ými) položk(ou/ami) Zrušiť výber príspevkov Zobraziť vybraté príspevky
Všetky príspevky v tejto téme budú odstránen(é/ý)
Čakajúci koncept… Kliknutím sa vrátite k úpravám
Zahodiť koncept