Mimo kategórií
Klimatická zmena a ekologický fašizmus

Téma určená klimatickej zmene a ekologickému fašizmu.


Liberáli majú v pláne po pandémii začať strašiť klimatickou zmenou spôsobenou človekom, zavádzať rôzne obmedzenia a dane a smerovať spoločnosť k fašizmu vo forme Veľkého resetu*. Mali by sme v predstihu tvoriť informačné pole tak, aby sme im to čo najviac znemožnili alebo im v tom dokonca zabránili.


Ľudia sa už prestávajú báť pandémie, ktorá je tiež krokom k Veľkému resetu*, takže budú musieť prísť s niečím novým. Najpravdepodobnejším nástupcom je práve klimatická zmena, k čomu už pripravujú verejnosť zneužívaním záplav a dokonca tornád v našich končinách. Zradcovia a nepriatelia v politike a masmédiach sú skoordinovaní a prehodiť výhybku dokážu zo dňa na deň. Smerovanie by zostalo rovnaké, len by sa šlo po vedľajšej súbežnej koľaji.


Je nutné si uvedomiť tieto veci.


  1. Na klimatické zmeny globálneho charakteru má ľudstvo zanedbateľný vplyv (globálne otepľovanie, tornáda v a zemetrasenia v našich končinách...)..
  2. Lokálne zmeny, ako napríklad záplavy a veľké teplá u nás, sú čiastočne alebo úplne spôsobené ľudskou činnosťou (odlesňovanie, odvodňovanie polí, vybetónované plochy namiesto zelene...).

Liberáli zámerne spájajú tieto veci dohromady a presviedčajú nás, že za všetko môžeme my, aby mohli všetku zodpovednosť zvaliť na nás a zavádzať nové obmedzenia, nové dane a celkovo smerovať spoločnosť k novej forme fašizmu.

Manipulovať chcú rovnakými spôsobmi ako v prípade pandémie:

  1. Vyvolávaním strachu ukazovaním záberov z katastrof a prinášaním katastrofických vízií budúcnosti.
  2. Živením emócií smerovaním pozornosti na obete týchto katastrof.
  3. Falošným apelom na morálku a zodpovednosť.
  4. Vyvolávaním pocitu viny.

Všetko toto za účelom vypnutia kritického myslenia aj u veľmi inteligentných ľudí, ktorí sa tak postavia proti sebe samým bez toho, aby si to vôbec uvedomovali.

Prečo klimatické zmeny globálneho charakteru nie sú spôsobené človekom?

  • Globálne otepľovanie, ktoré možno paradoxne povedie k malej dobe ľadovej, je spôsobené hlavne aktivitou slnka. Otepľujú sa aj iné telesá slnečnej sústavy, na ktoré nemá človek svojou činnosťou žiadny vplyv.
  • Pri výbuchu jedinej sopky na Islande pred pár rokmi sa len za niekoľko dní uvoľnilo do ovzdušia toľko kysličníka uhličitého (CO2), ako vyprodukovalo ľudstvo za 200 rokov priemyselnej revolúcie. Z toho vyplýva, že vplyv človeka na množstvo skleníkových plynov v atmosfére je zanedbateľný.

Čo je našou úlohou?

  • Vytvárať informačné pole tak, aby sme ľuďom vysvetlili rozdiel medzi globálnymi a lokálnymi klimatickými zmenami, za čo človek môže a za čo nie.
  • Prinášať vlastné riešenia lokálnych problémov, aby boli realizované v náš prospech. Ak to neurobíme, bude snaha o zavádzanie riešení v náš neprospech.

Liberáli sa už na to pripravujú. Prestaňme len s oneskorením korigovať, ale využime naše schopnosti a začnime predikovať.


*Veľký reset - nová forma feudalizmu kontrolovaná informačnými technológiami


Šírenie žiadúce.


Téma určená klimatickej zmene a ekologickému fašizmu. Liberáli majú v pláne po pandémii začať strašiť klimatickou zmenou spôsobenou človekom, zavádzať rôzne obmedzenia a dane a smerovať spoločnosť k fašizmu vo forme Veľkého resetu*. Mali by sme v predstihu tvoriť informačné pole tak, aby sme im to čo najviac znemožnili alebo im v tom dokonca zabránili. Ľudia sa už prestávajú báť pandémie, ktorá je tiež krokom k Veľkému resetu*, takže budú musieť prísť s niečím novým. Najpravdepodobnejším nástupcom je práve klimatická zmena, k čomu už pripravujú verejnosť zneužívaním záplav a dokonca tornád v našich končinách. Zradcovia a nepriatelia v politike a masmédiach sú skoordinovaní a prehodiť výhybku dokážu zo dňa na deň. Smerovanie by zostalo rovnaké, len by sa šlo po vedľajšej súbežnej koľaji. Je nutné si uvedomiť tieto veci. 1. Na klimatické zmeny globálneho charakteru má ľudstvo zanedbateľný vplyv (globálne otepľovanie, tornáda v a zemetrasenia v našich končinách...).. 2. Lokálne zmeny, ako napríklad záplavy a veľké teplá u nás, sú čiastočne alebo úplne spôsobené ľudskou činnosťou (odlesňovanie, odvodňovanie polí, vybetónované plochy namiesto zelene...). Liberáli zámerne spájajú tieto veci dohromady a presviedčajú nás, že za všetko môžeme my, aby mohli všetku zodpovednosť zvaliť na nás a zavádzať nové obmedzenia, nové dane a celkovo smerovať spoločnosť k novej forme fašizmu. Manipulovať chcú rovnakými spôsobmi ako v prípade pandémie: 1. Vyvolávaním strachu ukazovaním záberov z katastrof a prinášaním katastrofických vízií budúcnosti. 2. Živením emócií smerovaním pozornosti na obete týchto katastrof. 3. Falošným apelom na morálku a zodpovednosť. 4. Vyvolávaním pocitu viny. Všetko toto za účelom vypnutia kritického myslenia aj u veľmi inteligentných ľudí, ktorí sa tak postavia proti sebe samým bez toho, aby si to vôbec uvedomovali. **Prečo klimatické zmeny globálneho charakteru nie sú spôsobené človekom? ** - Globálne otepľovanie, ktoré možno paradoxne povedie k malej dobe ľadovej, je spôsobené hlavne aktivitou slnka. Otepľujú sa aj iné telesá slnečnej sústavy, na ktoré nemá človek svojou činnosťou žiadny vplyv. - Pri výbuchu jedinej sopky na Islande pred pár rokmi sa len za niekoľko dní uvoľnilo do ovzdušia toľko kysličníka uhličitého (CO2), ako vyprodukovalo ľudstvo za 200 rokov priemyselnej revolúcie. Z toho vyplýva, že vplyv človeka na množstvo skleníkových plynov v atmosfére je zanedbateľný. **Čo je našou úlohou?** - Vytvárať informačné pole tak, aby sme ľuďom vysvetlili rozdiel medzi globálnymi a lokálnymi klimatickými zmenami, za čo človek môže a za čo nie. - Prinášať vlastné riešenia lokálnych problémov, aby boli realizované v náš prospech. Ak to neurobíme, bude snaha o zavádzanie riešení v náš neprospech. Liberáli sa už na to pripravujú. Prestaňme len s oneskorením korigovať, ale využime naše schopnosti a začnime predikovať. _*Veľký reset - nová forma feudalizmu kontrolovaná informačnými technológiami_ Šírenie žiadúce.

„Meniť sa nie je potrebné, prežitie nie je povinné.“ William Edwards Deming

Upravené 21. 7. 2021 o 14:44

Vo Veľkej Británii majú pripravených fanatikov, ktorí budú burcovať ľudí a tlačiť na vládu.


Reportáž o klimatickej zmene (bez servítky):
https://www.mojevideo.sk/video/301a7/reportaz_o_klimatickej_zmene_(bez_servitky).html


Reportáž o klimatickej zmene (bez servítky) 2:
https://www.mojevideo.sk/video/35312/reportaz_o_klimatickej_zmene_(bez_servitky)_(2).html


Vo Veľkej Británii majú pripravených fanatikov, ktorí budú burcovať ľudí a tlačiť na vládu. **Reportáž o klimatickej zmene (bez servítky):** https://www.mojevideo.sk/video/301a7/reportaz_o_klimatickej_zmene_(bez_servitky).html **Reportáž o klimatickej zmene (bez servítky) 2:** https://www.mojevideo.sk/video/35312/reportaz_o_klimatickej_zmene_(bez_servitky)_(2).html

„Meniť sa nie je potrebné, prežitie nie je povinné.“ William Edwards Deming

Upravené 21. 7. 2021 o 13:08

Čo naozaj škodí životnému prostrediu? Tri mýty o globálnom otepľovaní, o ktorých ste nevedeli
https://vosveteit.sk/co-naozaj-skodi-zivotnemu-prostrediu-tri-myty-o-globalnom-oteplovani-o-ktorych-ste-nevedeli
(1. lietadlá VS spaľovacie autá a vlaky 2. elektrické autá VS spaľovacie autá 3. plastové poháriky VS papierové poháriky)


**Čo naozaj škodí životnému prostrediu? Tri mýty o globálnom otepľovaní, o ktorých ste nevedeli** https://vosveteit.sk/co-naozaj-skodi-zivotnemu-prostrediu-tri-myty-o-globalnom-oteplovani-o-ktorych-ste-nevedeli (**1.** lietadlá VS spaľovacie autá a vlaky **2.** elektrické autá VS spaľovacie autá **3.** plastové poháriky VS papierové poháriky)
Upravené 21. 7. 2021 o 15:11

No tak počkať, v článku sa píše, že:


Nové štúdie dokázali, že škoda, ktorú elektrické autá napáchajú na životnom prostredí je len o 20% menšia, ako v prípade benzínových áut.


podobne je to s plastovými pohárikmi:


Papierové poháriky môžu byť nebezpečnejšie, než plastové poháriky. To, čo je bežne vydávané za „papier“ papierom v skutočnosti nie je. Každý papierový pohárik totiž využíva vrstvu celofánu na to, aby dokázal udržať vašu kávu, či iný nápoj, vo vnútri nádoby. Takéto poháriky zároveň nie sú vôbec recyklované.


