Egregoriálno-matričné riadenie
Praha vyřazuje tramvaje T6A5. V sobotu vyjedou naposled

Praha vyřazuje tramvaje T6A5 (6 a 5 = 11).
https://www.novinky.cz/domaci/clanek/praha-vyrazuje-tramvaje-t6a5-v-sobotu-vyjedou-naposled-40363396#seq_no=3&source=hp&dop_id=40363396&dop_ab_variant=0&dop_req_id=DJGuRB6EvrA-202106151855&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz


V pražské MHD skončí provoz tramvají typu T6A5 (11), které poprvé vyjely do provozu před 25 lety (7 - biblická koncepce). Naposledy vyrazí na trať v sobotu 19. června na lince číslo 4 (1 HNR). Dopravní podnik (DPP) má nyní v provozu šest tramvají tohoto typu, které budou součástí posledního symbolického výjezdu (6 - kreativita, hledá se jiná koncepce?).
A na úvodní fotce je typ T6A5 a jak jinak, linka č. 22.
Nahradit T6A5 májí nové Škoda 15T.


Praha vyřazuje tramvaje T6A5 (6 a 5 = 11). https://www.novinky.cz/domaci/clanek/praha-vyrazuje-tramvaje-t6a5-v-sobotu-vyjedou-naposled-40363396#seq_no=3&source=hp&dop_id=40363396&dop_ab_variant=0&dop_req_id=DJGuRB6EvrA-202106151855&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz V pražské MHD skončí provoz tramvají typu T6A5 (11), které poprvé vyjely do provozu před 25 lety (7 - biblická koncepce). Naposledy vyrazí na trať v sobotu 19. června na lince číslo 4 (1 HNR). Dopravní podnik (DPP) má nyní v provozu šest tramvají tohoto typu, které budou součástí posledního symbolického výjezdu (6 - kreativita, hledá se jiná koncepce?). A na úvodní fotce je typ T6A5 a jak jinak, linka č. 22. Nahradit T6A5 májí nové Škoda 15T.

V pražské MHD skončí provoz tramvají typu T6A5

Zajímavé ještě je to, že se nejedná o nejstarší typ tramvaje, který DPP provozuje na běžných (tj. nikoliv historických) linkách. Přesto jen vyřazen.
na lince číslo 4 (1 HNR)

Zde si nejsem jistý, jak to bylo myšleno. Možný výklad pro 4 ~ HEPČ.
Naposledy vyrazí na trať v sobotu

sabat


[quote="pid:20303, uid:177"]V pražské MHD skončí provoz tramvají typu T6A5[/quote] Zajímavé ještě je to, že se nejedná o nejstarší typ tramvaje, který DPP provozuje na běžných (tj. nikoliv historických) linkách. Přesto jen vyřazen. [quote="pid:20303, uid:177"]na lince číslo 4 (1 HNR)[/quote] Zde si nejsem jistý, jak to bylo myšleno. Možný výklad pro 4 ~ HEPČ. [quote="pid:20303, uid:177"]Naposledy vyrazí na trať v sobotu[/quote] sabat

Možný výklad pro 4 ~ HEPČ


Zkreslování a matení obyvatel Země v jeho poznávacím procesu je Bohem ukončeno. Jestli lze dětem trochu lhát, u dospívajících (přeci jenom lidstvo trochu vyzrálo a jako dospívající získává sílu /schopnosti,možnosti/ ) je to již nepřípustné, protože další lži mohou dovést lidstvo k záhubě.


[quote="pid:20332, uid:240"]Možný výklad pro 4 ~ HEPČ[/quote] Zkreslování a matení obyvatel Země v jeho poznávacím procesu je Bohem ukončeno. Jestli lze dětem trochu lhát, u dospívajících (přeci jenom lidstvo trochu vyzrálo a jako dospívající získává sílu /schopnosti,možnosti/ ) je to již nepřípustné, protože další lži mohou dovést lidstvo k záhubě.

