Naši analytici
Rozklad súčasnej mocenskej pyramídy
Ori

Je dost viditelny proces destrukcie kadecoho ... vacsinou toho zleho. GP s kadejakymi satanistami sa predbehuju, kto viac toho zdestruuje, znici. Avsak zivot nie je postaveny na destrukcii ale na vytvarani hodnot, duchovnych alebo materialnych. A ja tu nic take vytvorene nevidim. Jedine nove hodnoty ako laska, rodina a podobne prichadzaju z Ruska. Nebol by som proti, keby GP so satanistami upadli do amoku a navzajom sa znicili. Tjs velmi dobre nauceny ziak vrah zabije toho co ho ucil vrazidit - svojho uceitela, tiez vraha.


Je dost viditelny proces destrukcie kadecoho ... vacsinou toho zleho. GP s kadejakymi satanistami sa predbehuju, kto viac toho zdestruuje, znici. Avsak zivot nie je postaveny na destrukcii ale na vytvarani hodnot, duchovnych alebo materialnych. A ja tu nic take vytvorene nevidim. Jedine nove hodnoty ako laska, rodina a podobne prichadzaju z Ruska. Nebol by som proti, keby GP so satanistami upadli do amoku a navzajom sa znicili. Tjs velmi dobre nauceny ziak vrah zabije toho co ho ucil vrazidit - svojho uceitela, tiez vraha.

dobre nauceny ziak vrah zabije toho co ho ucil vrazidit


Tudy cesta nevede, musí přijít ta výše zmíněná láska. Dobrý příklad je pohádkový příběh Krabat (Čarodějův učeň), kdy nové elity (učni) se spojí s národem (dívka) a společně porazí čaroděje. Pokud žák zabije učitele, tak jedeme v kruhu a vrah se stane novým čarodějem. Mimochodem příběh je lidovým informačním odhalením na existenci GP, čaroděj má 11.učedníků.


V tom příběhu jsou učni sirotci a tak to je i v našem světě, kdy staré již úplně zdegenerované elity musí být nahrazený novými z lidu, to se děje cyklicky neustále (příběh to dobře odkrývá a i to jak se GP snaží tvořit vyděděnce a z nich ukovat elity, např.: židy, LGBT).


Naším cílem je, aby nové elity získali podporu národa (to je ta dívka v příběhu) a nové elity si osvojili poznání vlastním úsilím (i to je v příběhu naznačeno, kdy učni tajně studují, aby mohli čaroděje přemoci, aby měli dostatek znalostí).


Matrice byla příběhem spuštěna a probíhá.


[quote="pid:25380, uid:106"]dobre nauceny ziak vrah zabije toho co ho ucil vrazidit[/quote] Tudy cesta nevede, musí přijít ta výše zmíněná láska. Dobrý příklad je pohádkový příběh Krabat (Čarodějův učeň), kdy nové elity (učni) se spojí s národem (dívka) a společně porazí čaroděje. Pokud žák zabije učitele, tak jedeme v kruhu a vrah se stane novým čarodějem. Mimochodem příběh je lidovým informačním odhalením na existenci GP, čaroděj má 11.učedníků. V tom příběhu jsou učni sirotci a tak to je i v našem světě, kdy staré již úplně zdegenerované elity musí být nahrazený novými z lidu, to se děje cyklicky neustále (příběh to dobře odkrývá a i to jak se GP snaží tvořit vyděděnce a z nich ukovat elity, např.: židy, LGBT). Naším cílem je, aby nové elity získali podporu národa (to je ta dívka v příběhu) a nové elity si osvojili poznání vlastním úsilím (i to je v příběhu naznačeno, kdy učni tajně studují, aby mohli čaroděje přemoci, aby měli dostatek znalostí). Matrice byla příběhem spuštěna a probíhá.
Upravené 20. 7. 2021 o 08:41