Ďalšia vec lietadlá:


Je pravdou, že aj lietadlá prispievajú k uhlíkovej stope, no emisie, ktoré vytvárajú tvoria len 2.5% oxidu uhličitého, ktoré ľudia vytvoria. Ďalším produktom lietadiel je vodná para, ktorá vzniká spaľovaním leteckého paliva. Tá vedie ku vzniku oblakov, ktoré nás môžu ochrániť pred vysokými teplotami.


Ja sa len pýtam ako bola myslená ta poznámka v zátvorke, pretože obsah toho článku nezodpovedá, že tie tri veci sú najškodlivejšie.
Možno som to len zle pochopil, preto sa pýtam.
Na druhej strane netvrdím, že to tak je, pretože nepredpokladám, že v uvedenom plátku vo svete IT napíšu chaloši pravdu…


No tak počkať, v článku sa píše, že: Nové štúdie dokázali, že škoda, ktorú elektrické autá napáchajú na životnom prostredí je len o 20% menšia, ako v prípade benzínových áut. podobne je to s plastovými pohárikmi: Papierové poháriky môžu byť nebezpečnejšie, než plastové poháriky. To, čo je bežne vydávané za „papier“ papierom v skutočnosti nie je. Každý papierový pohárik totiž využíva vrstvu celofánu na to, aby dokázal udržať vašu kávu, či iný nápoj, vo vnútri nádoby. Takéto poháriky zároveň nie sú vôbec recyklované. Ďalšia vec lietadlá: Je pravdou, že aj lietadlá prispievajú k uhlíkovej stope, no emisie, ktoré vytvárajú tvoria len 2.5% oxidu uhličitého, ktoré ľudia vytvoria. Ďalším produktom lietadiel je vodná para, ktorá vzniká spaľovaním leteckého paliva. Tá vedie ku vzniku oblakov, ktoré nás môžu ochrániť pred vysokými teplotami. Ja sa len pýtam ako bola myslená ta poznámka v zátvorke, pretože obsah toho článku nezodpovedá, že tie tri veci sú najškodlivejšie. Možno som to len zle pochopil, preto sa pýtam. Na druhej strane netvrdím, že to tak je, pretože nepredpokladám, že v uvedenom plátku vo svete IT napíšu chaloši pravdu…

Ja sa len pýtam ako bola myslená ta poznámka v zátvorke, pretože obsah toho článku nezodpovedá

Asi som tým vytvoril mierny chaos. V zátvorke som len stručne vymenoval, o ktorých 3 veciach píšu, aby sa mohol čitateľ rozhodnúť, či je tam niečo, o čom nevie. Nebolo to v zmysle, že tie mnou vymenované 3 veci sú nejaké. Idem to upraviť na spôsob "čo VS čo".


Čo sa týka toho portálu, tak myslím, že patrí "pod" Hlavné Správy, takže som v tom, že sú taktiež naklonení na našu stranu. (opravte ma niekto, ak sa mýlim) Článok som predtým prečítal, aby som sa uistil o dostatočnej nezávadnosti.


Našiel som dnes inde aj článok o novej štúdii o elektrických autách, ale keďže bola na ich podporu, tak ho tu neriskujem ako príklad protiargumentov dávať. (o téme viem málo, článok sa mi celý čítať nechce, neinklinujem k podpore elektroautám, ale aj tak by mohlo byť na mňa zle smile)


[quote="pid:25678, uid:210"]Ja sa len pýtam ako bola myslená ta poznámka v zátvorke, pretože obsah toho článku nezodpovedá[/quote] Asi som tým vytvoril mierny chaos. V zátvorke som len stručne vymenoval, o ktorých 3 veciach píšu, aby sa mohol čitateľ rozhodnúť, či je tam niečo, o čom nevie. Nebolo to v zmysle, že tie mnou vymenované 3 veci sú nejaké. Idem to upraviť na spôsob "čo VS čo". Čo sa týka toho portálu, tak myslím, že patrí "pod" Hlavné Správy, takže som v tom, že sú taktiež naklonení na našu stranu. (opravte ma niekto, ak sa mýlim) Článok som predtým prečítal, aby som sa uistil o dostatočnej nezávadnosti. Našiel som dnes inde aj článok o novej štúdii o elektrických autách, ale keďže bola na ich podporu, tak ho tu neriskujem ako príklad protiargumentov dávať. (o téme viem málo, článok sa mi celý čítať nechce, neinklinujem k podpore elektroautám, ale aj tak by mohlo byť na mňa zle :))
Upravené 21. 7. 2021 o 15:12

1. lietadlá VS spaľovacie autá a vlaky 2. elektrické autá VS spaľovacie autá 3. plastové poháriky VS papierové poháriky

Výborne, teraz to dáva zmysel. Vďaka za vysvetlenie.


[quote="pid:25671, uid:413"]1. lietadlá VS spaľovacie autá a vlaky 2. elektrické autá VS spaľovacie autá 3. plastové poháriky VS papierové poháriky[/quote] Výborne, teraz to dáva zmysel. Vďaka za vysvetlenie.

Nové štúdie dokázali, že škoda, ktorú elektrické autá napáchajú na životnom prostredí je len o 20% menšia, ako v prípade benzínových áut.


To je příliš "optimistické". Pokud sečtete těžbu nerostů, výrobu baterií, auta, provoz auta a následná likvidace baterií (otrockou práci dětí v dolech nepočítaje), vyjde vám, že elektromobil je pro životní prostředí mnohem větší zlo.


Moderní auta jsou navíc velmi čistá, například spáchat sebevraždu výfukovými plyny v garáži je již nemožné.


https://www.autoforum.cz/zajimavosti/spinave-tajemstvi-elektrickych-aut-nema-reseni-detaily-odhaluji-cele-realne-dopady/


A plasty? Vždyť třídíme a plasty jsou plně recyklovatelné. Problém jsou firmy, nebo spíše korporace, které poté roztříděný odpad vyvezou do Afriky nebo Asie a naházejí to tam do moře. Vyjde to levněji.


[quote="pid:25678, uid:210"]Nové štúdie dokázali, že škoda, ktorú elektrické autá napáchajú na životnom prostredí je len o 20% menšia, ako v prípade benzínových áut.[/quote] To je příliš "optimistické". Pokud sečtete těžbu nerostů, výrobu baterií, auta, provoz auta a následná likvidace baterií (otrockou práci dětí v dolech nepočítaje), vyjde vám, že elektromobil je pro životní prostředí mnohem větší zlo. Moderní auta jsou navíc velmi čistá, například spáchat sebevraždu výfukovými plyny v garáži je již nemožné. https://www.autoforum.cz/zajimavosti/spinave-tajemstvi-elektrickych-aut-nema-reseni-detaily-odhaluji-cele-realne-dopady/ A plasty? Vždyť třídíme a plasty jsou plně recyklovatelné. Problém jsou firmy, nebo spíše korporace, které poté roztříděný odpad vyvezou do Afriky nebo Asie a naházejí to tam do moře. Vyjde to levněji.

Vedci zistili, ktoré pohlavie škodí viac životnému prostrediu. Rozdiel medzi nimi je až 16 %
https://www.interez.sk/vedci-zistili-ktore-pohlavie-skodi-viac-zivotnemu-prostrediu-rozdiel-medzi-nimi-je-az-16
(v ruskom dokumentárnom seriály Podivuhodná veda venovali celú jednu epizódu výsmechu zbytočným (západným) pseudovedeckým štúdiám typu "Britskí vedci nedávno dokázali, že to čo rýchlo zdvihnete sa nepovažuje za spadnuté (o jedle)", namiesto toho, aby tí vedci míňali peniaze na dôležitejší výskum, tak toto bol asi príklad štúdie z takej kategórie)
Podivuhodná věda (4. epizoda) (Stav moderní vědy)
https://www.mojevideo.sk/video/31b69/podivuhodna_veda_(4_epizoda)_(stav_moderni_vedy).html


**Vedci zistili, ktoré pohlavie škodí viac životnému prostrediu. Rozdiel medzi nimi je až 16 %** https://www.interez.sk/vedci-zistili-ktore-pohlavie-skodi-viac-zivotnemu-prostrediu-rozdiel-medzi-nimi-je-az-16 (v ruskom dokumentárnom seriály Podivuhodná veda venovali celú jednu epizódu výsmechu zbytočným (západným) pseudovedeckým štúdiám typu "_Britskí vedci nedávno dokázali, že to čo rýchlo zdvihnete sa nepovažuje za spadnuté (o jedle)"_, namiesto toho, aby tí vedci míňali peniaze na dôležitejší výskum, tak toto bol asi príklad štúdie z takej kategórie) **Podivuhodná věda (4. epizoda) (Stav moderní vědy)** https://www.mojevideo.sk/video/31b69/podivuhodna_veda_(4_epizoda)_(stav_moderni_vedy).html

Ďalším produktom lietadiel je vodná para, ktorá vzniká spaľovaním leteckého paliva. Tá vedie ku vzniku oblakov, ktoré nás môžu ochrániť pred vysokými teplotami.

No to je argument jak hrom! (akoby autor chcel ohýbať argumenty v prospech svojej tézy). Vodná para je predsa skleníkový plyn, oveľa výraznejší než CO2. Cez deň mraky síce dokážu znížiť teplotu, ale v noci zadržujú všetko naakumulované teplo. Navyše v prípade lietadiel zďaleka nie je problém iba emisia CO2...


[quote="pid:25678, uid:210"]Ďalším produktom lietadiel je vodná para, ktorá vzniká spaľovaním leteckého paliva. Tá vedie ku vzniku oblakov, ktoré nás môžu ochrániť pred vysokými teplotami.[/quote] No to je argument jak hrom! (akoby autor chcel ohýbať argumenty v prospech svojej tézy). Vodná para je predsa skleníkový plyn, oveľa výraznejší než CO2. Cez deň mraky síce dokážu znížiť teplotu, ale v noci zadržujú všetko naakumulované teplo. Navyše v prípade lietadiel zďaleka nie je problém iba emisia CO2...

