Egregoriálno-matričné riadenie
Zastavenie prepravy tovaru

A o lodivodovi nikde ani zmienka.

Byla zde
“Jen tak pro úplnost pro všechny, co chtějí kapitána přirovnávat k onomu obrazci. Před vplutím do průplavu se na lod dopraví lodivod, který lod průplavem provede. Nadávat tedy na kapitána lodi je liché.”

:-)


[quote="pid:9051, uid:217"]A o lodivodovi nikde ani zmienka.[/quote] Byla zde [quote="pid:9011, uid:240"]“Jen tak pro úplnost pro všechny, co chtějí kapitána přirovnávat k onomu obrazci. Před vplutím do průplavu se na lod dopraví lodivod, který lod průplavem provede. Nadávat tedy na kapitána lodi je liché.”[/quote] :-)

Pomoc novej Hodvábnej ceste a Rusku?


Čím déle nad tím přemýšlím, tím se mi celá věc jeví ne jako jen nějaká "pomoc". Už teď mluví o řádu týdnů, kdy bude loď vyproštěna - dá se to přeložit také do věty: "Nevíme, jak ji vůbec vyprostit, je příliš veliká". Je to v tom případě naprosto fatální zásah do současného systému, podmiňující systémovou změnu - vytvoření úplně nových vazeb. Nejde zdaleka jen o pouhé "pozdržení" kolotoče, je na něj navázáno (v reálném čase) tolik věcí, že je vůbec těžké si to jen představit. To zdaleka není jen 3000 (nebo kolik) kontejnerů na té jedné lodi. Tam všude okolo teď přibývají další a další se vším možným, které z mnoha důvodů ani nemohou změnit kurz a plout okolo Afriky (navíc 20 000km, měsíc plavby ?). Mají na to třeba jen palivo ? Ne ? A kde ho teď najednou koupí ? V Africe ? A nebude v tamějších (vhodných) přístavech teď poněkud těsno ? A mrazící kontejnery s potravinami, které mají na palubě mají ve svých zásobnících naftu na jak dlouho ? A když dojde, kdo bude jejich toxický vnitřek vyklízet a čistit tak, aby byly znovu vůbec použitelné ? A co ropa, LNG, pitná voda na jejich palubách, nebude někde chybět ? Atd, atd ...


Zkrátka myslím, že došlo k něčemu, s čím systém vůbec nepočítal a že to opět "zamíchá všechny karty na stole".
Komu to prospívá a komu zasazuje smrtící úder je zřejmé. Teď můžeme jen odhadovat, kdo a proč to připravil nebo, také možná, zmanipuloval "toho hloupějšího", aby spáchal sebevraždu vlastníma rukama.


[quote="pid:9047, uid:7"]Pomoc novej Hodvábnej ceste a Rusku?[/quote] Čím déle nad tím přemýšlím, tím se mi celá věc jeví ne jako jen nějaká "pomoc". Už teď mluví o řádu týdnů, kdy bude loď vyproštěna - dá se to přeložit také do věty: "Nevíme, jak ji vůbec vyprostit, je příliš veliká". Je to v tom případě naprosto fatální zásah do současného systému, podmiňující systémovou změnu - vytvoření úplně nových vazeb. Nejde zdaleka jen o pouhé "pozdržení" kolotoče, je na něj navázáno (v reálném čase) tolik věcí, že je vůbec těžké si to jen představit. To zdaleka není jen 3000 (nebo kolik) kontejnerů na té jedné lodi. Tam všude okolo teď přibývají další a další se vším možným, které z mnoha důvodů ani nemohou změnit kurz a plout okolo Afriky (navíc 20 000km, měsíc plavby ?). Mají na to třeba jen palivo ? Ne ? A kde ho teď najednou koupí ? V Africe ? A nebude v tamějších (vhodných) přístavech teď poněkud těsno ? A mrazící kontejnery s potravinami, které mají na palubě mají ve svých zásobnících naftu na jak dlouho ? A když dojde, kdo bude jejich toxický vnitřek vyklízet a čistit tak, aby byly znovu vůbec použitelné ? A co ropa, LNG, pitná voda na jejich palubách, nebude někde chybět ? Atd, atd ... Zkrátka myslím, že došlo k něčemu, s čím systém vůbec nepočítal a že to opět "zamíchá všechny karty na stole". Komu to prospívá a komu zasazuje smrtící úder je zřejmé. Teď můžeme jen odhadovat, kdo a proč to připravil nebo, také možná, zmanipuloval "toho hloupějšího", aby spáchal sebevraždu vlastníma rukama.

