Egregoriálno-matričné riadenie
Niekto nam skonci na odvratnej kolaji...

Včera sa na železničnej trati medzi Vrútkami a Hornou Štubňou stalamimoriadna udalosť na vlaku Os 7516 (Prievidza 10:41 – Vrútky 12:41), ktorá sa našťastie zaobišla bez akýchkoľvek zranení. Dieselmotorová jednotka 861.106 na už spomenutom vlaku Os 7516 za zastávkou Horná Štubňa obec prešla návesť v polohe STOJ pred odbočkou Dolná Štubňa a skončila na odvratnej koľaji.


Niekto nezvladne riadenie a cele ich riadenie skonci na odvratnej kolaji... Cestujucim sa nic nestalo a to mali stastie lebo oproti sa rutil rychlik R343 (10).


Bola to jedna z prvych jazd rusnovodica... Nie prva ale doteraz ho niekto stale kontroloval a drzal nad nim ochrannu ruku... Nastastie sa to zaobislo bez vaznych nasledkov pre cestujucich (no z toho vlaku skoncili mimo zastavku cize do ciela nedosli)


Včera sa na železničnej trati medzi Vrútkami a Hornou Štubňou stala[mimoriadna udalosť](https://www.railpage.net/mimoriadna-udalost-v-dolnej-stubni/) na vlaku Os 7516 (Prievidza 10:41 – Vrútky 12:41), ktorá sa našťastie zaobišla bez akýchkoľvek zranení. Dieselmotorová jednotka 861.106 na už spomenutom vlaku Os 7516 za zastávkou Horná Štubňa obec prešla návesť v polohe STOJ pred odbočkou Dolná Štubňa a skončila na odvratnej koľaji. Niekto nezvladne riadenie a cele ich riadenie skonci na odvratnej kolaji... Cestujucim sa nic nestalo a to mali stastie lebo oproti sa rutil rychlik R343 (10). Bola to jedna z prvych jazd rusnovodica... Nie prva ale doteraz ho niekto stale kontroloval a drzal nad nim ochrannu ruku... Nastastie sa to zaobislo bez vaznych nasledkov pre cestujucich (no z toho vlaku skoncili mimo zastavku cize do ciela nedosli)
Upravené 17. 6. 2021 o 17:44

Doplním:
Vrútky ~ stará lokalita, “najstaršie známky prítomnosti človeka v regióne pochádzajú z eneolitu (3200 až 1800 rokov pred Kr.)”
Vrútky ~ vření; “...název, který vznikl z praslovanského slova vrqtbkb s významem pramen, zřídlo...” ~ voda
{vrqtbkb ~ tak jistě, “q” je typicky Staroslovanská hláska a taky všichni víme, že většina Staroslovanských slov byla tvořena výhradně souhláskami a jak dokazují američtí vědci, staří Slované se používání zbytečných samohlásek vyhýbali jako liberál práci - jedovatá pozn. Počtář}
https://cs.wikipedia.org/wiki/Vrútky
Zajímavost: ve znaku města je jednoocasý lev a jednorožec, stejně, jako ve státním znaku malobratánie
https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Státn%C3%AD_znak_Spojeného_královstv%C3%AD
Horná Štubňa ~ také stará lokalita, “V chotári obce sa našli nálezy z doby bronzovej, železnej a staroslovienske osídlenie. ... V obci do roku 1945 žilo prevažne nemecké obyvateľstvo.”
https://sk.wikipedia.org/wiki/Horná_Štubňa?oldid=3745129


Dieselmotorová jednotka 861.106 ~ 22
skončila na odvratnej koľaji ~ zde má odvratná kolej formu tzv. “kusé koleje” neboli “slepé koleje”, tj. koleje/cesty, která nikam nevede
Jednotka sa zastavila až na samotnom okraji násypu. ~ na hranici božího dopuštění?
neprišlo tak k možnej čelnej zrážke s oproti idúcim rýchlikom R 343 ~ R 343 ~ 10 ~ člověk, R10 ~ Ruský člověk?
V osobnom vlaku sa v tom čase nachádzalo 10 ľudí, ktorým sa nič nestalo ~ 10 ~ člověk vedený 22 byl ohrožen, ale následky nejsou
Následkom nehodovej udalosti meškali 3 rýchliky a 7 osobných vlakov ~ 10 ~ mešká lidstvo?


Žel, není jasná příčina nehody (v úvahu připadá vícero možností). Ale hlavně není jasná příčina zastavení. To by mohlo přidat do výkladu další rozměr. Viz fotka v článku “K zastaveniu určite pomohol aj tento strom.” - jenomže strom vypadá spíše jako keř, takže kdoví...
Na 3 fotkách, které sdílí společný titulek “Bohužiaľ stav koľaje už taký dobrý nie je.” je vidět, že na začátku slepé koleje je hrob ~ slepá kolej začíná být hřbitovem (je tam zatím 1. hrob).