Popolvár na Oraclovom blogu napísal:



to nie je len blog oracle/jox/popolvar, prispievať môže každý, kto má čo povedať. No musí to byť tématicky spracované ako článok.



Navrhujem uverejniť môj prvý komentár v tomto vlákne (s prípadnými úpravami) ako samostatný článok.


Popolvár na Oraclovom blogu [napísal](https://oracle911blog.wordpress.com/2021/07/25/voda-ako-zdroj-informacii/#comment-13102): > to nie je len blog oracle/jox/popolvar, prispievať môže každý, kto má čo povedať. No musí to byť tématicky spracované ako článok. Navrhujem uverejniť môj [prvý komentár](https://ksbforum.eu/index.php?u=/topic/3028/klimatick-aacute-zmena-a-ekologick-yacute-fa-scaron-izmus/1#post-25658) v tomto vlákne (s prípadnými úpravami) ako samostatný článok.

„Meniť sa nie je potrebné, prežitie nie je povinné.“ William Edwards Deming

Upravené 26. 7. 2021 o 12:34

Ekofašizmus je celkom slušne popísaný v tomto článku
https://www.eurorespekt.sk/liberalny-fasizmus-v-kulture-slovenska/


Dotýka sa však aj riadenia a vytvárania davu, psychológie a práce médií.


Ekofašizmus je celkom slušne popísaný v tomto článku https://www.eurorespekt.sk/liberalny-fasizmus-v-kulture-slovenska/ Dotýka sa však aj riadenia a vytvárania davu, psychológie a práce médií.

Stale mam tendenciu hladat nieco dobre vo vsetkom zlom. Na ten ekofasizmus sa da pozriet aj z inej stranky. Objavilo ludstvo z dob egypta nejake splaovacie motory? Alebo z dob atlantity alebo z inych starsich dob, kedy kultura a aj technika bola vyspelejsia? No nie. To znamena, ze v minulosti ludia museli mat dopravne prostriedky ineho typu.
Jeden britsky vojak sa zaujimal o indicky Sanskrit. Nasiel tam navod ako poskladat antigravitacny pristroj - svojim sposobom lietajuci koberec. A veru ze po case sa mu ho aj podarilo zostrojit podla toho Sanskritu.
Takze v minulosti ludia vedeli ako funguje gravitacia a ako ju eliminovat pre premiestnovanie sa na velke vzdialenosti. Co ak niekto, kto o takych veciach vie, nam teraz chce taketo poznatky uvolnit? V tom pripade by uz spalovacie motory boli bezvyznamne. A preco zlikvidovat automobilovy priemysel teraz? Myslite si, ze ak by teraz niekto prisiel s vynalezom antigravitacneho pohonu, tak ako dlho by zil kym by sa po nom nepustili automobilky ? Den ci dva? A co sejkovia? Ved ti ani o elektrine nechcu pocut, lebo by od hladu zdochli. Ano logicke by bolo postupnym vyvojom dojst k antigravitacnym a inym typom pohonu, ale vidime, ze v nasom svete su korporaty, co su schopne zabit nie jedneho cloveka aby take daco nevyslo na svetlo sveta, pretoze v opacnom pripade by ako parazity boli odstrihnuty od zdrojov a by zhynuli. Ale napr ked sa vytvori tlak na automobilky, ze sa prestanu auta vyrabat, tak po case uz to bude neunosne. Aut bude malo ale trh bude nenasyteny, ludia budu potrebovat prostriedky na premiestnovanie sa. A zrazu pride niekto sikovny s inym typom pohonu, ekologickejsim, zalozenym na inych principoch (a taky clovek sa najde, lebo clovek je tvor rozumny) a na trhu uz bude priestor pre take "nove auto" antigravitacne apod....
Tos tak kus iny pohlad.


Stale mam tendenciu hladat nieco dobre vo vsetkom zlom. Na ten ekofasizmus sa da pozriet aj z inej stranky. Objavilo ludstvo z dob egypta nejake splaovacie motory? Alebo z dob atlantity alebo z inych starsich dob, kedy kultura a aj technika bola vyspelejsia? No nie. To znamena, ze v minulosti ludia museli mat dopravne prostriedky ineho typu. Jeden britsky vojak sa zaujimal o indicky Sanskrit. Nasiel tam navod ako poskladat antigravitacny pristroj - svojim sposobom lietajuci koberec. A veru ze po case sa mu ho aj podarilo zostrojit podla toho Sanskritu. Takze v minulosti ludia vedeli ako funguje gravitacia a ako ju eliminovat pre premiestnovanie sa na velke vzdialenosti. Co ak niekto, kto o takych veciach vie, nam teraz chce taketo poznatky uvolnit? V tom pripade by uz spalovacie motory boli bezvyznamne. A preco zlikvidovat automobilovy priemysel teraz? Myslite si, ze ak by teraz niekto prisiel s vynalezom antigravitacneho pohonu, tak ako dlho by zil kym by sa po nom nepustili automobilky ? Den ci dva? A co sejkovia? Ved ti ani o elektrine nechcu pocut, lebo by od hladu zdochli. Ano logicke by bolo postupnym vyvojom dojst k antigravitacnym a inym typom pohonu, ale vidime, ze v nasom svete su korporaty, co su schopne zabit nie jedneho cloveka aby take daco nevyslo na svetlo sveta, pretoze v opacnom pripade by ako parazity boli odstrihnuty od zdrojov a by zhynuli. Ale napr ked sa vytvori tlak na automobilky, ze sa prestanu auta vyrabat, tak po case uz to bude neunosne. Aut bude malo ale trh bude nenasyteny, ludia budu potrebovat prostriedky na premiestnovanie sa. A zrazu pride niekto sikovny s inym typom pohonu, ekologickejsim, zalozenym na inych principoch (a taky clovek sa najde, lebo clovek je tvor rozumny) a na trhu uz bude priestor pre take "nove auto" antigravitacne apod.... Tos tak kus iny pohlad.

Stale mam tendenciu hladat nieco dobre vo vsetkom zlom.


To je dobrá vlastnosť, len nesmie skĺznuť k naivite, idealizovaniu a podvedomému prekrúcaniu faktov, aby z určitého pohľadu vyzerali dobre.


  1. Hlavným cieľom elektromobilov je, aby autá boli len pre bohatých.
  2. Kým kritické množstvo ľudí nedospeje na úroveň Človekov, tak by uvoľnenie zariadení na voľnú energiu a antigravitačných prístrojov znamenalo zánik civilizácie. Je v našom záujme, aby sa tak zatiaľ hromadne nestalo.

[quote="pid:26692, uid:106"]Stale mam tendenciu hladat nieco dobre vo vsetkom zlom.[/quote] To je dobrá vlastnosť, len nesmie skĺznuť k naivite, idealizovaniu a podvedomému prekrúcaniu faktov, aby z určitého pohľadu vyzerali dobre. 1. Hlavným cieľom elektromobilov je, aby autá boli len pre bohatých. 2. Kým kritické množstvo ľudí nedospeje na úroveň Človekov, tak by uvoľnenie zariadení na voľnú energiu a antigravitačných prístrojov znamenalo zánik civilizácie. Je v našom záujme, aby sa tak zatiaľ hromadne nestalo.

„Meniť sa nie je potrebné, prežitie nie je povinné.“ William Edwards Deming

Upravené 7. 8. 2021 o 13:32

Navrhujem uverejniť môj prvý komentár v tomto vlákne (s prípadnými úpravami) ako samostatný článok.


Nemusí to byť môj článok. Ale problematika by sa mala samostatne ozvučiť. Môže sa k nej pridať aj poznámka, že majú v zálohe aj iných strašiakov, napríklad fiktívny pád meteoritu alebo falošný útok mimozemšťanov (projekt Modrý lúč - project Blue Beam). Informačná príprava na posledné dve prebehla napríklad vo filmoch Armageddon a Deň nezávislosti.


[quote="pid:26529, uid:623"]Navrhujem uverejniť môj prvý komentár v tomto vlákne (s prípadnými úpravami) ako samostatný článok.[/quote] Nemusí to byť môj článok. Ale problematika by sa mala samostatne ozvučiť. Môže sa k nej pridať aj poznámka, že majú v zálohe aj iných strašiakov, napríklad fiktívny pád meteoritu alebo falošný útok mimozemšťanov (projekt Modrý lúč - project Blue Beam). Informačná príprava na posledné dve prebehla napríklad vo filmoch Armageddon a Deň nezávislosti.

„Meniť sa nie je potrebné, prežitie nie je povinné.“ William Edwards Deming

Upravené 7. 8. 2021 o 13:32

Hlavným cieľom elektromobilov je, aby autá boli len pre bohatých.


To je len jeden pohľad na vec. Tu vôbec nejde o emisie ale tie emisie sú výhovorka. Ide o kontrolu pohybu.
Elektromobil je stále na sieti. Dá sa na diaľku ovládať ako dron, kormidlovať, otvoriť a zatvoriť. Keď naštartuje sú tam ID technológie, rozpoznávajúce konkrétneho človeka, gps, kamery, mikrofóny, párované s inými údajmi. Elektromobil je závislý na zdroji. Môže sa nabíjať z centrálneho zdroja, alebo mať vlastný generátor. Fotovoltika je zaujímavá, kým sa extrémne nezdaní.


[quote="pid:28612, uid:623"]Hlavným cieľom elektromobilov je, aby autá boli len pre bohatých.[/quote] To je len jeden pohľad na vec. Tu vôbec nejde o emisie ale tie emisie sú výhovorka. Ide o kontrolu pohybu. Elektromobil je stále na sieti. Dá sa na diaľku ovládať ako dron, kormidlovať, otvoriť a zatvoriť. Keď naštartuje sú tam ID technológie, rozpoznávajúce konkrétneho človeka, gps, kamery, mikrofóny, párované s inými údajmi. Elektromobil je závislý na zdroji. Môže sa nabíjať z centrálneho zdroja, alebo mať vlastný generátor. Fotovoltika je zaujímavá, kým sa extrémne nezdaní.