Totožný názor. Podle mě tandem Putin-GP a vybrali si optimální okamžik, kdy měl kulminovat tlak na ruskou 5.kolonu i přes 6. prioritu (Černé moře,Donbas).To není krátkodechá akce, to má rysy globální režie. Pamětníci ! naposledy se vážně řešila hrozba uzavření Suezu Egyptem ještě okolo 6-denní války na Srř.Východě někdy okolo r.1967.
Všimněte si, jak to s přehledem na opačném konci (1.priorita) jistí svými projevy Lavrov (Čína- odchod od dolaru, Afrika-návrat ke spolupráci Já pán,ty pán). Rusko na tom Suezském průseru jen profituje (hodnota Severní cesty prudce roste). Západ je naopak v totální zadeli.A GP uvolnil ruce Íránu, aby se trochu více projevil jak vůči Izraeli, tak i pindosům. A všechno opět jistí ruské VKS.
Jak působivé.


Totožný názor. Podle mě tandem Putin-GP a vybrali si optimální okamžik, kdy měl kulminovat tlak na ruskou 5.kolonu i přes 6. prioritu (Černé moře,Donbas).To není krátkodechá akce, to má rysy globální režie. Pamětníci ! naposledy se vážně řešila hrozba uzavření Suezu Egyptem ještě okolo 6-denní války na Srř.Východě někdy okolo r.1967. Všimněte si, jak to s přehledem na opačném konci (1.priorita) jistí svými projevy Lavrov (Čína- odchod od dolaru, Afrika-návrat ke spolupráci Já pán,ty pán). Rusko na tom Suezském průseru jen profituje (hodnota Severní cesty prudce roste). Západ je naopak v totální zadeli.A GP uvolnil ruce Íránu, aby se trochu více projevil jak vůči Izraeli, tak i pindosům. A všechno opět jistí ruské VKS. Jak působivé.

Tak jsem koukal na to video s tím jak kličkuje před vjetím do průplavu, je tam jasně i vidět, kdy přijede lodivod a dost dalších detailů.


Všimněte si jedné věci a ten den byl silný vítr okolo 50 km/hod. Jednak je vidět, že tam několik lodí zápasí s bočním větrem směr plavby neodpovídá postavení lodi. Podle videa je spíš s podivem, že tam nedošlo k nějakému brutálnímu střetu. Ono je něco jiného zastavovat auto s brzdami a něco jiného zastavovat loď, která má jen dopředu a dozadu.


Jenže od okamžiku kdy přebere řízení lodivod, je to jeho odpovědnost. Ten nebere placidlo z kotvy.


Tak jsem koukal na to video s tím jak kličkuje před vjetím do průplavu, je tam jasně i vidět, kdy přijede lodivod a dost dalších detailů. Všimněte si jedné věci a ten den byl silný vítr okolo 50 km/hod. Jednak je vidět, že tam několik lodí zápasí s bočním větrem směr plavby neodpovídá postavení lodi. Podle videa je spíš s podivem, že tam nedošlo k nějakému brutálnímu střetu. Ono je něco jiného zastavovat auto s brzdami a něco jiného zastavovat loď, která má jen dopředu a dozadu. Jenže od okamžiku kdy přebere řízení lodivod, je to jeho odpovědnost. Ten nebere placidlo z kotvy.

Byla zde

Myslel som média, moja chyba.


