Mimo kategórií
Klimatická zmena a ekologický fašizmus

Téma určená klimatickej zmene a ekologickému fašizmu.


Liberáli majú v pláne po pandémii začať strašiť klimatickou zmenou spôsobenou človekom, zavádzať rôzne obmedzenia a dane a smerovať spoločnosť k fašizmu vo forme Veľkého resetu*. Mali by sme v predstihu tvoriť informačné pole tak, aby sme im to čo najviac znemožnili alebo im v tom dokonca zabránili.


Ľudia sa už prestávajú báť pandémie, ktorá je tiež krokom k Veľkému resetu*, takže budú musieť prísť s niečím novým. Najpravdepodobnejším nástupcom je práve klimatická zmena, k čomu už pripravujú verejnosť zneužívaním záplav a dokonca tornád v našich končinách. Zradcovia a nepriatelia v politike a masmédiach sú skoordinovaní a prehodiť výhybku dokážu zo dňa na deň. Smerovanie by zostalo rovnaké, len by sa šlo po vedľajšej súbežnej koľaji.


Je nutné si uvedomiť tieto veci.


  1. Na klimatické zmeny globálneho charakteru má ľudstvo zanedbateľný vplyv (globálne otepľovanie, tornáda v a zemetrasenia v našich končinách...)..
  2. Lokálne zmeny, ako napríklad záplavy a veľké teplá u nás, sú čiastočne alebo úplne spôsobené ľudskou činnosťou (odlesňovanie, odvodňovanie polí, vybetónované plochy namiesto zelene...).

Liberáli zámerne spájajú tieto veci dohromady a presviedčajú nás, že za všetko môžeme my, aby mohli všetku zodpovednosť zvaliť na nás a zavádzať nové obmedzenia, nové dane a celkovo smerovať spoločnosť k novej forme fašizmu.

Manipulovať chcú rovnakými spôsobmi ako v prípade pandémie:

  1. Vyvolávaním strachu ukazovaním záberov z katastrof a prinášaním katastrofických vízií budúcnosti.
  2. Živením emócií smerovaním pozornosti na obete týchto katastrof.
  3. Falošným apelom na morálku a zodpovednosť.
  4. Vyvolávaním pocitu viny.

Všetko toto za účelom vypnutia kritického myslenia aj u veľmi inteligentných ľudí, ktorí sa tak postavia proti sebe samým bez toho, aby si to vôbec uvedomovali.

Prečo klimatické zmeny globálneho charakteru nie sú spôsobené človekom?

  • Globálne otepľovanie, ktoré možno paradoxne povedie k malej dobe ľadovej, je spôsobené hlavne aktivitou slnka. Otepľujú sa aj iné telesá slnečnej sústavy, na ktoré nemá človek svojou činnosťou žiadny vplyv.
  • Pri výbuchu jedinej sopky na Islande pred pár rokmi sa len za niekoľko dní uvoľnilo do ovzdušia toľko kysličníka uhličitého (CO2), ako vyprodukovalo ľudstvo za 200 rokov priemyselnej revolúcie. Z toho vyplýva, že vplyv človeka na množstvo skleníkových plynov v atmosfére je zanedbateľný.

Čo je našou úlohou?

  • Vytvárať informačné pole tak, aby sme ľuďom vysvetlili rozdiel medzi globálnymi a lokálnymi klimatickými zmenami, za čo človek môže a za čo nie.
  • Prinášať vlastné riešenia lokálnych problémov, aby boli realizované v náš prospech. Ak to neurobíme, bude snaha o zavádzanie riešení v náš neprospech.

Liberáli sa už na to pripravujú. Prestaňme len s oneskorením korigovať, ale využime naše schopnosti a začnime predikovať.


*Veľký reset - nová forma feudalizmu kontrolovaná informačnými technológiami


Šírenie žiadúce.