Kým kritické množstvo ľudí nedospeje na úroveň Človekov, tak by uvoľnenie zariadení na voľnú energiu a antigravitačných prístrojov znamenalo zánik civilizácie. Je v našom záujme, aby sa tak zatiaľ hromadne nestalo.


Tie vynálezy sú "myšlienkami, ktorých čas nastal" t.j. musia byť vynaložené obrovské prostriedky na to, aby ich šírenie bolo brzdené ale keď na to nebudú prostriedky explozívne sa rozšíria...


[quote="pid:28612, uid:623"]Kým kritické množstvo ľudí nedospeje na úroveň Človekov, tak by uvoľnenie zariadení na voľnú energiu a antigravitačných prístrojov znamenalo zánik civilizácie. Je v našom záujme, aby sa tak zatiaľ hromadne nestalo.[/quote] Tie vynálezy sú "myšlienkami, ktorých čas nastal" t.j. musia byť vynaložené obrovské prostriedky na to, aby ich šírenie bolo brzdené ale keď na to nebudú prostriedky explozívne sa rozšíria...

Moderátor

Nemusí to byť môj článok.

Napíš článok, skontaktuj ma a ja ti pošlem mail, kde to môžeš poslať na zverejnenie.


[quote="pid:28613, uid:623"]Nemusí to byť môj článok.[/quote] Napíš článok, skontaktuj ma a ja ti pošlem mail, kde to môžeš poslať na zverejnenie.

Moderátor

Napíš článok, skontaktuj ma a ja ti pošlem mail, kde to môžeš poslať na zverejnenie.


"Článok" je už napísaný. Je to prvý komentár tohto vlákna bez prvej a poslednej vety. Stačí k nemu doplniť tento odstavec:


V zálohe majú aj iných strašiakov, napríklad fiktívny pád meteoritu alebo falošný útok mimozemšťanov (projekt Modrý lúč - project Blue Beam). Informačná príprava na posledné dve prebehla napríklad vo filmoch Armageddon a Deň nezávislosti.


[quote="pid:28625, uid:7"]Napíš článok, skontaktuj ma a ja ti pošlem mail, kde to môžeš poslať na zverejnenie.[/quote] "Článok" je už napísaný. Je to prvý komentár tohto vlákna bez prvej a poslednej vety. Stačí k nemu doplniť tento odstavec: _V zálohe majú aj iných strašiakov, napríklad fiktívny pád meteoritu alebo falošný útok mimozemšťanov (projekt Modrý lúč - project Blue Beam). Informačná príprava na posledné dve prebehla napríklad vo filmoch Armageddon a Deň nezávislosti._

„Meniť sa nie je potrebné, prežitie nie je povinné.“ William Edwards Deming

Upravené 8. 8. 2021 o 17:29

Štefan Vaľo - Odvodňovanie pevnín = Klimatická zmena:
https://www.mojevideo.sk/video/2cf48/stefan_valo_odvodnovanie_pevnin_klimaticka_zmena.html
"Pán Štefan Vaľo vysvetluje, ako sa mylne domnievame, že globálne oteplovanie sposobuju skleníkové plyny. Odbornými postupmi a meraniami dokázal ohromný dopad nevedomého odvodnovania pevnín ludskou činnosťou a s tým súvisiace prehrievanie pevnín. Ponúka lacné a jednoduché riešenia, ktoré by pozitívny dopad mali takmer okamžitý. Mnohé veci sa mu aj podarilo presadiť do legislavívy SR, ale firmy ich ignorujú, no my občania si to vieme všimnúť a mali by sme to hlásiť orgánom. Pozrite si aj jeho webstránku povodne sk. Nejedná sa o konšpiračné tliachanie."


Voda v lese - Povodne:
https://www.mojevideo.sk/video/34f35/voda_v_lese_povodne.html
"Človek intenzívne ničí svoju krajinu (aj tú zalesnenú) a napriek tomu, že si to často neuvedomujeme, vráti sa nám to často napríklad v podobe prívalových povodní. Dá sa to nejako riešiť? Poradí Stanka v tomto videu z produkcie Agentúry na podporu regionálneho rozvoja Košice. Video je určené vekovej kategórii študentom stredných škôl."


Prečo nám z lesov mizne voda - Štefan Vaľo:
https://www.mojevideo.sk/video/2a565/preco_nam_z_lesov_mizne_voda_stefan_valo.html
"Pán Štefan Vaľo vysvetľuje ako si odvodňujeme krajinu zhutňovaním lesnej pôdy. Vo filme Odvodňovanie pevnín = klimatická zmena sa dozviete viac informácii o tejto problematike."


Voda odtiekla, čakáme sucho:
https://www.mojevideo.sk/video/34b45/voda_odtiekla_cakame_sucho.html
"Video vysvetľuje, čo čaká naše lesy a ako s tým bojovať. Podporte našu prírodu zdieľaním, aby kompetentní začali robiť, čo majú."


**Štefan Vaľo - Odvodňovanie pevnín = Klimatická zmena:** https://www.mojevideo.sk/video/2cf48/stefan_valo_odvodnovanie_pevnin_klimaticka_zmena.html _"Pán Štefan Vaľo vysvetluje, ako sa mylne domnievame, že globálne oteplovanie sposobuju skleníkové plyny. Odbornými postupmi a meraniami dokázal ohromný dopad nevedomého odvodnovania pevnín ludskou činnosťou a s tým súvisiace prehrievanie pevnín. Ponúka lacné a jednoduché riešenia, ktoré by pozitívny dopad mali takmer okamžitý. Mnohé veci sa mu aj podarilo presadiť do legislavívy SR, ale firmy ich ignorujú, no my občania si to vieme všimnúť a mali by sme to hlásiť orgánom. Pozrite si aj jeho webstránku povodne sk. Nejedná sa o konšpiračné tliachanie."_ **Voda v lese - Povodne:** https://www.mojevideo.sk/video/34f35/voda_v_lese_povodne.html _"Človek intenzívne ničí svoju krajinu (aj tú zalesnenú) a napriek tomu, že si to často neuvedomujeme, vráti sa nám to často napríklad v podobe prívalových povodní. Dá sa to nejako riešiť? Poradí Stanka v tomto videu z produkcie Agentúry na podporu regionálneho rozvoja Košice. Video je určené vekovej kategórii študentom stredných škôl."_ **Prečo nám z lesov mizne voda - Štefan Vaľo:** https://www.mojevideo.sk/video/2a565/preco_nam_z_lesov_mizne_voda_stefan_valo.html _"Pán Štefan Vaľo vysvetľuje ako si odvodňujeme krajinu zhutňovaním lesnej pôdy. Vo filme Odvodňovanie pevnín = klimatická zmena sa dozviete viac informácii o tejto problematike."_ **Voda odtiekla, čakáme sucho:** https://www.mojevideo.sk/video/34b45/voda_odtiekla_cakame_sucho.html _"Video vysvetľuje, čo čaká naše lesy a ako s tým bojovať. Podporte našu prírodu zdieľaním, aby kompetentní začali robiť, čo majú."_

„Meniť sa nie je potrebné, prežitie nie je povinné.“ William Edwards Deming

Upravené 8. 8. 2021 o 19:12

"Článok" je už napísaný. Je to prvý komentár tohto vlákna bez prvej a poslednej vety. Stačí k nemu doplniť tento odstavec:


Nebudem za teba robiť tvoju prácu, lebo skopírovať veci do dokumentu a poslať mi niekoľko mailov nie je ťažká vec. To je prvá vec.
Druhá vec je, že budeš odo mňa chcieť aby som ten článok doplnil o toto či tamto a ja nie som tvoja bábka, ktorú ťaháš na špagátiku.
Tretia vec je, že keď ja to ti urobím teraz, tak budem mať x ďalších prosieb a žiadostí aby som to vyhovela a ja mám lepšie veci na práci aby som obskakoval ľudí a nakoniec aj tak by som nevyhovel každému (niet času alebo nízka kvalita) a nakoniec by som bol ten "zlý".


Takže neurobím to a preto zdvihni zadok, napíš článok a skontaktuj ma...


[quote="pid:28758, uid:623"]"Článok" je už napísaný. Je to prvý komentár tohto vlákna bez prvej a poslednej vety. Stačí k nemu doplniť tento odstavec:[/quote] Nebudem za teba robiť tvoju prácu, lebo skopírovať veci do dokumentu a poslať mi niekoľko mailov nie je ťažká vec. To je prvá vec. Druhá vec je, že budeš odo mňa chcieť aby som ten článok doplnil o toto či tamto a ja nie som tvoja bábka, ktorú ťaháš na špagátiku. Tretia vec je, že keď ja to ti urobím teraz, tak budem mať x ďalších prosieb a žiadostí aby som to vyhovela a ja mám lepšie veci na práci aby som obskakoval ľudí a nakoniec aj tak by som nevyhovel každému (niet času alebo nízka kvalita) a nakoniec by som bol ten "zlý". Takže neurobím to a preto zdvihni zadok, napíš článok a skontaktuj ma...

Moderátor

To je len jeden pohľad na vec. Tu vôbec nejde o emisie ale tie emisie sú výhovorka. Ide o kontrolu pohybu.
Elektromobil je stále na sieti. Dá sa na diaľku ovládať ako dron, kormidlovať, otvoriť a zatvoriť. Keď naštartuje sú tam ID technológie, rozpoznávajúce konkrétneho človeka, gps, kamery, mikrofóny, párované s inými údajmi. Elektromobil je závislý na zdroji. Môže sa nabíjať z centrálneho zdroja, alebo mať vlastný generátor.