Ja som sa tiež zamýšľal nad tým čo to spôsobí v EU.
Západné krajiny EU paratizovali na lodnej doprave, všetko z Číny sa do strednej a východnej Európy dovážalo cez terminály v Nemecku a Holandsku (profitovali na vykládke a clách). A pri tom najefektívnejší (skrátenie trasy, rýchlosť pre stred, východ) terminál by bol v Slovinsku alebo Chorvátsku. Spomeňte si ako RegioJet robil minulý rok akciu vlakom z Prahy až k moru, tie vlaky boli plné! Toľko k železničnej sieti. Ale toto je minulosť, keďže svet sa mení.


Zaujímavé ale bude:


  1. medzi firmami sú zmluvné väzby s pokutami za nedodanie tovaru a produktov do dohodnutého termínu. Toto ešte viac naštrbí väzby.
  2. aj keby sa o týždeň alebo dva uvolnia Suez, tak tam vzniká veľká zápcha ktorá sa nezrovná ani za niekoľko mesiacov. Už pred incidentom tak museli kotviť lode s časenkami.
  3. V EU na to najviac doplatí Holandsko, Nemecko a VB.

[quote="pid:9052, uid:240"]Byla zde[/quote] Myslel som média, moja chyba. Ja som sa tiež zamýšľal nad tým čo to spôsobí v EU. Západné krajiny EU paratizovali na lodnej doprave, všetko z Číny sa do strednej a východnej Európy dovážalo cez terminály v Nemecku a Holandsku (profitovali na vykládke a clách). A pri tom najefektívnejší (skrátenie trasy, rýchlosť pre stred, východ) terminál by bol v Slovinsku alebo Chorvátsku. Spomeňte si ako RegioJet robil minulý rok akciu vlakom z Prahy až k moru, tie vlaky boli plné! Toľko k železničnej sieti. Ale toto je minulosť, keďže svet sa mení. Zaujímavé ale bude: 1. medzi firmami sú zmluvné väzby s pokutami za nedodanie tovaru a produktov do dohodnutého termínu. Toto ešte viac naštrbí väzby. 2. aj keby sa o týždeň alebo dva uvolnia Suez, tak tam vzniká veľká zápcha ktorá sa nezrovná ani za niekoľko mesiacov. Už pred incidentom tak museli kotviť lode s časenkami. 3. V EU na to najviac doplatí Holandsko, Nemecko a VB.

Rusko na tom Suezském průseru jen profituje

Kontrola Suezskeho kanalu a Rudeho more ruskou zakladnou v Sudanu ....


[quote="pid:9060, uid:57"]Rusko na tom Suezském průseru jen profituje[/quote] Kontrola Suezskeho kanalu a Rudeho more ruskou zakladnou v Sudanu ....

A GP uvolnil ruce Íránu, aby se trochu více projevil jak vůči Izraeli, tak i pindosům
A co když ten útok na izraelskou loď jsou takové malé Glivice. Moorovi boys jsou zklamaní ze selhání NATO, a tak vytahují žolíka v podobě Izraele. Na Izrael je vojensky celkem spolehnutí - zvláště když se bude jednat o Irán. Cílem přece je zažehnout kdekoliv válku. Blízký východ je celkem ideální.


[quote="pid:9060, uid:57"]A GP uvolnil ruce Íránu, aby se trochu více projevil jak vůči Izraeli, tak i pindosům[/quote]A co když ten útok na izraelskou loď jsou takové malé Glivice. Moorovi boys jsou zklamaní ze selhání NATO, a tak vytahují žolíka v podobě Izraele. Na Izrael je vojensky celkem spolehnutí - zvláště když se bude jednat o Irán. Cílem přece je zažehnout kdekoliv válku. Blízký východ je celkem ideální.