Téma určená klimatickej zmene a ekologickému fašizmu. Liberáli majú v pláne po pandémii začať strašiť klimatickou zmenou spôsobenou človekom, zavádzať rôzne obmedzenia a dane a smerovať spoločnosť k fašizmu vo forme Veľkého resetu*. Mali by sme v predstihu tvoriť informačné pole tak, aby sme im to čo najviac znemožnili alebo im v tom dokonca zabránili. Ľudia sa už prestávajú báť pandémie, ktorá je tiež krokom k Veľkému resetu*, takže budú musieť prísť s niečím novým. Najpravdepodobnejším nástupcom je práve klimatická zmena, k čomu už pripravujú verejnosť zneužívaním záplav a dokonca tornád v našich končinách. Zradcovia a nepriatelia v politike a masmédiach sú skoordinovaní a prehodiť výhybku dokážu zo dňa na deň. Smerovanie by zostalo rovnaké, len by sa šlo po vedľajšej súbežnej koľaji. Je nutné si uvedomiť tieto veci. 1. Na klimatické zmeny globálneho charakteru má ľudstvo zanedbateľný vplyv (globálne otepľovanie, tornáda v a zemetrasenia v našich končinách...).. 2. Lokálne zmeny, ako napríklad záplavy a veľké teplá u nás, sú čiastočne alebo úplne spôsobené ľudskou činnosťou (odlesňovanie, odvodňovanie polí, vybetónované plochy namiesto zelene...). Liberáli zámerne spájajú tieto veci dohromady a presviedčajú nás, že za všetko môžeme my, aby mohli všetku zodpovednosť zvaliť na nás a zavádzať nové obmedzenia, nové dane a celkovo smerovať spoločnosť k novej forme fašizmu. Manipulovať chcú rovnakými spôsobmi ako v prípade pandémie: 1. Vyvolávaním strachu ukazovaním záberov z katastrof a prinášaním katastrofických vízií budúcnosti. 2. Živením emócií smerovaním pozornosti na obete týchto katastrof. 3. Falošným apelom na morálku a zodpovednosť. 4. Vyvolávaním pocitu viny. Všetko toto za účelom vypnutia kritického myslenia aj u veľmi inteligentných ľudí, ktorí sa tak postavia proti sebe samým bez toho, aby si to vôbec uvedomovali. **Prečo klimatické zmeny globálneho charakteru nie sú spôsobené človekom? ** - Globálne otepľovanie, ktoré možno paradoxne povedie k malej dobe ľadovej, je spôsobené hlavne aktivitou slnka. Otepľujú sa aj iné telesá slnečnej sústavy, na ktoré nemá človek svojou činnosťou žiadny vplyv. - Pri výbuchu jedinej sopky na Islande pred pár rokmi sa len za niekoľko dní uvoľnilo do ovzdušia toľko kysličníka uhličitého (CO2), ako vyprodukovalo ľudstvo za 200 rokov priemyselnej revolúcie. Z toho vyplýva, že vplyv človeka na množstvo skleníkových plynov v atmosfére je zanedbateľný. **Čo je našou úlohou?** - Vytvárať informačné pole tak, aby sme ľuďom vysvetlili rozdiel medzi globálnymi a lokálnymi klimatickými zmenami, za čo človek môže a za čo nie. - Prinášať vlastné riešenia lokálnych problémov, aby boli realizované v náš prospech. Ak to neurobíme, bude snaha o zavádzanie riešení v náš neprospech. Liberáli sa už na to pripravujú. Prestaňme len s oneskorením korigovať, ale využime naše schopnosti a začnime predikovať. _*Veľký reset - nová forma feudalizmu kontrolovaná informačnými technológiami_ Šírenie žiadúce.

„Meniť sa nie je potrebné, prežitie nie je povinné.“ William Edwards Deming

Upravené 21. 7. 2021 o 14:44

Vo Veľkej Británii majú pripravených fanatikov, ktorí budú burcovať ľudí a tlačiť na vládu.