Vedus to vystihol, Ja by som ešte doplnil, že je to aj zámer, aby ľudia nerobili príliš “diaľkové” a boli viac sústredení lokálne, ďalej spomalenie ekonomiky - menej súčiastok (spaľovák 1200, elektromobil asi200), menej pracovných miest, obmedzenie dopravy kvôli súčiastkám do spaľ. áut (už sa to deje), zapadá do konceptu “veľký” reset.
Čo sa týka množstva potrebnej el. energie, tak som narazil na zaujímavý článok, kde sú prevedené výpočty, že by to malo stačiť bez dalších elektrární. Tu by som požiadal @Počtáře o skúšku správnosti smile

https://mirekmatyas.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=774056


[quote="pid:28617, uid:196"]To je len jeden pohľad na vec. Tu vôbec nejde o emisie ale tie emisie sú výhovorka. Ide o kontrolu pohybu. Elektromobil je stále na sieti. Dá sa na diaľku ovládať ako dron, kormidlovať, otvoriť a zatvoriť. Keď naštartuje sú tam ID technológie, rozpoznávajúce konkrétneho človeka, gps, kamery, mikrofóny, párované s inými údajmi. Elektromobil je závislý na zdroji. Môže sa nabíjať z centrálneho zdroja, alebo mať vlastný generátor.[/quote] Vedus to vystihol, Ja by som ešte doplnil, že je to aj zámer, aby ľudia nerobili príliš “diaľkové” a boli viac sústredení lokálne, ďalej spomalenie ekonomiky - menej súčiastok (spaľovák 1200, elektromobil asi200), menej pracovných miest, obmedzenie dopravy kvôli súčiastkám do spaľ. áut (už sa to deje), zapadá do konceptu “veľký” reset. Čo sa týka množstva potrebnej el. energie, tak som narazil na zaujímavý článok, kde sú prevedené výpočty, že by to malo stačiť bez dalších elektrární. Tu by som požiadal @Počtáře o skúšku správnosti :) https://mirekmatyas.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=774056

Napíš článok, skontaktuj ma a ja ti pošlem mail, kde to môžeš poslať na zverejnenie.


Nejako to komplikuješ, ale dobre. Skontaktoval som ťa cez blog, ale súbor sa mi tam nepodarilo vložiť.


[quote="pid:28625, uid:7"]Napíš článok, skontaktuj ma a ja ti pošlem mail, kde to môžeš poslať na zverejnenie.[/quote] Nejako to komplikuješ, ale dobre. Skontaktoval som ťa cez blog, ale súbor sa mi tam nepodarilo vložiť.

„Meniť sa nie je potrebné, prežitie nie je povinné.“ William Edwards Deming

Nejako to komplikuješ, ale dobre. Skontaktoval som ťa cez blog, ale súbor sa mi tam nepodarilo vložiť.


Súbor musí byť online, ale pozriem sa na mailmbox...


[quote="pid:28869, uid:623"]Nejako to komplikuješ, ale dobre. Skontaktoval som ťa cez blog, ale súbor sa mi tam nepodarilo vložiť.[/quote] Súbor musí byť online, ale pozriem sa na mailmbox...

Moderátor

Čo sa týka množstva potrebnej el. energie, tak som narazil na zaujímavý článok, kde sú prevedené výpočty, že by to malo stačiť bez dalších elektrární. Tu by som požiadal @Počtáře o skúšku správnosti

Mám být "arbiter elegantiarum"?

Počítám s tím, že autor je technokratický nadšenec posedlý elektromobilitou.
Cituji moto blogera "Elektromobil vnímám jako TŘEŠNIČKU na dortu elektromobility". (cože? a není to špíš dort na třešničce?)
Tomu odpovídá i obsah článku.
Vezme si jedno jediné kritérium - kilowatthodiny (tj. "počet potřebných elektráren navíc" ) - a pomocí násobilky ukáže, že je všechno "ve zlatě". Teda, kdybychom nevyváželi elektřinu a padesát dalších zamlčených podmínek...


Pracuje s několika statistickými údaji, ale zdroj uvedl jen u některých z nich.
U jiných ("Celoroční dlouhodobá průměrná spotřeba moderního elektromobilu" ) už se s tím neobtěžuje, protože "Ten, kdo vám tvrdí něco jiného, tak ten s elektromobilem nemá moc praxe.".
Všechny ostatní argumenty proti elektromobilitě nehodnotí (možná v jiných článcích?).
Které argumenty to jsou je možné si udělat představu z článků, která vyvracejí "hoaxy" o elektromobilitě a tím je ve skutečnosti potvrzují :-)
Bez nároku na úplnost např.
https://elektrickevozy.cz/clanky/10-duvodu-proc-si-lide-nechteji-koupit-elektromobil-a-proc-se-pletou
a
https://www.energyglobe.cz/temata-a-novinky/nejvetsi-ne-smysly-o-elektroautech


Článek "vyvracející elektromobily" systematicky nemám momentálně po ruce, i když na nějaké jsem narazil.
Ale něco se najde i zde na fóru zde
https://ksbforum.eu/index.php?u=/topic/198/aj-nemecko-chyst%C3%A1-vyp%C3%ADnanie-elektromobilov-ak-nechce-blackout


[quote="pid:28857, uid:210"]Čo sa týka množstva potrebnej el. energie, tak som narazil na zaujímavý článok, kde sú prevedené výpočty, že by to malo stačiť bez dalších elektrární. Tu by som požiadal @Počtáře o skúšku správnosti[/quote] Mám být "arbiter elegantiarum"? Počítám s tím, že autor je technokratický nadšenec posedlý elektromobilitou. Cituji moto blogera "Elektromobil vnímám jako TŘEŠNIČKU na dortu elektromobility". (cože? a není to špíš dort na třešničce?) Tomu odpovídá i obsah článku. Vezme si jedno jediné kritérium - kilowatthodiny (tj. "počet potřebných elektráren navíc" ) - a pomocí násobilky ukáže, že je všechno "ve zlatě". Teda, kdybychom nevyváželi elektřinu a padesát dalších zamlčených podmínek... Pracuje s několika statistickými údaji, ale zdroj uvedl jen u některých z nich. U jiných ("Celoroční dlouhodobá průměrná spotřeba moderního elektromobilu" ) už se s tím neobtěžuje, protože "Ten, kdo vám tvrdí něco jiného, tak ten s elektromobilem nemá moc praxe.". Všechny ostatní argumenty proti elektromobilitě nehodnotí (možná v jiných článcích?). Které argumenty to jsou je možné si udělat představu z článků, která vyvracejí "hoaxy" o elektromobilitě a tím je ve skutečnosti potvrzují :-) Bez nároku na úplnost např. https://elektrickevozy.cz/clanky/10-duvodu-proc-si-lide-nechteji-koupit-elektromobil-a-proc-se-pletou a https://www.energyglobe.cz/temata-a-novinky/nejvetsi-ne-smysly-o-elektroautech Článek "vyvracející elektromobily" systematicky nemám momentálně po ruce, i když na nějaké jsem narazil. Ale něco se najde i zde na fóru zde https://ksbforum.eu/index.php?u=/topic/198/aj-nemecko-chyst%C3%A1-vyp%C3%ADnanie-elektromobilov-ak-nechce-blackout
Upravené 9. 8. 2021 o 15:54

Tu vôbec nejde o emisie ale tie emisie sú výhovorka. Ide o kontrolu pohybu.


Lenže toto sa týka aj moderných spaľovacích áut. Pozri si čo má Mercedes v základnej výbave. Hlavným cieľom elektromobilov, nie jediným, je, že autá majú byť iba pre bohatých.


Tie vynálezy sú "myšlienkami, ktorých čas nastal"


Nesúhlasím. Predstav si, že si hocijaký kutil hocičo vyrobí bez toho, aby chápal ako by to nemal použiť a prečo. Bez psychiky človek by to mohol veľmi ľahko zneužiť a aj by to niektorí z nich zneužili. Neobmedzená energia a antigravitácia s obmedzenou mravnosťou je smrtiaca kombinácia.


[quote="pid:28617, uid:196"]Tu vôbec nejde o emisie ale tie emisie sú výhovorka. Ide o kontrolu pohybu.[/quote] Lenže toto sa týka aj moderných spaľovacích áut. Pozri si čo má Mercedes v základnej výbave. Hlavným cieľom elektromobilov, nie jediným, je, že autá majú byť iba pre bohatých. [quote="pid:28624, uid:7"]Tie vynálezy sú "myšlienkami, ktorých čas nastal"[/quote] Nesúhlasím. Predstav si, že si hocijaký kutil hocičo vyrobí bez toho, aby chápal ako by to nemal použiť a prečo. Bez psychiky človek by to mohol veľmi ľahko zneužiť a aj by to niektorí z nich zneužili. Neobmedzená energia a antigravitácia s obmedzenou mravnosťou je smrtiaca kombinácia.

„Meniť sa nie je potrebné, prežitie nie je povinné.“ William Edwards Deming

Upravené 9. 8. 2021 o 15:35

s obmedzenou mravnosťou je smrtiaca kombinácia.


lenze bez mravnosti sa ti ani neotvoria informacne kanaly aby si nieco take skonstruoval, a pokial mravnost nedosiahne vacsina spolocnosti tak aj nadradene procesy budu branit voci rozsireniu takej skazy v spolocnosti.


analogia s vysvetlenim Velicka, preco sa citia niektori ludia energeticky slabi: silny jedinec dokaze ovplyvnovat svoje okolie uz len myslienkou, u negativnych ludi by ale v pripade silnej energetiky bol svet v katastrofalnom stave a preto nedostavaju podporu s vyssich urovni... ved to rovnitko uz vidime aj zo slabej energetiky, katastrofy kazdy den, ako v osobnych pribehoch tak aj spolocnych. Vesmir ma svoje ochranne mechanizmy a Boh ma k dispozicii "nahodu".