Havárie v Suezském průplavu může Gazpromu nahrát
Gazprom uvedl termíny dokončení výstavby plynovodu Nord Stream 2
https://cz.sputniknews.com/byznys/2021032613381872-gazprom-uvedl-terminy-dokonceni-vystavby-plynovodu-nord-stream-2/


Havárie v Suezském průplavu může Gazpromu nahrát Gazprom uvedl termíny dokončení výstavby plynovodu Nord Stream 2 https://cz.sputniknews.com/byznys/2021032613381872-gazprom-uvedl-terminy-dokonceni-vystavby-plynovodu-nord-stream-2/

Rusko po nehode v Sueze upozorňuje na Severnú morskú cestu

Námorný incident v Suezskom prieplave by mal byť podľa Ruska viesť k hľadaniu nových možností a využívaniu alternatívnych dopravných trás, predovšetkým Severnej morskej cesty. Pre agentúru Interfax to v piatok uviedol Nikolaj Korčunov, poverenec ruskej vlády pre medzinárodnú spoluprácu v Arktíde.


Podľa Korčunova bude atraktivita severomorskej trasy krátkodobo aj dlhodobo stúpať, pretože "k tomu neexistuje žiadna alternatíva".


Ruský prezident Vladimir Putin urobil z arktického regiónu Ruska strategickú prioritu a nariadil investície do vojenskej infraštruktúry a ťažby nerastných surovín. S týmto tlakom úzko súvisí rozvoj Severnej morskej cesty, pričom Moskva vyhradila veľké sumy peňazí pre flotilu ľadoborcov a tankerov podobnej triedy.


Rusko zvýšilo úsilie na propagáciu svojej arktickej trasy práve po utorkovej nehode v Suezskom prieplave. Loď Ever Given, plaviaca sa pod panamskou vlajkou z Číny do Rotterdamu s 20.000 kontajnermi na palube, sa počas plavby prieplavom v piesočnej búrke odchýlila od svojho kurzu a narazila na plytčinu. Zablokovala tak prieplav, ktorý spája Stredozemné more s Červeným a zabezpečuje viac ako 10 percent svetového námorného obchodu, a to pre plavbu v oboch smeroch.


Výsledkom je, že v "zápche" tam uviazlo viac ako 100 lodí. Plavba cez prieplav pozastavená bola následne pozastavená 25. marca, keď odborníci dospeli k záveru, že je nemožné odstrániť plavidlo z plytčiny v priebehu niekoľkých dní. Avizovali pritom, že pôjde o prácu na niekoľko týždňov.


Množstvo lodí smerujúcich k prieplavu následne začalo meniť smer, aby sa dostali z Indického oceánu do Európy oboplávaním Afriky. Agentúra Bloomberg odhadla, že priemerný supertanker bude tento manéver stáť ďalších 300.000 dolárov len na dodatočné palivo.
https://www.teraz.sk/zahranicie/rusko-po-nehode-v-sueze-upozornuje-na-s/537879-clanok.html


**Rusko po nehode v Sueze upozorňuje na Severnú morskú cestu ** Námorný incident v Suezskom prieplave by mal byť podľa Ruska viesť k hľadaniu nových možností a využívaniu alternatívnych dopravných trás, predovšetkým Severnej morskej cesty. Pre agentúru Interfax to v piatok uviedol Nikolaj Korčunov, poverenec ruskej vlády pre medzinárodnú spoluprácu v Arktíde. Podľa Korčunova bude atraktivita severomorskej trasy krátkodobo aj dlhodobo stúpať, pretože "k tomu neexistuje žiadna alternatíva". Ruský prezident Vladimir Putin urobil z arktického regiónu Ruska strategickú prioritu a nariadil investície do vojenskej infraštruktúry a ťažby nerastných surovín. S týmto tlakom úzko súvisí rozvoj Severnej morskej cesty, pričom Moskva vyhradila veľké sumy peňazí pre flotilu ľadoborcov a tankerov podobnej triedy. Rusko zvýšilo úsilie na propagáciu svojej arktickej trasy práve po utorkovej nehode v Suezskom prieplave. Loď Ever Given, plaviaca sa pod panamskou vlajkou z Číny do Rotterdamu s 20.000 kontajnermi na palube, sa počas plavby prieplavom v piesočnej búrke odchýlila od svojho kurzu a narazila na plytčinu. Zablokovala tak prieplav, ktorý spája Stredozemné more s Červeným a zabezpečuje viac ako 10 percent svetového námorného obchodu, a to pre plavbu v oboch smeroch. Výsledkom je, že v "zápche" tam uviazlo viac ako 100 lodí. Plavba cez prieplav pozastavená bola následne pozastavená 25. marca, keď odborníci dospeli k záveru, že je nemožné odstrániť plavidlo z plytčiny v priebehu niekoľkých dní. Avizovali pritom, že pôjde o prácu na niekoľko týždňov. Množstvo lodí smerujúcich k prieplavu následne začalo meniť smer, aby sa dostali z Indického oceánu do Európy oboplávaním Afriky. Agentúra Bloomberg odhadla, že priemerný supertanker bude tento manéver stáť ďalších 300.000 dolárov len na dodatočné palivo. https://www.teraz.sk/zahranicie/rusko-po-nehode-v-sueze-upozornuje-na-s/537879-clanok.html