Reportáž o klimatickej zmene (bez servítky):
https://www.mojevideo.sk/video/301a7/reportaz_o_klimatickej_zmene_(bez_servitky).html


Reportáž o klimatickej zmene (bez servítky) 2:
https://www.mojevideo.sk/video/35312/reportaz_o_klimatickej_zmene_(bez_servitky)_(2).html


Vo Veľkej Británii majú pripravených fanatikov, ktorí budú burcovať ľudí a tlačiť na vládu. **Reportáž o klimatickej zmene (bez servítky):** https://www.mojevideo.sk/video/301a7/reportaz_o_klimatickej_zmene_(bez_servitky).html **Reportáž o klimatickej zmene (bez servítky) 2:** https://www.mojevideo.sk/video/35312/reportaz_o_klimatickej_zmene_(bez_servitky)_(2).html

„Meniť sa nie je potrebné, prežitie nie je povinné.“ William Edwards Deming

Upravené 21. 7. 2021 o 13:08

Čo naozaj škodí životnému prostrediu? Tri mýty o globálnom otepľovaní, o ktorých ste nevedeli
https://vosveteit.sk/co-naozaj-skodi-zivotnemu-prostrediu-tri-myty-o-globalnom-oteplovani-o-ktorych-ste-nevedeli
(1. lietadlá VS spaľovacie autá a vlaky 2. elektrické autá VS spaľovacie autá 3. plastové poháriky VS papierové poháriky)


**Čo naozaj škodí životnému prostrediu? Tri mýty o globálnom otepľovaní, o ktorých ste nevedeli** https://vosveteit.sk/co-naozaj-skodi-zivotnemu-prostrediu-tri-myty-o-globalnom-oteplovani-o-ktorych-ste-nevedeli (**1.** lietadlá VS spaľovacie autá a vlaky **2.** elektrické autá VS spaľovacie autá **3.** plastové poháriky VS papierové poháriky)
Upravené 21. 7. 2021 o 15:11

No tak počkať, v článku sa píše, že:


Nové štúdie dokázali, že škoda, ktorú elektrické autá napáchajú na životnom prostredí je len o 20% menšia, ako v prípade benzínových áut.


podobne je to s plastovými pohárikmi:


Papierové poháriky môžu byť nebezpečnejšie, než plastové poháriky. To, čo je bežne vydávané za „papier“ papierom v skutočnosti nie je. Každý papierový pohárik totiž využíva vrstvu celofánu na to, aby dokázal udržať vašu kávu, či iný nápoj, vo vnútri nádoby. Takéto poháriky zároveň nie sú vôbec recyklované.


Ďalšia vec lietadlá:


Je pravdou, že aj lietadlá prispievajú k uhlíkovej stope, no emisie, ktoré vytvárajú tvoria len 2.5% oxidu uhličitého, ktoré ľudia vytvoria. Ďalším produktom lietadiel je vodná para, ktorá vzniká spaľovaním leteckého paliva. Tá vedie ku vzniku oblakov, ktoré nás môžu ochrániť pred vysokými teplotami.


Ja sa len pýtam ako bola myslená ta poznámka v zátvorke, pretože obsah toho článku nezodpovedá, že tie tri veci sú najškodlivejšie.
Možno som to len zle pochopil, preto sa pýtam.
Na druhej strane netvrdím, že to tak je, pretože nepredpokladám, že v uvedenom plátku vo svete IT napíšu chaloši pravdu…