[quote="pid:28933, uid:623"]s obmedzenou mravnosťou je smrtiaca kombinácia.[/quote] lenze bez mravnosti sa ti ani neotvoria informacne kanaly aby si nieco take skonstruoval, a pokial mravnost nedosiahne vacsina spolocnosti tak aj nadradene procesy budu branit voci rozsireniu takej skazy v spolocnosti. analogia s vysvetlenim Velicka, preco sa citia niektori ludia energeticky slabi: silny jedinec dokaze ovplyvnovat svoje okolie uz len myslienkou, u negativnych ludi by ale v pripade silnej energetiky bol svet v katastrofalnom stave a preto nedostavaju podporu s vyssich urovni... ved to rovnitko uz vidime aj zo slabej energetiky, katastrofy kazdy den, ako v osobnych pribehoch tak aj spolocnych. Vesmir ma svoje ochranne mechanizmy a Boh ma k dispozicii "nahodu".

lenze bez mravnosti sa ti ani neotvoria informacne kanaly aby si nieco take skonstruoval


Takže jedinec s nízkou mravnosťou nedokáže zostrojiť niečo, čo už je vymyslené, zdokumentované, a čoho princíp je taký jednoduchý, že ho dokáže pochopiť aj študent priemyslovky? Nebavíme sa o vymyslení, ale o zostrojení.


[quote="pid:28983, uid:252"]lenze bez mravnosti sa ti ani neotvoria informacne kanaly aby si nieco take skonstruoval[/quote] Takže jedinec s nízkou mravnosťou nedokáže zostrojiť niečo, čo už je vymyslené, zdokumentované, a čoho princíp je taký jednoduchý, že ho dokáže pochopiť aj študent priemyslovky? Nebavíme sa o vymyslení, ale o zostrojení.

„Meniť sa nie je potrebné, prežitie nie je povinné.“ William Edwards Deming

Upravené 9. 8. 2021 o 22:55

Nesúhlasím. Predstav si, že si hocijaký kutil hocičo vyrobí bez toho, aby chápal ako by to nemal použiť a prečo. Bez psychiky človek by to mohol veľmi ľahko zneužiť a aj by to niektorí z nich zneužili. Neobmedzená energia a antigravitácia s obmedzenou mravnosťou je smrtiaca kombinácia.


Ale ten kutil čerpá informácie z noosféry t.j. čas tých myšlienok nastal s tým, že kým sa stanú každodennou záležitosťou potrvá nejaký čas napr. internet, elektrina, železnice...


Takže jedinec s nízkou mravnosťou nedokáže zostrojiť niečo, čo už je vymyslené, zdokumentované, a čoho princíp je taký jednoduchý, že ho dokáže pochopiť aj študent priemyslovky? Nebavíme sa o vymyslení, ale o zostrojení.


A vieš koľko práce a zdrojov stojí zostrojiť funkčný prototyp a koľko práce a zdrojov je vytvoriť pred-produkčný model?
To človek so slabou morálkou neurobí s tým, že krivák to nepodporí lebo krivákovi ide o moc a peniaze...


[quote="pid:28933, uid:623"]Nesúhlasím. Predstav si, že si hocijaký kutil hocičo vyrobí bez toho, aby chápal ako by to nemal použiť a prečo. Bez psychiky človek by to mohol veľmi ľahko zneužiť a aj by to niektorí z nich zneužili. Neobmedzená energia a antigravitácia s obmedzenou mravnosťou je smrtiaca kombinácia.[/quote] Ale ten kutil čerpá informácie z noosféry t.j. čas tých myšlienok nastal s tým, že kým sa stanú každodennou záležitosťou potrvá nejaký čas napr. internet, elektrina, železnice... [quote="pid:28986, uid:623"]Takže jedinec s nízkou mravnosťou nedokáže zostrojiť niečo, čo už je vymyslené, zdokumentované, a čoho princíp je taký jednoduchý, že ho dokáže pochopiť aj študent priemyslovky? Nebavíme sa o vymyslení, ale o zostrojení.[/quote] A vieš koľko práce a zdrojov stojí zostrojiť funkčný prototyp a koľko práce a zdrojov je vytvoriť pred-produkčný model? To človek so slabou morálkou neurobí s tým, že krivák to nepodporí lebo krivákovi ide o moc a peniaze...

Moderátor

Upravené 10. 8. 2021 o 15:53

A vieš koľko práce a zdrojov stojí zostrojiť funkčný prototyp a koľko práce a zdrojov je vytvoriť pred-produkčný model?
To človek so slabou morálkou neurobí s tým, že krivák to nepodporí lebo krivákovi ide o moc a peniaze...


Nemám na mysli toho, čo to vymyslí, ale toho, čo to potom zostrojí, keď to už vymyslené je. Čítaj s porozumením.


[quote="pid:29111, uid:7"]A vieš koľko práce a zdrojov stojí zostrojiť funkčný prototyp a koľko práce a zdrojov je vytvoriť pred-produkčný model? To človek so slabou morálkou neurobí s tým, že krivák to nepodporí lebo krivákovi ide o moc a peniaze...[/quote] Nemám na mysli toho, čo to vymyslí, ale toho, čo to potom zostrojí, keď to už vymyslené je. Čítaj s porozumením.

„Meniť sa nie je potrebné, prežitie nie je povinné.“ William Edwards Deming

Upravené 10. 8. 2021 o 16:05

v nacistickom Nemecku bol najpokrocilejsi vyvoj tej doby ale objektivne zakonitosti zariadili aby sa ten vyvoj nepouzil proti ludom, a nasledne ho ZSSR pouzil pre ludi.


v nacistickom Nemecku bol najpokrocilejsi vyvoj tej doby ale objektivne zakonitosti zariadili aby sa ten vyvoj nepouzil proti ludom, a nasledne ho ZSSR pouzil pre ludi.

a nasledne ho ZSSR pouzil pre ludi

A USA proti lidem...


[quote="pid:29137, uid:252"]a nasledne ho ZSSR pouzil pre ludi[/quote] A USA proti lidem...

Nemám na mysli toho, čo to vymyslí, ale toho, čo to potom zostrojí, keď to už vymyslené je. Čítaj s porozumením.


Čítal som s porozumením a tvoju teóriu vyvracia od základov jeden vynálezca: Tesla (na ktorého som medzi riadkami narážal).


Ten muž totiž nielen vymyslel 20. storočie lebo dal svetu striedavý prúd, ale aj vymyslel prakticky nevyčerpateľné zdroje energie, rádio, diaľkovo ovládané drony a podľa všetkého aj antigravitačný pohon. A to všetko preto lebo ľudstvu chcel pomôcť a chcel zľahčiť náš údel.
A jediný dôvod prečo to nemáme doteraz je to, že elity to potláčajú aspoň od 30. rokov 20. storočia a tvrdiť, že to je dobrá vec je apologetikou pre nenažrané pokrytecké elity, ktoré majú súkromné lietadlá, desiatky palácov, súkromné jachty, služobníctvo a sexuálnych otrokov a ktorí ako otrokári bohorovne tvrdia, že spodina nadmieru spotrebováva zdroje planéty. Lenže zámerne nedodajú to, že naše správanie je podmienené tým, že finančný systém prodokuje nesplatiteľné dlhy a dlhových otrokov, ktorí musia drancovať planétu len preto aby zabezpečili svoje základné živobytie a to aby parazitom bolo nadmieru dobre.


Takže teraz otázka znie:
Budeš pokračovať v apologetike sociálnych parazitov alebo musím to vysvetliť ešte jednoduchšie?


[quote="pid:29112, uid:623"]Nemám na mysli toho, čo to vymyslí, ale toho, čo to potom zostrojí, keď to už vymyslené je. Čítaj s porozumením.[/quote] Čítal som s porozumením a tvoju teóriu vyvracia od základov jeden vynálezca: **Tesla** (na ktorého som medzi riadkami narážal). Ten muž totiž nielen vymyslel 20. storočie lebo dal svetu striedavý prúd, ale aj vymyslel prakticky nevyčerpateľné zdroje energie, rádio, diaľkovo ovládané drony a podľa všetkého aj antigravitačný pohon. A to všetko preto lebo ľudstvu chcel pomôcť a chcel zľahčiť náš údel. A jediný dôvod prečo to nemáme doteraz je to, že elity to potláčajú aspoň od 30. rokov 20. storočia a tvrdiť, že to je dobrá vec je apologetikou pre nenažrané pokrytecké elity, ktoré majú súkromné lietadlá, desiatky palácov, súkromné jachty, služobníctvo a sexuálnych otrokov a ktorí ako otrokári bohorovne tvrdia, že spodina nadmieru spotrebováva zdroje planéty. Lenže zámerne nedodajú to, že naše správanie je podmienené tým, že finančný systém prodokuje nesplatiteľné dlhy a dlhových otrokov, ktorí musia drancovať planétu len preto aby zabezpečili svoje základné živobytie a to aby parazitom bolo nadmieru dobre. Takže teraz otázka znie: Budeš pokračovať v apologetike sociálnych parazitov alebo musím to vysvetliť ešte jednoduchšie?

Moderátor

General Motors chce být výhradně elektrický. "Něco" mu do toho hází vidle smile


https://www.autoforum.cz/predstaveni/nejvetsi-prusvih-modernich-aut-dal-eskaluje-dalsim-krokem-uz-je-jen-vykup-a-srotovani/


Elektromobil Chevrolet Bolt rád hoří.


"Automobilka tak nejprve bizarně instruovala majitele k tomu, aby auto ani neparkovali doma, příliš jej nenabíjeli či příliš nevybíjeli a už vůbec jej nenabíjeli přes noc, což byl logicky neudržitelný stav"


Dosavadní svolávací akce už stály GM v přepočtu 17 miliard korun. Nyní bude zřejmě měnit baterie u všech aut, což bude ještě dražší. A problémy zřejmě neskončí...