Zaujímavé ale bude:

Akce “loď Ever Given” je jako mávnutí motýlími křídly.


[quote="pid:9062, uid:217"]Zaujímavé ale bude:[/quote] Akce “loď Ever Given” je jako mávnutí motýlími křídly.

Tak nějak mi připadá, že to se zmiňovanými události souvisí. Každopádně se jedná o další hřebík do rakve Malobritánie, nejspíš i Evropy: "Honda se zbavuje svého jediného britského závodu", říkají na novinkách . V továrně ve Swindonu se s největší pravděpodobností už nikdy nebudou vyrábět auta.


Tak nějak mi připadá, že to se zmiňovanými události souvisí. Každopádně se jedná o další hřebík do rakve Malobritánie, nejspíš i Evropy: "Honda se zbavuje svého jediného britského závodu", říkají na [novinkách](https://www.novinky.cz/auto/clanek/honda-se-zbavuje-sveho-jedineho-britskeho-zavodu-40355282) . V továrně ve Swindonu se s největší pravděpodobností už nikdy nebudou vyrábět auta.
Upravené 27. 3. 2021 o 11:00

Kapitán uviaznutej lode plavidlom nakreslil obscénny obrazec


Před zablokováním Suezského průplavu plavidlo Ever Given nakreslilo penis
Provozovatel lodi to označil za „čistou náhodu“, informoval Spiegel.
https://cz.sputniknews.com/svet/2021032613382241-pred-zablokovanim-suezskeho-pruplavu-plavidlo-ever-given-nakreslilo-penis/


[quote="pid:9012, uid:48"]Kapitán uviaznutej lode plavidlom nakreslil obscénny obrazec[/quote] Před zablokováním Suezského průplavu plavidlo Ever Given nakreslilo penis Provozovatel lodi to označil za „čistou náhodu“, informoval Spiegel. https://cz.sputniknews.com/svet/2021032613382241-pred-zablokovanim-suezskeho-pruplavu-plavidlo-ever-given-nakreslilo-penis/

nakreslilo penis


To aby si všetci všimli. A zvierací typ psychiky zareagoval.


[quote="pid:9147, uid:68"]nakreslilo penis[/quote] To aby si všetci všimli. A zvierací typ psychiky zareagoval.

Tá suezská zátka stojí denne 8 miliárd € a týždenná strata poisťovní ďalších 10 miliárd €. Pritom ročný výnos Egypta za prevádzku kanála činí 13.2 miliárd dolárov.


Ďalšia etapia plandémie, pozastavenie výroby automobiliek dovážajúcich lacné komponenty z Číny je na obzore. To isté plastová výroba, kde sa vozí veľké množstvo granulátov. Ekonomická smrť Európy za rohom.


A to napriek faktu, že v roku 2015 bol Suezský kanál rozšírený, a to celkom dvojnásobne tak, aby na ňom mohla prebiehať doprava v dvoch smeroch. Stačilo nájsť šikovného lodivoda a ani toto nepomohlo.


V súvislosti s "haváriou" Suezu je zaujímavý tento projekt:


http://casopisargument.cz/?p=18862


Ľahký manéver z "leboCovid" na "leboSuez" a k tomu ešte s odkazom na bažinu.