Ještě trochu doplním a rozvinu. Ten příběh je hodně vypovídající. Elity jsou vyděděnci, jenom tak GP je může použít na zotročení národů. Tato informace nemusí být v bývalém socialistickém bloku zřejmá, protože začala sociálně spravedlivá společnost i s neduhy včetně parazitické falešné komunistické strany (ztratila svůj kredit ve chvíli, kdy se uzákonila vedoucí úloha strany v ústavě). Proč ne zřejmá? Odnaučili jsme se, že existují páni a otroci. Jeden profesor vypravoval příběh: ".. naši odborníci, jeli na západ a odskočili si do bufetu a dali si nějaké levné místní jídlo, stejně jak byli zvyklí u nás doma - jenže je pak nepustili zpátky k jednání a z vedení firmy zavolali, že si přejí jednat s někým jiným ...". Lidovost se na západě neodpouští, tam je to jasně dané, kdo má jaké místo, kdo je bohatý a tak. To je pak zobrazeno v příbězích a vůbec v celé kultuře (např. i v Harry Potterovi jsou špinaví mudlové - čili my obyčejný lid, nebo třeba "Návrat do budoucnosti" - kde šlo v jedné rovině o to kdo bude otrok a kdo bude pán - celá západní kultura je postavená na pán a otrok, stačí jenom trochu otevřít oči). To, že elity jsou vyděděnci lze odečíst i z toho, že jejich děti se nesmí přátelit s kde kým, pouze s jimi rovnými.


Než začneme nenávidět elity je si potřeba uvědomit, že jsou ve velmi nekomfortním postavení, přesně jako učni v příběhu (blahoslavení chudí duchem - z toho přímo čiší závist a nadřazenost vyděděnců - nebo dále neštěstí elit je vidět na tom boháči, co se chtěl narodit v příštím životě jako smrtelný virus - jak silná musela být jeho nenávist). Mají sice moc, ale nakonec je čeká souboj s GP, který nemohou vyhrát a vědí to a tak neustále žijí ve stresu pod diktátem čaroděje (někteří tlak nevydrží a stanou se z nich poddajní věrní psi - nebo jejich rozmazlené děti, které ani nedostanou šanci vzdorovat).


Učni v příběhu se snaží svůj osud zvrátit, snaží se obejít konkurenční prostředí na život a na smrt (které je elitám čarodějem - GP, díky koncepční nadřazenosti vnucené) a pomáhat si před závěrečným soubojem s čarodějem.


Jenže to nestačí informační náskok čaroděje je natolik veliký, že ani snaha osvojit si bez vědomí čaroděje znalosti navíc nepomáhá. Musí ke zlomení situace přijít další pomoc zhora (od Boha) a to je "láska" (láska národa dává elitě sílu, stejně co láska ženy muži), musí dojít k opravě a elity kopat za národ a přestat být vyděděnci a znovu splynout s národem. GP nemůže zničit národ, což je symbolicky vyjádřeno dívkou v příběhu, na kterou čaroděj nemůže, za prvé nemůže jít proti Bohu (zničit nevinného) a navíc za druhé nemůže si zničit objekt, na kterém parazituje.


Láska jednoho učně vyvolá řetězovou reakci i u ostatních učňů, kteří vidí naději na sblížení se s národem, k návratu z vyhnanství domů a začnou o to více spolupracovat ( s tím, že někteří učni se stále snaží využít situace a stále mají ambice stát se čarodějem novým GP ). No v příběhu nakonec je moc GP prolomena a dívka (národy) a učni (většina z nich a někteří padnou - dle verze příběhu) společně přemohou čaroděje.