General Motors chce být výhradně elektrický. "Něco" mu do toho hází vidle :) https://www.autoforum.cz/predstaveni/nejvetsi-prusvih-modernich-aut-dal-eskaluje-dalsim-krokem-uz-je-jen-vykup-a-srotovani/ Elektromobil Chevrolet Bolt rád hoří. "Automobilka tak nejprve bizarně instruovala majitele k tomu, aby auto ani neparkovali doma, příliš jej nenabíjeli či příliš nevybíjeli a už vůbec jej nenabíjeli přes noc, což byl logicky neudržitelný stav" Dosavadní svolávací akce už stály GM v přepočtu 17 miliard korun. Nyní bude zřejmě měnit baterie u všech aut, což bude ještě dražší. A problémy zřejmě neskončí...

https://sportky.zoznam.sk/c/272695/zasadne-rozhodnutie-megauspesnej-znacky-mercedes-opusti-prestizny-serial-ms

"Mercedes na konci budúcej sezóny opustí seriál majstrovstiev sveta elektrických formúl, ktorý tento rok vyhral v hodnotení konštruktérov aj individuálneho poradia vďaka Holanďanovi Nyckovi de Vriesovi. Nemecká automobilka sa chce sústrediť na aktivity v klasickej F1 pre monoposty so spaľovacími motormi."


[quote="pid:29933, uid:252"]https://sportky.zoznam.sk/c/272695/zasadne-rozhodnutie-megauspesnej-znacky-mercedes-opusti-prestizny-serial-ms[/quote] "Mercedes na konci budúcej sezóny **opustí** seriál majstrovstiev sveta **elektrických formúl**, ktorý tento rok **vyhral** v hodnotení konštruktérov aj individuálneho poradia vďaka Holanďanovi Nyckovi de Vriesovi. Nemecká automobilka **sa chce sústrediť** na aktivity v klasickej F1 pre monoposty so **spaľovacími motormi**."

Jenom svou poznámku..
Není to tak, že bychom jako vůbec nemuseli nic dělat, "protože cykly". Dokonce není pravda ani to, že ke katastrofám nedojde, protože "člověk má pramalý vliv". Základní a zásadní je přírodu chránit a žít tak, abychom s ní byli neustále v harmonii. MY jsme součástí přírody - ne její vládci. No a ta harmonie znamená taky něco slevit ze svých "blah", umět si cosi odříct. Na jednu stranu šílený "zelený úděl", který spočívá nejen v autech a energiích. Jakási německá automobilka (a tuším, že VW) zrušila masité obědy pro zaměstnance. prostě - mohou si objednat jen bezmasá jídla. Prý - "zelený úděl a uhlíková stopa zvířat". Tak to je na palici... smile Kdy se to dostane k nám? Za rok či dva?
Na palici je, že mi toto hlásají lidé, kteří létají po celém světě, kupují si každý nový model mobilu a neodřeknou si zahraniční dovolenou i několikrát do roka. A nejezdí v MHD, protože "tam jezdí socky" . Šílenci, co jim vadí i kravské prdy, po sobě zanechávají uhlíkovou stopu jako tisíc kravských stád.
A nyní k současným "zeleným energiím" :
Likvidace "větrníku" či slunečního panelu nemůže být v současné době ekologická, protože na to není žádná taková technologie. No a opravy jsou velmi drahé, takže naše "zelená mafie" uvažuje tak, že až jim skončí dotace a výhodné výkupní ceny - včetně daňových úlev, nechají tam ta monstra jen tak stát.
A zapomněla jsem:
Ke katastrofám dojde, protože příroda je živý organismus, který se umí bránit - i když čas pro ni není jako pro nás. Ony ty různé "modulace" počasí se musí někde projevit, protože člověk nemá strkat pracky do něčeho, o čem neví zhola nic. Už dneska vidíme, že jsou porušené běžné "cykly" a dějí se dost strašidelné věci.
Prostě - pokud člověk nezmění své chování k ní, dá o sobě vědět.


Jenom svou poznámku.. Není to tak, že bychom jako vůbec nemuseli nic dělat, "protože cykly". Dokonce není pravda ani to, že ke katastrofám nedojde, protože "člověk má pramalý vliv". Základní a zásadní je přírodu chránit a** žít tak, abychom s ní byli neustále v harmonii.** MY jsme součástí přírody - ne její vládci. No a ta harmonie znamená taky něco slevit ze svých "blah", umět si cosi odříct. Na jednu stranu šílený "zelený úděl", který spočívá nejen v autech a energiích. Jakási německá automobilka (a tuším, že VW) zrušila masité obědy pro zaměstnance. prostě - mohou si objednat jen bezmasá jídla. Prý - "zelený úděl a uhlíková stopa zvířat". Tak to je na palici... :( Kdy se to dostane k nám? Za rok či dva? Na palici je, že mi toto hlásají lidé, kteří létají po celém světě, kupují si každý nový model mobilu a neodřeknou si zahraniční dovolenou i několikrát do roka. A nejezdí v MHD, protože "tam jezdí socky" . Šílenci, co jim vadí i kravské prdy, po sobě zanechávají uhlíkovou stopu jako tisíc kravských stád. A nyní k současným "zeleným energiím" : **Likvidace "větrníku" či slunečního panelu nemůže být v současné době ekologická, protože na to není žádná taková technologie.** No a opravy jsou velmi drahé, takže naše "zelená mafie" uvažuje tak, že až jim skončí dotace a výhodné výkupní ceny - včetně daňových úlev, nechají tam ta monstra jen tak stát. A zapomněla jsem: Ke katastrofám dojde, protože příroda je živý organismus, který se umí bránit - i když čas pro ni není jako pro nás. Ony ty různé "modulace" počasí se musí někde projevit, protože člověk nemá strkat pracky do něčeho, o čem neví zhola nic. Už dneska vidíme, že jsou porušené běžné "cykly" a dějí se dost strašidelné věci. Prostě - pokud člověk nezmění své chování k ní, dá o sobě vědět.
Upravené 18. 8. 2021 o 20:12

https://www.ttnews.com/articles/cargill-backs-cow-masks-trap-methane-burps


nielen svine nam chcu zlikvidovat morom, ale postupne aj kravy vykantrit aby sme zrali korienky a hmyz. ak pride avizovane ochladenie, tak plati Celovek, eta prablema... net celovek, net prablema. Rusko kraca tiez v trende znizovania emisii, co chcu bez fabrik robit... ci len velki hraci cakaju na rozpad SSA aby s nim potopili aj tieto protiludske agendy?
ovciarstvo u nas je dlhe roky v strate a chovatelia ho udrziavaju len vdaka osobitosti kultury, ekonomicky by uz davno padlo. prognozy nevyzeraju vobec dobre... kto ma moznost nech chova co sa da.


https://www.ttnews.com/articles/cargill-backs-cow-masks-trap-methane-burps nielen svine nam chcu zlikvidovat morom, ale postupne aj kravy vykantrit aby sme zrali korienky a hmyz. ak pride avizovane ochladenie, tak plati Celovek, eta prablema... net celovek, net prablema. Rusko kraca tiez v trende znizovania emisii, co chcu bez fabrik robit... ci len velki hraci cakaju na rozpad SSA aby s nim potopili aj tieto protiludske agendy? ovciarstvo u nas je dlhe roky v strate a chovatelia ho udrziavaju len vdaka osobitosti kultury, ekonomicky by uz davno padlo. prognozy nevyzeraju vobec dobre... kto ma moznost nech chova co sa da.

nielen svine nam chcu zlikvidovat morom, ale postupne aj kravy

U kráv je najťažšie obnoviť zlikvidované stádo, lebo krava väčšinou porodí len jedno tela a na obnovenie celého chovného stáda je potrebných veľa rokov. U ošípaných a iných chovných zvierat to ide o trochu rýchlejšie.


[quote="pid:30104, uid:252"]nielen svine nam chcu zlikvidovat morom, ale postupne aj kravy[/quote] U kráv je najťažšie obnoviť zlikvidované stádo, lebo krava väčšinou porodí len jedno tela a na obnovenie celého chovného stáda je potrebných veľa rokov. U ošípaných a iných chovných zvierat to ide o trochu rýchlejšie.

Zde je zajímavé shrnutí teroru EU vůči spalovacím motorům.


https://dfens-cz.com/jak-eu-zakazala-prodavat-skodu-fabii-combi/


Doporučuji přečíst celé (primárně to je o nastavených procesech, nikoli o Fabii kombi).


Zde je zajímavé shrnutí teroru EU vůči spalovacím motorům. https://dfens-cz.com/jak-eu-zakazala-prodavat-skodu-fabii-combi/ Doporučuji přečíst celé (primárně to je o nastavených procesech, nikoli o Fabii kombi).

Zde je zajímavé shrnutí teroru EU vůči spalovacím motorům.
Nedavno akasi sopka chrlila do ovzdusia tony a tony CO2 .... kolko jej dala EU pokutu? Ci pokutu za tu sopku zaplati Saturn alebo Jupiter? Lebo asi len oni by mali dostatocne mnozstvo penazi na zaplatenie "pokuty".


[quote="pid:30767, uid:372"]Zde je zajímavé shrnutí teroru EU vůči spalovacím motorům.[/quote]Nedavno akasi sopka chrlila do ovzdusia tony a tony CO2 .... kolko jej dala EU pokutu? Ci pokutu za tu sopku zaplati Saturn alebo Jupiter? Lebo asi len oni by mali dostatocne mnozstvo penazi na zaplatenie "pokuty".
Upravené 26. 8. 2021 o 10:46

Toto je sranie do vlastnych ust: https://spravy.pravda.sk/regiony/clanok/598461-vyzdoba-v-demanovskej-ladovej-jaskyni-sa-roztopila/


Vybrane citaty:



Globálne otepľovanie sa odráža aj na vzhľade ľadových jaskýň. Na Slovensku sú pre verejnosť sprístupnené dve, no najmä tá v Demänovskej Doline zaznamenáva obrovské úbytky. Jaskyniari sú z toho nešťastní, ale stále je vraj šanca na zmenu.



#



Pokračoval, že ľad sa v jaskyni tvorí len zhruba päťsto rokov, no aj keby sa tam úplne stratil, tragédia to nie je. „Sme z toho nešťastní a smutní, no ľad sa v jaskyni nachádza len v prechodnom období. Kedysi tu nebol a je len otázkou času, kedy opäť zmizne," poznamenal.



#



„Ľudstvo svojou činnosťou zvyšuje skleníkový efekt a dôsledkom je otepľovanie. Zasahuje to celú prírodu, jaskyne nie sú výnimkou. Tie ľadové sa odlišujú tým, že majú inú mikroklímu, sú vlastne pascou pre studený vzduch," hovorí Bella. Pripomenul, že voda, ktorá do takýchto jaskýň presakuje, nevytvára bežné kvaple, ale zamŕza.