No tak počkať, v článku sa píše, že: Nové štúdie dokázali, že škoda, ktorú elektrické autá napáchajú na životnom prostredí je len o 20% menšia, ako v prípade benzínových áut. podobne je to s plastovými pohárikmi: Papierové poháriky môžu byť nebezpečnejšie, než plastové poháriky. To, čo je bežne vydávané za „papier“ papierom v skutočnosti nie je. Každý papierový pohárik totiž využíva vrstvu celofánu na to, aby dokázal udržať vašu kávu, či iný nápoj, vo vnútri nádoby. Takéto poháriky zároveň nie sú vôbec recyklované. Ďalšia vec lietadlá: Je pravdou, že aj lietadlá prispievajú k uhlíkovej stope, no emisie, ktoré vytvárajú tvoria len 2.5% oxidu uhličitého, ktoré ľudia vytvoria. Ďalším produktom lietadiel je vodná para, ktorá vzniká spaľovaním leteckého paliva. Tá vedie ku vzniku oblakov, ktoré nás môžu ochrániť pred vysokými teplotami. Ja sa len pýtam ako bola myslená ta poznámka v zátvorke, pretože obsah toho článku nezodpovedá, že tie tri veci sú najškodlivejšie. Možno som to len zle pochopil, preto sa pýtam. Na druhej strane netvrdím, že to tak je, pretože nepredpokladám, že v uvedenom plátku vo svete IT napíšu chaloši pravdu…

Ja sa len pýtam ako bola myslená ta poznámka v zátvorke, pretože obsah toho článku nezodpovedá

Asi som tým vytvoril mierny chaos. V zátvorke som len stručne vymenoval, o ktorých 3 veciach píšu, aby sa mohol čitateľ rozhodnúť, či je tam niečo, o čom nevie. Nebolo to v zmysle, že tie mnou vymenované 3 veci sú nejaké. Idem to upraviť na spôsob "čo VS čo".


Čo sa týka toho portálu, tak myslím, že patrí "pod" Hlavné Správy, takže som v tom, že sú taktiež naklonení na našu stranu. (opravte ma niekto, ak sa mýlim) Článok som predtým prečítal, aby som sa uistil o dostatočnej nezávadnosti.


Našiel som dnes inde aj článok o novej štúdii o elektrických autách, ale keďže bola na ich podporu, tak ho tu neriskujem ako príklad protiargumentov dávať. (o téme viem málo, článok sa mi celý čítať nechce, neinklinujem k podpore elektroautám, ale aj tak by mohlo byť na mňa zle smile)


[quote="pid:25678, uid:210"]Ja sa len pýtam ako bola myslená ta poznámka v zátvorke, pretože obsah toho článku nezodpovedá[/quote] Asi som tým vytvoril mierny chaos. V zátvorke som len stručne vymenoval, o ktorých 3 veciach píšu, aby sa mohol čitateľ rozhodnúť, či je tam niečo, o čom nevie. Nebolo to v zmysle, že tie mnou vymenované 3 veci sú nejaké. Idem to upraviť na spôsob "čo VS čo". Čo sa týka toho portálu, tak myslím, že patrí "pod" Hlavné Správy, takže som v tom, že sú taktiež naklonení na našu stranu. (opravte ma niekto, ak sa mýlim) Článok som predtým prečítal, aby som sa uistil o dostatočnej nezávadnosti. Našiel som dnes inde aj článok o novej štúdii o elektrických autách, ale keďže bola na ich podporu, tak ho tu neriskujem ako príklad protiargumentov dávať. (o téme viem málo, článok sa mi celý čítať nechce, neinklinujem k podpore elektroautám, ale aj tak by mohlo byť na mňa zle :))
Upravené 21. 7. 2021 o 15:12

1. lietadlá VS spaľovacie autá a vlaky 2. elektrické autá VS spaľovacie autá 3. plastové poháriky VS papierové poháriky

Výborne, teraz to dáva zmysel. Vďaka za vysvetlenie.


[quote="pid:25671, uid:413"]1. lietadlá VS spaľovacie autá a vlaky 2. elektrické autá VS spaľovacie autá 3. plastové poháriky VS papierové poháriky[/quote] Výborne, teraz to dáva zmysel. Vďaka za vysvetlenie.