Ještě trochu doplním a rozvinu. Ten příběh je hodně vypovídající. Elity jsou vyděděnci, jenom tak GP je může použít na zotročení národů. Tato informace nemusí být v bývalém socialistickém bloku zřejmá, protože začala sociálně spravedlivá společnost i s neduhy včetně parazitické falešné komunistické strany (ztratila svůj kredit ve chvíli, kdy se uzákonila vedoucí úloha strany v ústavě). Proč ne zřejmá? Odnaučili jsme se, že existují páni a otroci. Jeden profesor vypravoval příběh: ".. naši odborníci, jeli na západ a odskočili si do bufetu a dali si nějaké levné místní jídlo, stejně jak byli zvyklí u nás doma - jenže je pak nepustili zpátky k jednání a z vedení firmy zavolali, že si přejí jednat s někým jiným ...". Lidovost se na západě neodpouští, tam je to jasně dané, kdo má jaké místo, kdo je bohatý a tak. To je pak zobrazeno v příbězích a vůbec v celé kultuře (např. i v Harry Potterovi jsou špinaví mudlové - čili my obyčejný lid, nebo třeba "Návrat do budoucnosti" - kde šlo v jedné rovině o to kdo bude otrok a kdo bude pán - celá západní kultura je postavená na pán a otrok, stačí jenom trochu otevřít oči). To, že elity jsou vyděděnci lze odečíst i z toho, že jejich děti se nesmí přátelit s kde kým, pouze s jimi rovnými. Než začneme nenávidět elity je si potřeba uvědomit, že jsou ve velmi nekomfortním postavení, přesně jako učni v příběhu (blahoslavení chudí duchem - z toho přímo čiší závist a nadřazenost vyděděnců - nebo dále neštěstí elit je vidět na tom boháči, co se chtěl narodit v příštím životě jako smrtelný virus - jak silná musela být jeho nenávist). Mají sice moc, ale nakonec je čeká souboj s GP, který nemohou vyhrát a vědí to a tak neustále žijí ve stresu pod diktátem čaroděje (někteří tlak nevydrží a stanou se z nich poddajní věrní psi - nebo jejich rozmazlené děti, které ani nedostanou šanci vzdorovat). Učni v příběhu se snaží svůj osud zvrátit, snaží se obejít konkurenční prostředí na život a na smrt (které je elitám čarodějem - GP, díky koncepční nadřazenosti vnucené) a pomáhat si před závěrečným soubojem s čarodějem. Jenže to nestačí informační náskok čaroděje je natolik veliký, že ani snaha osvojit si bez vědomí čaroděje znalosti navíc nepomáhá. Musí ke zlomení situace přijít další pomoc zhora (od Boha) a to je "láska" (láska národa dává elitě sílu, stejně co láska ženy muži), musí dojít k opravě a elity kopat za národ a přestat být vyděděnci a znovu splynout s národem. GP nemůže zničit národ, což je symbolicky vyjádřeno dívkou v příběhu, na kterou čaroděj nemůže, za prvé nemůže jít proti Bohu (zničit nevinného) a navíc za druhé nemůže si zničit objekt, na kterém parazituje. Láska jednoho učně vyvolá řetězovou reakci i u ostatních učňů, kteří vidí naději na sblížení se s národem, k návratu z vyhnanství domů a začnou o to více spolupracovat ( s tím, že někteří učni se stále snaží využít situace a stále mají ambice stát se čarodějem novým GP ). No v příběhu nakonec je moc GP prolomena a dívka (národy) a učni (většina z nich a někteří padnou - dle verze příběhu) společně přemohou čaroděje.
Upravené 21. 7. 2021 o 00:13

Ještě perlička, kterou jsem zachytil asi (nejsem si 100% jistý) ve videích o Stalinském Rusku. A dostalo mě to do kolen, ve smyslu jací byli bolševici "molodci" (chlapíci):


Řešila se otázka jak vzdělat obyvatelstvo, elity to až do té doby řešili nějakými internáty a vzdělávacími centry (de facto kradením dětí od rodin, vytvářením sirotků, realizace matrice "Krabat" ). Bolševici, ale provedli naprosto geniální tah a vyhlásili:


"Děti jsou cennost rodiny!"


A proto bylo rozhodnuto, postavit školy i v té nejmenší vesnici. Tenhle přístup jim zajistil, vítězství v druhé světové a postupně i technologický náskok před západem. Bylo dostatek vzdělaných iniciativních lidí, z kterých mohli rychle vyrůst nové kádry. Po smrti Stalina, avšak došlo k obratu a zradě obyvatel a patenty byli blokovány a předávány na západ.