Zajímavé ještě je to, že se nejedná o nejstarší typ tramvaje, který DPP provozuje na běžných (tj. nikoliv historických) linkách. Přesto jen vyřazen.

Ano, na úvodní fotce jsou v pozadí osvědčené nezničitelné socialistické T4.


[quote="pid:20332, uid:240"]Zajímavé ještě je to, že se nejedná o nejstarší typ tramvaje, který DPP provozuje na běžných (tj. nikoliv historických) linkách. Přesto jen vyřazen.[/quote] Ano, na úvodní fotce jsou v pozadí osvědčené nezničitelné socialistické T4.

Zajímavé ještě je to, že se nejedná o nejstarší typ tramvaje, který DPP provozuje na běžných (tj. nikoliv historických) linkách. Přesto jen vyřazen.


Asi to bude tým, že električiek T3 používa DPP ešte cez 300 kusov. Týchto síce novších, má v prevádzke 6 a uznáte že to je ľahšie nahradiť, a tiež čím menej typov električiek máte, tým je lacnejší servis...


[quote="pid:20332, uid:240"]Zajímavé ještě je to, že se nejedná o nejstarší typ tramvaje, který DPP provozuje na běžných (tj. nikoliv historických) linkách. Přesto jen vyřazen.[/quote] Asi to bude tým, že električiek T3 používa DPP ešte cez 300 kusov. Týchto síce novších, má v prevádzke 6 a uznáte že to je ľahšie nahradiť, a tiež čím menej typov električiek máte, tým je lacnejší servis...

Asi to bude tým, že električiek T3 používa DPP ešte cez 300 kusov.

Těch důvodů jsem zachytil vícero: chybějící rekuperace, způsob řešení otevírání dveří, poruchovost, nízkoúrovňovost, ...
Zatímco ty staré údajně prošly rekonstrukcí a toto mají.
Protože aby to bylo jenom věkem těch T6A5, to mi přišlo 25 let na tramvaj málo.


[quote="pid:20353, uid:445"]Asi to bude tým, že električiek T3 používa DPP ešte cez 300 kusov.[/quote] Těch důvodů jsem zachytil vícero: chybějící rekuperace, způsob řešení otevírání dveří, poruchovost, nízkoúrovňovost, ... Zatímco ty staré údajně prošly rekonstrukcí a toto mají. Protože aby to bylo jenom věkem těch T6A5, to mi přišlo 25 let na tramvaj málo.

Tatra T6A5 je čtyřnápravová tramvaj, která byla v letech 1991–1998 vyráběna firmou ČKD Tatra v Praze pro český a slovenský trh jako nástupce tramvají Tatra T3
Celkem bylo vyrobeno 296 těchto vozů (+ jedna karoserie), které dodnes jezdí v Praze, Brně, Ostravě, Bratislavě a Košicích a po roce 2016 také v Charkově, Sofii, Kyjevě a v Kamjanskem.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Tatra_T6A5


Tatra T6A5 je čtyřnápravová tramvaj, která byla v letech 1991–1998 vyráběna firmou ČKD Tatra v Praze pro český a slovenský trh jako nástupce tramvají Tatra T3 Celkem bylo vyrobeno 296 těchto vozů (+ jedna karoserie), které dodnes jezdí v Praze, Brně, Ostravě, Bratislavě a Košicích a po roce 2016 také v Charkově, Sofii, Kyjevě a v Kamjanskem. https://cs.wikipedia.org/wiki/Tatra_T6A5
525
6
5
Živá ukážka
Zadajte minimálne 10 znak(y/ov)
UPOZORNENIE: Spomenuli ste používateľov %MENTIONS%, no oni túto správu nevidia a nedostanú oznámenie
Ukladá sa…
Uložené
S vybrat(ou/ými) položk(ou/ami) Zrušiť výber príspevkov Zobraziť vybraté príspevky
Všetky príspevky v tejto téme budú odstránen(é/ý)
Čakajúci koncept… Kliknutím sa vrátite k úpravám
Zahodiť koncept