Nové štúdie dokázali, že škoda, ktorú elektrické autá napáchajú na životnom prostredí je len o 20% menšia, ako v prípade benzínových áut.


To je příliš "optimistické". Pokud sečtete těžbu nerostů, výrobu baterií, auta, provoz auta a následná likvidace baterií (otrockou práci dětí v dolech nepočítaje), vyjde vám, že elektromobil je pro životní prostředí mnohem větší zlo.


Moderní auta jsou navíc velmi čistá, například spáchat sebevraždu výfukovými plyny v garáži je již nemožné.


https://www.autoforum.cz/zajimavosti/spinave-tajemstvi-elektrickych-aut-nema-reseni-detaily-odhaluji-cele-realne-dopady/


A plasty? Vždyť třídíme a plasty jsou plně recyklovatelné. Problém jsou firmy, nebo spíše korporace, které poté roztříděný odpad vyvezou do Afriky nebo Asie a naházejí to tam do moře. Vyjde to levněji.


[quote="pid:25678, uid:210"]Nové štúdie dokázali, že škoda, ktorú elektrické autá napáchajú na životnom prostredí je len o 20% menšia, ako v prípade benzínových áut.[/quote] To je příliš "optimistické". Pokud sečtete těžbu nerostů, výrobu baterií, auta, provoz auta a následná likvidace baterií (otrockou práci dětí v dolech nepočítaje), vyjde vám, že elektromobil je pro životní prostředí mnohem větší zlo. Moderní auta jsou navíc velmi čistá, například spáchat sebevraždu výfukovými plyny v garáži je již nemožné. https://www.autoforum.cz/zajimavosti/spinave-tajemstvi-elektrickych-aut-nema-reseni-detaily-odhaluji-cele-realne-dopady/ A plasty? Vždyť třídíme a plasty jsou plně recyklovatelné. Problém jsou firmy, nebo spíše korporace, které poté roztříděný odpad vyvezou do Afriky nebo Asie a naházejí to tam do moře. Vyjde to levněji.

Vedci zistili, ktoré pohlavie škodí viac životnému prostrediu. Rozdiel medzi nimi je až 16 %
https://www.interez.sk/vedci-zistili-ktore-pohlavie-skodi-viac-zivotnemu-prostrediu-rozdiel-medzi-nimi-je-az-16
(v ruskom dokumentárnom seriály Podivuhodná veda venovali celú jednu epizódu výsmechu zbytočným (západným) pseudovedeckým štúdiám typu "Britskí vedci nedávno dokázali, že to čo rýchlo zdvihnete sa nepovažuje za spadnuté (o jedle)", namiesto toho, aby tí vedci míňali peniaze na dôležitejší výskum, tak toto bol asi príklad štúdie z takej kategórie)
Podivuhodná věda (4. epizoda) (Stav moderní vědy)
https://www.mojevideo.sk/video/31b69/podivuhodna_veda_(4_epizoda)_(stav_moderni_vedy).html


**Vedci zistili, ktoré pohlavie škodí viac životnému prostrediu. Rozdiel medzi nimi je až 16 %** https://www.interez.sk/vedci-zistili-ktore-pohlavie-skodi-viac-zivotnemu-prostrediu-rozdiel-medzi-nimi-je-az-16 (v ruskom dokumentárnom seriály Podivuhodná veda venovali celú jednu epizódu výsmechu zbytočným (západným) pseudovedeckým štúdiám typu "_Britskí vedci nedávno dokázali, že to čo rýchlo zdvihnete sa nepovažuje za spadnuté (o jedle)"_, namiesto toho, aby tí vedci míňali peniaze na dôležitejší výskum, tak toto bol asi príklad štúdie z takej kategórie) **Podivuhodná věda (4. epizoda) (Stav moderní vědy)** https://www.mojevideo.sk/video/31b69/podivuhodna_veda_(4_epizoda)_(stav_moderni_vedy).html

Ďalším produktom lietadiel je vodná para, ktorá vzniká spaľovaním leteckého paliva. Tá vedie ku vzniku oblakov, ktoré nás môžu ochrániť pred vysokými teplotami.