Skutečný odborník s dostatečným rozlišením co život potřebuje (nejenom úzká specializace ve smyslu "ví vše o ničem" ) může vyrůst pouze při kvalitním rodinném zázemí. A to je úplné a již nevratné vystoupení z matrice "Krabat" a "sirotci" - oddělené elity od rodiny, od národa již pak nemohou vznikat. K úplnému vítězství nad davo-elitární společností chyběl již jen "malý kousek", aby se v sovětském školství vyučovali základy KSB (nebo něco odkrývající konceptuální moc, co by umožnilo lidem se zorientovat), pak by již zrádné vedení nejvyššího sovětu nemohlo obyvatelstvo oklamat a prodat.


Nyní ještě pracuje matice "Krabat" v negativním smyslu, kdy kádrů ubývá a nové se nevychovávají (rozklad školství a školy na vesnicích se zavírají) a zase se to trochu vrací zpátky k tomu lepit řízení se "sirotků". Ovšem pokud se část obyvatelstva začne samo-vzdělávat (což již děláme), tak postupně může být školství se správným obsahem učiva vytvořeno a to bude definitivní konec davo-elitarismu (matrice Krabat již nebude moci vznikat).


Ještě perlička, kterou jsem zachytil asi (nejsem si 100% jistý) ve videích o Stalinském Rusku. A dostalo mě to do kolen, ve smyslu jací byli bolševici "molodci" (chlapíci): Řešila se otázka jak vzdělat obyvatelstvo, elity to až do té doby řešili nějakými internáty a vzdělávacími centry (de facto kradením dětí od rodin, vytvářením sirotků, realizace matrice "Krabat" ). Bolševici, ale provedli naprosto geniální tah a vyhlásili: "Děti jsou cennost rodiny!" A proto bylo rozhodnuto, postavit školy i v té nejmenší vesnici. Tenhle přístup jim zajistil, vítězství v druhé světové a postupně i technologický náskok před západem. Bylo dostatek vzdělaných iniciativních lidí, z kterých mohli rychle vyrůst nové kádry. Po smrti Stalina, avšak došlo k obratu a zradě obyvatel a patenty byli blokovány a předávány na západ. Skutečný odborník s dostatečným rozlišením co život potřebuje (nejenom úzká specializace ve smyslu "ví vše o ničem" ) může vyrůst pouze při kvalitním rodinném zázemí. A to je úplné a již nevratné vystoupení z matrice "Krabat" a "sirotci" - oddělené elity od rodiny, od národa již pak nemohou vznikat. K úplnému vítězství nad davo-elitární společností chyběl již jen "malý kousek", aby se v sovětském školství vyučovali základy KSB (nebo něco odkrývající konceptuální moc, co by umožnilo lidem se zorientovat), pak by již zrádné vedení nejvyššího sovětu nemohlo obyvatelstvo oklamat a prodat. Nyní ještě pracuje matice "Krabat" v negativním smyslu, kdy kádrů ubývá a nové se nevychovávají (rozklad školství a školy na vesnicích se zavírají) a zase se to trochu vrací zpátky k tomu lepit řízení se "sirotků". Ovšem pokud se část obyvatelstva začne samo-vzdělávat (což již děláme), tak postupně může být školství se správným obsahem učiva vytvořeno a to bude definitivní konec davo-elitarismu (matrice Krabat již nebude moci vznikat).
Upravené 22. 7. 2021 o 19:25
1.47k
4
3
Živá ukážka
Zadajte minimálne 10 znak(y/ov)
UPOZORNENIE: Spomenuli ste používateľov %MENTIONS%, no oni túto správu nevidia a nedostanú oznámenie
Ukladá sa…
Uložené
S vybrat(ou/ými) položk(ou/ami) Zrušiť výber príspevkov Zobraziť vybraté príspevky
Všetky príspevky v tejto téme budú odstránen(é/ý)
Čakajúci koncept… Kliknutím sa vrátite k úpravám
Zahodiť koncept