Tá suezská zátka stojí denne 8 miliárd € a týždenná strata poisťovní ďalších 10 miliárd €. Pritom ročný výnos Egypta za prevádzku kanála činí 13.2 miliárd dolárov. Ďalšia etapia plandémie, pozastavenie výroby automobiliek dovážajúcich lacné komponenty z Číny je na obzore. To isté plastová výroba, kde sa vozí veľké množstvo granulátov. Ekonomická smrť Európy za rohom. A to napriek faktu, že v roku 2015 bol Suezský kanál rozšírený, a to celkom dvojnásobne tak, aby na ňom mohla prebiehať doprava v dvoch smeroch. Stačilo nájsť šikovného lodivoda a ani toto nepomohlo. V súvislosti s "haváriou" Suezu je zaujímavý tento projekt: http://casopisargument.cz/?p=18862 Ľahký manéver z "leboCovid" na "leboSuez" a k tomu ešte s odkazom na bažinu.
Upravené 27. 3. 2021 o 17:38

Tá suezská zátka stojí denne 8 miliárd €

Safra, to mi přijde přece jenom trochu moc, ale je to jenom pocit...
Hlavně mi to přijde v nepoměru s tím (mám pocit, že malým) egyptským výnosem...


V súvislosti s "haváriou" Suezu je zaujímavý tento projekt:

Zajímavý článek.
Ještě zajímavější je
“Tento článek z roku 2018 publikujeme v souvislosti s dnešním zablokováním Suezského kanálu. Zjistíte tak další kontext.”


[quote="pid:9175, uid:77"]Tá suezská zátka stojí denne 8 miliárd €[/quote] Safra, to mi přijde přece jenom trochu moc, ale je to jenom pocit... Hlavně mi to přijde v nepoměru s tím (mám pocit, že malým) egyptským výnosem... [quote="pid:9175, uid:77"]V súvislosti s "haváriou" Suezu je zaujímavý tento projekt:[/quote] Zajímavý článek. Ještě zajímavější je “Tento článek z roku 2018 publikujeme v souvislosti s dnešním zablokováním Suezského kanálu. Zjistíte tak další kontext.”

Pomoc novej Hodvábnej ceste a Rusku?


Přepravci už žádají Rusko o tranzit


Zákazníci přepravní skupiny Fesco , kteří přepravovali zboží pouze Suezským průplavem , požádali o alternativní trasu - z Asie do Evropy tranzitem přes Rusko. Novináři o tom řekl viceprezident divize linky a logistiky společnosti German Maslov.
„Již vidíme žádosti zákazníků, kteří dříve přepravovali pouze Suezským průplavem, a nyní hledají alternativní přepravu zboží z Asie do Evropy tranzitem přes Rusko,“ uvedl Maslov a dodal, že Fesco na této trase pracuje .
Podle Maslova lze dopravu organizovat jak přes ruské pozemní hraniční přechody, tak pomocí multimodálního režimu: z Japonska, Jižní Koreje a dalších zemí asijsko-pacifického regionu po moři. Překládka dále probíhá v přístavu Vladivostok a náklad je odeslán do Evropy po železnici.
"Samotné Fesco vypravuje 30–35 kontejnerových vlaků týdně. Infrastruktura ruských železnic se navzdory tvrdé práci vyrovnává s rostoucí nákladní dopravou," uvedl Maslov.
https://ria.ru/20210326/tranzit-1603055711.html