Doplním: Vrútky ~ stará lokalita, “najstaršie známky prítomnosti človeka v regióne pochádzajú z eneolitu (3200 až 1800 rokov pred Kr.)” Vrútky ~ vření; “...název, který vznikl z praslovanského slova vrqtbkb s významem pramen, zřídlo...” ~ voda {vrqtbkb ~ tak jistě, “q” je typicky Staroslovanská hláska a taky všichni víme, že většina Staroslovanských slov byla tvořena výhradně souhláskami a jak dokazují američtí vědci, staří Slované se používání zbytečných samohlásek vyhýbali jako liberál práci - jedovatá pozn. Počtář} https://cs.wikipedia.org/wiki/Vrútky Zajímavost: ve znaku města je jednoocasý lev a jednorožec, stejně, jako ve státním znaku malobratánie https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Státn%C3%AD_znak_Spojeného_královstv%C3%AD Horná Štubňa ~ také stará lokalita, “V chotári obce sa našli nálezy z doby bronzovej, železnej a staroslovienske osídlenie. ... V obci do roku 1945 žilo prevažne nemecké obyvateľstvo.” https://sk.wikipedia.org/wiki/Horná_Štubňa?oldid=3745129 Dieselmotorová jednotka 861.106 ~ 22 skončila na odvratnej koľaji ~ zde má odvratná kolej formu tzv. “kusé koleje” neboli “slepé koleje”, tj. koleje/cesty, která nikam nevede Jednotka sa zastavila až na samotnom okraji násypu. ~ na hranici božího dopuštění? neprišlo tak k možnej čelnej zrážke s oproti idúcim rýchlikom R 343 ~ R 343 ~ 10 ~ člověk, R10 ~ Ruský člověk? V osobnom vlaku sa v tom čase nachádzalo 10 ľudí, ktorým sa nič nestalo ~ 10 ~ člověk vedený 22 byl ohrožen, ale následky nejsou Následkom nehodovej udalosti meškali 3 rýchliky a 7 osobných vlakov ~ 10 ~ mešká lidstvo? Žel, není jasná příčina nehody (v úvahu připadá vícero možností). Ale hlavně není jasná příčina zastavení. To by mohlo přidat do výkladu další rozměr. Viz fotka v článku “K zastaveniu určite pomohol aj tento strom.” - jenomže strom vypadá spíše jako keř, takže kdoví... Na 3 fotkách, které sdílí společný titulek “Bohužiaľ stav koľaje už taký dobrý nie je.” je vidět, že na začátku slepé koleje je hrob ~ slepá kolej začíná být hřbitovem (je tam zatím 1. hrob).
Upravené 17. 6. 2021 o 22:46

Cela matrica je varovanim pre niekoho na slovenskej politickej scene a potvrdenim ze kvoli jeho konaniu sa volby uskutocnia najskor o 3/4 roka... No ked to takto neskuseny rusnovodic chce tak to dopadne takto:

slepá kolej začíná být hřbitovem (je tam zatím 1. hrob).


Cela matrica je varovanim pre niekoho na slovenskej politickej scene a potvrdenim ze kvoli jeho konaniu sa volby uskutocnia najskor o 3/4 roka... No ked to takto neskuseny rusnovodic chce tak to dopadne takto: [quote="pid:20665, uid:240"]slepá kolej začíná být hřbitovem (je tam zatím 1. hrob).[/quote]

Zajímavý je i ten hrobeček na poslední fotce. To fakt evokuje hřbitov.
A další, strojvůdce měl papíry jen 2 měsíce a za sebou už dvě havarijní události. Výsledek našeho vzdělávacího systému.


Zajímavý je i ten hrobeček na poslední fotce. To fakt evokuje hřbitov. A další, strojvůdce měl papíry jen 2 měsíce a za sebou už dvě havarijní události. Výsledek našeho vzdělávacího systému.

Výsledek našeho vzdělávacího systému


Ono tady jde především o to, že současný otrokářský systém je směřován výhradně na udržení samotného takového systému - otázky kvality řízení, rozvoje a prosperity jsou, je - li nad nimi vůbec uvažováno, až poslední v pořadí.
V tomto případě se to projevuje tak, že liberálně-homosexuální managment mnohem raději vyškolí (a rozsah znalostí a dovedností potřebný k této práci je obrovský, něco o tom vím) lidi, o kterých musí dobře předem vědět, že tu náročnou činnost nebudou a nemohou zvládat, než aby "vyzobali" z populace ty kvalitní - a také jim zajistili přiměřený sociální status, zdaleka nejen finanční. Jen proto, aby je mohli ponížit, zotročit. V Čechách to je ještě z tohoto hlediska ještě docela dobré, ale co vím, na Slovensku jsou strojvedoucí finančně a společensky (do)tlačeni do role "lidského zdroje" už v plné míře.


[quote="pid:20688, uid:312"]Výsledek našeho vzdělávacího systému[/quote] Ono tady jde především o to, že současný otrokářský systém je směřován výhradně na udržení samotného takového systému - otázky kvality řízení, rozvoje a prosperity jsou, je - li nad nimi vůbec uvažováno, až poslední v pořadí. V tomto případě se to projevuje tak, že liberálně-homosexuální managment mnohem raději vyškolí (a rozsah znalostí a dovedností potřebný k této práci je obrovský, něco o tom vím) lidi, o kterých musí dobře předem vědět, že tu náročnou činnost nebudou a nemohou zvládat, než aby "vyzobali" z populace ty kvalitní - a také jim zajistili přiměřený sociální status, zdaleka nejen finanční. Jen proto, aby je mohli ponížit, zotročit. V Čechách to je ještě z tohoto hlediska ještě docela dobré, ale co vím, na Slovensku jsou strojvedoucí finančně a společensky (do)tlačeni do role "lidského zdroje" už v plné míře.
919
4
4
Živá ukážka
Zadajte minimálne 10 znak(y/ov)
UPOZORNENIE: Spomenuli ste používateľov %MENTIONS%, no oni túto správu nevidia a nedostanú oznámenie
Ukladá sa…
Uložené
S vybrat(ou/ými) položk(ou/ami) Zrušiť výber príspevkov Zobraziť vybraté príspevky
Všetky príspevky v tejto téme budú odstránen(é/ý)
Čakajúci koncept… Kliknutím sa vrátite k úpravám
Zahodiť koncept