Toto je sranie do vlastnych ust: https://spravy.pravda.sk/regiony/clanok/598461-vyzdoba-v-demanovskej-ladovej-jaskyni-sa-roztopila/ Vybrane citaty: >Globálne otepľovanie sa odráža aj na vzhľade ľadových jaskýň. Na Slovensku sú pre verejnosť sprístupnené dve, no najmä tá v Demänovskej Doline zaznamenáva obrovské úbytky. Jaskyniari sú z toho nešťastní, ale stále je vraj šanca na zmenu. # >Pokračoval, že ľad sa v jaskyni tvorí len zhruba päťsto rokov, no aj keby sa tam úplne stratil, tragédia to nie je. „Sme z toho nešťastní a smutní, no ľad sa v jaskyni nachádza len v prechodnom období. Kedysi tu nebol a je len otázkou času, kedy opäť zmizne," poznamenal. # >„Ľudstvo svojou činnosťou zvyšuje skleníkový efekt a dôsledkom je otepľovanie. Zasahuje to celú prírodu, jaskyne nie sú výnimkou. Tie ľadové sa odlišujú tým, že majú inú mikroklímu, sú vlastne pascou pre studený vzduch," hovorí Bella. Pripomenul, že voda, ktorá do takýchto jaskýň presakuje, nevytvára bežné kvaple, ale zamŕza.

Nedávno som pozeral dokumentárny Seriál "Tajemství Země" na Spektrum HD, a dosť ma prekvapili zistenia, pri akých príležitostiach vznikajú zemetrasenia spôsobené ľuďmi.


Spomenuli tam mestečko Praha v americkej Oklahome, kde sa začali vyskytovať zemetrasenia po tom, čo tam začali ťažiť bridlicový plyn. Vraveli, že samotné hydraulické štiepenie horniny ešte nie je problém, ale problém je zbavovanie sa znečistenej vody z frakovania jej vstrekovaním 3km do podlažia. To spúšťa nejaké procesy, ktoré vyvolávajú zemetrasenia aj tam, kde nikdy predtým neboli. V mestečku Prague, Oklahoma zvykli bývať tornáda, ale zemetrasenia tam nebývali.


Ďalším spúšťačom zemetrasení sú obrie vodné priehrady, typu Hooverova priehrada. Čím vyššia hladina vody, tým väčší počet zemetrasení. Podobných obrích priehrad je na svete dosť, a tento údaj by sa mal dať overiť. Vraj ešte platí také seizmologické pravidlo, že na jedno zemetrasenie o sile 8, pripadá 10 zemetrasení o sile 7, 100 zemetrasení o sile 6, 1000 zemetrasení o sile 5 atď.


Nedávno som pozeral dokumentárny Seriál "Tajemství Země" na Spektrum HD, a dosť ma prekvapili zistenia, pri akých príležitostiach vznikajú **zemetrasenia spôsobené ľuďmi**. Spomenuli tam mestečko Praha v americkej Oklahome, kde sa začali **vyskytovať zemetrasenia po tom, čo tam začali ťažiť bridlicový plyn**. Vraveli, že samotné hydraulické štiepenie horniny ešte nie je problém, ale problém je zbavovanie sa znečistenej vody z frakovania jej vstrekovaním 3km do podlažia. To spúšťa nejaké procesy, ktoré vyvolávajú zemetrasenia aj tam, kde nikdy predtým neboli. V mestečku Prague, Oklahoma zvykli bývať tornáda, ale zemetrasenia tam nebývali. **Ďalším spúšťačom zemetrasení sú obrie vodné priehrady**, typu Hooverova priehrada. Čím vyššia hladina vody, tým väčší počet zemetrasení. Podobných obrích priehrad je na svete dosť, a tento údaj by sa mal dať overiť. Vraj ešte platí také seizmologické pravidlo, že na jedno zemetrasenie o sile 8, pripadá 10 zemetrasení o sile 7, 100 zemetrasení o sile 6, 1000 zemetrasení o sile 5 atď.

Štvornásobné zvýšenie CO2 zvýši teploty iba o 1°C:
https://www.biosferaklub.info/stvornasobne-zvysenie-co2-zvysi-teploty-iba-o-1c/
"Štvornásobné zvýšenie koncentrácie CO2 na 1 600 ppm by malo za následok zvýšenie teploty o 1°C a pri súčasnom tempe nárastu CO2 to bude trvať asi 800 rokov."


**Štvornásobné zvýšenie CO2 zvýši teploty iba o 1°C:** https://www.biosferaklub.info/stvornasobne-zvysenie-co2-zvysi-teploty-iba-o-1c/ _"Štvornásobné zvýšenie koncentrácie CO2 na 1 600 ppm by malo za následok zvýšenie teploty o 1°C a pri súčasnom tempe nárastu CO2 to bude trvať asi 800 rokov."_

„Meniť sa nie je potrebné, prežitie nie je povinné.“ William Edwards Deming

Elektrické autá sú ekologické a zaobídu sa bez benzínu alebo nafty. Tak určitééé...


A za čiernou plachtou sa skrýva? (elektromobilita v praxi):
https://www.mojevideo.sk/video/35afb/a_za_ciernou_plachtou_sa_skryva_(elektromobilita_v_praxi).html
"Pri predvádzacích akciách tie autá prosto nejako dobiť treba.. smile PS: Elektrika nie je "zo zásuvky"."


Elektrické autá sú ekologické a zaobídu sa bez benzínu alebo nafty. Tak určitééé... **A za čiernou plachtou sa skrýva? (elektromobilita v praxi):** https://www.mojevideo.sk/video/35afb/a_za_ciernou_plachtou_sa_skryva_(elektromobilita_v_praxi).html _"Pri predvádzacích akciách tie autá prosto nejako dobiť treba.. :) PS: Elektrika nie je "zo zásuvky"."_

„Meniť sa nie je potrebné, prežitie nie je povinné.“ William Edwards Deming

Klíčový dodavatel baterií, Jižní Korea, se potýká s nedostatkem vývojářů.


https://www.idnes.cz/ekonomika/zahranicni/autobaterie-krize-nedostatek-pracovniku-vyrobci-dodavky.A211005_155745_eko-zahranicni_jla


"Jihokorejští výrobci autobaterií jsou v problémech. Chybí jim experti, kteří se vývoji baterií do elektromobilů věnují. To ale může pro celosvětový automobilový průmysl znamenat nemalé problémy. Hrozí potíže s včasnými dodávkami nových elektroaut na trh. Zkomplikovat to může třeba i boj se změnou klimatu.


Někde jsem četl názor, že by na každém elektromobilu měl být obrázek dětského otroka v dole v Kongu stejně, jako je obrázek zničených plic na krabičce cigaret.


Klíčový dodavatel baterií, Jižní Korea, se potýká s nedostatkem vývojářů. https://www.idnes.cz/ekonomika/zahranicni/autobaterie-krize-nedostatek-pracovniku-vyrobci-dodavky.A211005_155745_eko-zahranicni_jla "Jihokorejští výrobci autobaterií jsou v problémech. Chybí jim experti, kteří se vývoji baterií do elektromobilů věnují. To ale může pro celosvětový automobilový průmysl znamenat nemalé problémy. Hrozí potíže s včasnými dodávkami nových elektroaut na trh. **Zkomplikovat to může třeba i boj se změnou klimatu.** Někde jsem četl názor, že by na každém elektromobilu měl být obrázek dětského otroka v dole v Kongu stejně, jako je obrázek zničených plic na krabičce cigaret.

Kalifornia zakáže aj benzínové kosačky a generátory:
http://dsl.sk/article.php?article=25473
"Americký štát Kalifornia v rámci boja proti znečisťovaniu ovzdušia odchodom zo spaľovacích motorov najmä na elektrické motory zakáže aj predaj benzínových kosačiek. ... Zákaz sa má týkať dokonca aj generátorov, ktorých účelom je výroba elektrickej energie. "


Kalifornia - sídlo slniečkarov a iných karov.


**Kalifornia zakáže aj benzínové kosačky a generátory:** http://dsl.sk/article.php?article=25473 _"Americký štát Kalifornia v rámci boja proti znečisťovaniu ovzdušia odchodom zo spaľovacích motorov najmä na elektrické motory zakáže aj predaj benzínových kosačiek. ... Zákaz sa má týkať dokonca aj generátorov, ktorých účelom je výroba elektrickej energie. "_ Kalifornia - sídlo slniečkarov a iných karov.

„Meniť sa nie je potrebné, prežitie nie je povinné.“ William Edwards Deming

Upravené pred 7 dňami o 21:37

takze zakazu vyrobu benzinu uplne? ci pre koho vlastne mozu rafinerie vyrabat?


takze zakazu vyrobu benzinu uplne? ci pre koho vlastne mozu rafinerie vyrabat?

Zákaz sa má týkať dokonca aj generátorov, ktorých účelom je výroba elektrickej energie.

Správně!
I ty by měly být poháněny stejně, jako elektromobily!
Se divím, že je to už dávno nenapadlo.
:-)


[quote="pid:37155, uid:623"]Zákaz sa má týkať dokonca aj generátorov, ktorých účelom je výroba elektrickej energie.[/quote] Správně! I ty by měly být poháněny stejně, jako elektromobily! Se divím, že je to už dávno nenapadlo. :-)
3.87k
48
14
Živá ukážka
Zadajte minimálne 10 znak(y/ov)
UPOZORNENIE: Spomenuli ste používateľov %MENTIONS%, no oni túto správu nevidia a nedostanú oznámenie
Ukladá sa…
Uložené
S vybrat(ou/ými) položk(ou/ami) Zrušiť výber príspevkov Zobraziť vybraté príspevky
Všetky príspevky v tejto téme budú odstránen(é/ý)
Čakajúci koncept… Kliknutím sa vrátite k úpravám
Zahodiť koncept