То ли ещё будет... smile


[quote="pid:9047, uid:7"]Pomoc novej Hodvábnej ceste a Rusku?[/quote] Přepravci už žádají Rusko o tranzit Zákazníci přepravní skupiny Fesco , kteří přepravovali zboží pouze Suezským průplavem , požádali o alternativní trasu - z Asie do Evropy tranzitem přes Rusko. Novináři o tom řekl viceprezident divize linky a logistiky společnosti German Maslov. „Již vidíme žádosti zákazníků, kteří dříve přepravovali pouze Suezským průplavem, a nyní hledají alternativní přepravu zboží z Asie do Evropy tranzitem přes Rusko,“ uvedl Maslov a dodal, že Fesco na této trase pracuje . Podle Maslova lze dopravu organizovat jak přes ruské pozemní hraniční přechody, tak pomocí multimodálního režimu: z Japonska, Jižní Koreje a dalších zemí asijsko-pacifického regionu po moři. Překládka dále probíhá v přístavu Vladivostok a náklad je odeslán do Evropy po železnici. "Samotné Fesco vypravuje 30–35 kontejnerových vlaků týdně. Infrastruktura ruských železnic se navzdory tvrdé práci vyrovnává s rostoucí nákladní dopravou," uvedl Maslov. https://ria.ru/20210326/tranzit-1603055711.html То ли ещё будет... :)

A že nejde o žiadnu náhodu, je po dnešku vcelku zrejmé. Kamión na čínskej diaľnici s neprehliadnuteľným názvom Evergreen sa vzpriečil cez celú vozovku a zablokoval prejazd vozidiel.


Kto blokuje Čínu v obchode už druhý krát?


605f9029a2d2a


Alebo odkaz bažine, že cez Čínu neprejdú?


A že nejde o žiadnu náhodu, je po dnešku vcelku zrejmé. Kamión na čínskej diaľnici s neprehliadnuteľným názvom Evergreen sa vzpriečil cez celú vozovku a zablokoval prejazd vozidiel. Kto blokuje Čínu v obchode už druhý krát? ![605f9029a2d2a](serve/attachment&path=605f9029a2d2a) Alebo odkaz bažine, že cez Čínu neprejdú?
Upravené 27. 3. 2021 o 21:06

A že nejde o žiadnu náhodu, je po dnešku vcelku zrejmé.

Pripadá mi to na prácu neokonov ako aj tá loď. Po Kovide je v pláne úpadok hospodárstva, kríza a hlad z výpadkov zásobovania.


Zákazníci přepravní skupiny Fesco , kteří přepravovali zboží pouze Suezským průplavem , požádali o alternativní trasu - z Asie do Evropy tranzitem přes Rusko.


Rusko zase bude zachraňovať svet ale podľa svojich nôt, bez dolára.


[quote="pid:9207, uid:77"]A že nejde o žiadnu náhodu, je po dnešku vcelku zrejmé.[/quote] Pripadá mi to na prácu neokonov ako aj tá loď. Po Kovide je v pláne úpadok hospodárstva, kríza a hlad z výpadkov zásobovania. [quote="pid:9202, uid:158"]Zákazníci přepravní skupiny Fesco , kteří přepravovali zboží pouze Suezským průplavem , požádali o alternativní trasu - z Asie do Evropy tranzitem přes Rusko.[/quote] Rusko zase bude zachraňovať svet ale podľa svojich nôt, bez dolára.
Upravené 27. 3. 2021 o 21:18

A že nejde o žiadnu náhodu
a velcí kluci asi dovařili boršč....
605fa429bb1bf
..a tak zbývá jen Конь
https://www.youtube.com/watch?v=jdicrwwcjGk


[quote="pid:9207, uid:77"]A že nejde o žiadnu náhodu[/quote] a velcí kluci asi dovařili boršč.... ![605fa429bb1bf](serve/attachment&path=605fa429bb1bf) ..a tak zbývá jen Конь https://www.youtube.com/watch?v=jdicrwwcjGk
13.58k
117
41
Živá ukážka
Zadajte minimálne 10 znak(y/ov)
UPOZORNENIE: Spomenuli ste používateľov %MENTIONS%, no oni túto správu nevidia a nedostanú oznámenie
Ukladá sa…
Uložené
S vybrat(ou/ými) položk(ou/ami) Zrušiť výber príspevkov Zobraziť vybraté príspevky
Všetky príspevky v tejto téme budú odstránen(é/ý)
Čakajúci koncept… Kliknutím sa vrátite k úpravám
Zahodiť koncept