No to je argument jak hrom! (akoby autor chcel ohýbať argumenty v prospech svojej tézy). Vodná para je predsa skleníkový plyn, oveľa výraznejší než CO2. Cez deň mraky síce dokážu znížiť teplotu, ale v noci zadržujú všetko naakumulované teplo. Navyše v prípade lietadiel zďaleka nie je problém iba emisia CO2...


[quote="pid:25678, uid:210"]Ďalším produktom lietadiel je vodná para, ktorá vzniká spaľovaním leteckého paliva. Tá vedie ku vzniku oblakov, ktoré nás môžu ochrániť pred vysokými teplotami.[/quote] No to je argument jak hrom! (akoby autor chcel ohýbať argumenty v prospech svojej tézy). Vodná para je predsa skleníkový plyn, oveľa výraznejší než CO2. Cez deň mraky síce dokážu znížiť teplotu, ale v noci zadržujú všetko naakumulované teplo. Navyše v prípade lietadiel zďaleka nie je problém iba emisia CO2...

Popolvár na Oraclovom blogu napísal:



to nie je len blog oracle/jox/popolvar, prispievať môže každý, kto má čo povedať. No musí to byť tématicky spracované ako článok.



Navrhujem uverejniť môj prvý komentár v tomto vlákne (s prípadnými úpravami) ako samostatný článok.


Popolvár na Oraclovom blogu [napísal](https://oracle911blog.wordpress.com/2021/07/25/voda-ako-zdroj-informacii/#comment-13102): > to nie je len blog oracle/jox/popolvar, prispievať môže každý, kto má čo povedať. No musí to byť tématicky spracované ako článok. Navrhujem uverejniť môj [prvý komentár](https://ksbforum.eu/index.php?u=/topic/3028/klimatick-aacute-zmena-a-ekologick-yacute-fa-scaron-izmus/1#post-25658) v tomto vlákne (s prípadnými úpravami) ako samostatný článok.

„Meniť sa nie je potrebné, prežitie nie je povinné.“ William Edwards Deming

Upravené pred 3 dňami o 12:34

Ekofašizmus je celkom slušne popísaný v tomto článku
https://www.eurorespekt.sk/liberalny-fasizmus-v-kulture-slovenska/


Dotýka sa však aj riadenia a vytvárania davu, psychológie a práce médií.


Ekofašizmus je celkom slušne popísaný v tomto článku https://www.eurorespekt.sk/liberalny-fasizmus-v-kulture-slovenska/ Dotýka sa však aj riadenia a vytvárania davu, psychológie a práce médií.

Stale mam tendenciu hladat nieco dobre vo vsetkom zlom. Na ten ekofasizmus sa da pozriet aj z inej stranky. Objavilo ludstvo z dob egypta nejake splaovacie motory? Alebo z dob atlantity alebo z inych starsich dob, kedy kultura a aj technika bola vyspelejsia? No nie. To znamena, ze v minulosti ludia museli mat dopravne prostriedky ineho typu.
Jeden britsky vojak sa zaujimal o indicky Sanskrit. Nasiel tam navod ako poskladat antigravitacny pristroj - svojim sposobom lietajuci koberec. A veru ze po case sa mu ho aj podarilo zostrojit podla toho Sanskritu.
Takze v minulosti ludia vedeli ako funguje gravitacia a ako ju eliminovat pre premiestnovanie sa na velke vzdialenosti. Co ak niekto, kto o takych veciach vie, nam teraz chce taketo poznatky uvolnit? V tom pripade by uz spalovacie motory boli bezvyznamne. A preco zlikvidovat automobilovy priemysel teraz? Myslite si, ze ak by teraz niekto prisiel s vynalezom antigravitacneho pohonu, tak ako dlho by zil kym by sa po nom nepustili automobilky ? Den ci dva? A co sejkovia? Ved ti ani o elektrine nechcu pocut, lebo by od hladu zdochli. Ano logicke by bolo postupnym vyvojom dojst k antigravitacnym a inym typom pohonu, ale vidime, ze v nasom svete su korporaty, co su schopne zabit nie jedneho cloveka aby take daco nevyslo na svetlo sveta, pretoze v opacnom pripade by ako parazity boli odstrihnuty od zdrojov a by zhynuli. Ale napr ked sa vytvori tlak na automobilky, ze sa prestanu auta vyrabat, tak po case uz to bude neunosne. Aut bude malo ale trh bude nenasyteny, ludia budu potrebovat prostriedky na premiestnovanie sa. A zrazu pride niekto sikovny s inym typom pohonu, ekologickejsim, zalozenym na inych principoch (a taky clovek sa najde, lebo clovek je tvor rozumny) a na trhu uz bude priestor pre take "nove auto" antigravitacne apod....
Tos tak kus iny pohlad.


