Naši analytici
Tak nám zabili Newtona

velmi dobrá práce aktivního kantora. Závěr je jasný a s ním i pracujeme na společném projektu SPOLEČNÁ CESTA. Jednoduchá a opomíjená myšlenka :
východiskem z marazmu nejsou rozliční "reformy" školství, ale návrat k tomu osvědčenému. Spolupráci rodičů a učitelů na společném úkolu .Harmonické výchpově a vzdělání na společensky dohodnutém mravním základě nastupující generace . Učitel jako třetí rodič.
Pepa to vyjádřil skvěle.


velmi dobrá práce aktivního kantora. Závěr je jasný a s ním i pracujeme na společném projektu SPOLEČNÁ CESTA. Jednoduchá a opomíjená myšlenka : východiskem z marazmu nejsou rozliční "reformy" školství, ale návrat k tomu osvědčenému. Spolupráci rodičů a učitelů na společném úkolu .Harmonické výchpově a vzdělání na společensky dohodnutém mravním základě nastupující generace . Učitel jako třetí rodič. Pepa to vyjádřil skvěle.

Harmonické výchpově a vzdělání na společensky dohodnutém mravním základě nastupující generace .

Včera u mě byli moji vnuci. Když jsem se je ptal, čím chtějí být, až vyrostou, tak ten pětiletý mi sdělil, že chce být vědcem, a ten tříletý, chce být opravářem robotů.
Odnesli si ode mě jako hračku, speciální baterku a sadu šroubováků a kabelů. Sám žasnu, když vidím ty malé prcky. Ten menší udělal doma, z materiálů co našel, rumpál.


[quote="pid:12259, uid:57"]Harmonické výchpově a vzdělání na společensky dohodnutém mravním základě nastupující generace .[/quote] Včera u mě byli moji vnuci. Když jsem se je ptal, čím chtějí být, až vyrostou, tak ten pětiletý mi sdělil, že chce být vědcem, a ten tříletý, chce být opravářem robotů. Odnesli si ode mě jako hračku, speciální baterku a sadu šroubováků a kabelů. Sám žasnu, když vidím ty malé prcky. Ten menší udělal doma, z materiálů co našel, rumpál.

To, co se z výuky vyškrtlo. Citace z článku: "určí podmínky postačující pro aktivní fotosyntézu".
Pak se není co divit, proč se tak vehementně bojuje proti CO2, když mladí nevědí, že CO2 je potřeba pro fotosyntézu.


Názorný příklad, kam to došlo.


To, co se z výuky vyškrtlo. Citace z článku: "určí podmínky postačující pro aktivní fotosyntézu". Pak se není co divit, proč se tak vehementně bojuje proti CO2, když mladí nevědí, že CO2 je potřeba pro fotosyntézu. Názorný příklad, kam to došlo.
394
3
3
Živá ukážka
Zadajte minimálne 10 znak(y/ov)
UPOZORNENIE: Spomenuli ste používateľov %MENTIONS%, no oni túto správu nevidia a nedostanú oznámenie
Ukladá sa…
Uložené
S vybrat(ou/ými) položk(ou/ami) Zrušiť výber príspevkov Zobraziť vybraté príspevky
Všetky príspevky v tejto téme budú odstránen(é/ý)
Čakajúci koncept… Kliknutím sa vrátite k úpravám
Zahodiť koncept