Stale mam tendenciu hladat nieco dobre vo vsetkom zlom. Na ten ekofasizmus sa da pozriet aj z inej stranky. Objavilo ludstvo z dob egypta nejake splaovacie motory? Alebo z dob atlantity alebo z inych starsich dob, kedy kultura a aj technika bola vyspelejsia? No nie. To znamena, ze v minulosti ludia museli mat dopravne prostriedky ineho typu. Jeden britsky vojak sa zaujimal o indicky Sanskrit. Nasiel tam navod ako poskladat antigravitacny pristroj - svojim sposobom lietajuci koberec. A veru ze po case sa mu ho aj podarilo zostrojit podla toho Sanskritu. Takze v minulosti ludia vedeli ako funguje gravitacia a ako ju eliminovat pre premiestnovanie sa na velke vzdialenosti. Co ak niekto, kto o takych veciach vie, nam teraz chce taketo poznatky uvolnit? V tom pripade by uz spalovacie motory boli bezvyznamne. A preco zlikvidovat automobilovy priemysel teraz? Myslite si, ze ak by teraz niekto prisiel s vynalezom antigravitacneho pohonu, tak ako dlho by zil kym by sa po nom nepustili automobilky ? Den ci dva? A co sejkovia? Ved ti ani o elektrine nechcu pocut, lebo by od hladu zdochli. Ano logicke by bolo postupnym vyvojom dojst k antigravitacnym a inym typom pohonu, ale vidime, ze v nasom svete su korporaty, co su schopne zabit nie jedneho cloveka aby take daco nevyslo na svetlo sveta, pretoze v opacnom pripade by ako parazity boli odstrihnuty od zdrojov a by zhynuli. Ale napr ked sa vytvori tlak na automobilky, ze sa prestanu auta vyrabat, tak po case uz to bude neunosne. Aut bude malo ale trh bude nenasyteny, ludia budu potrebovat prostriedky na premiestnovanie sa. A zrazu pride niekto sikovny s inym typom pohonu, ekologickejsim, zalozenym na inych principoch (a taky clovek sa najde, lebo clovek je tvor rozumny) a na trhu uz bude priestor pre take "nove auto" antigravitacne apod.... Tos tak kus iny pohlad.
921
11
7
Živá ukážka
Zadajte minimálne 10 znak(y/ov)
UPOZORNENIE: Spomenuli ste používateľov %MENTIONS%, no oni túto správu nevidia a nedostanú oznámenie
Ukladá sa…
Uložené
S vybrat(ou/ými) položk(ou/ami) Zrušiť výber príspevkov Zobraziť vybraté príspevky
Všetky príspevky v tejto téme budú odstránen(é/ý)
Čakajúci koncept… Kliknutím sa vrátite k úpravám
Zahodiť koncept